Heb een eigen dealer maar die was er nu niet. En ja gewoon 20 of 25 ik haal 25 voor halve maar mijn tong wordt verdoofd dus het is kut. Naja niet suuuuuper kut, er zit wel sos in, maar ook tandartsverdoving.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo slecht
Wat betaal je en voor hoeveel
K heb echt goeie nu pfoe
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:26 schreef Solotovski het volgende:
Heb keer bij iemand gr gehaald ging k nawegen, was 't 0,7.
Heb em toen terug laten komen. Wat denk je nou joh
Beste is brokken en benzinegeur mmmmquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een eigen dealer maar die was er nu niet. En ja gewoon 20 of 25 ik haal 25 voor halve maar mijn tong wordt verdoofd dus het is kut. Naja niet suuuuuper kut, er zit wel sos in, maar ook tandartsverdoving.
Maar geen cafeïne dus super slecht is het ook weer niet maarja. Niet wat ik gewend ben.
Ja echt he. Hele hoort minimaal 0,8 te zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat kut. Ja groot pakkie weegt ook wat en een beetje dealer weet dat.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste is brokken en benzinegeur mmmm
Hoelang doe je er meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt.
Dit is wel deels brokken hoor. Dat zijn de goeie stukjes.
Was lam toen ik het haalde en toen leek het wel oké omdat het een brok was en ook lekker chemisch. Maar merk nu pas dat deel verdoving.
Je snuift en hangt op fok.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Ps voor de huilebalkies mn kind is bij zn oma ja.
Nou sorry vriendin maar de Maori is een zeer specifiek wezen hier in NL en Koerden niet zo. Ik ben Polynees en IDFWUquote:
Hehequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Ps voor de huilebalkies mn kind is bij zn oma ja.
Truly don't care bbyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou sorry vriendin maar de Maori is een zeer specifiek wezen hier in NL en Koerden niet zo. Ik ben Polynees en IDFWU
Laten we het niet over jou hebben jeetjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je snuift en hangt op fok.
Treurig
Lekker vrienden maken meidquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je snuift en hangt op fok.
Treurig
Deze zal wel sneller gaan maar ligt puur aan hoe vaak ik uit ga. Geef ook altijd de helft weg dus ja... Doe er al nog best lang mee maar als ik uit ga haal ik voor mezelf bij mn dealer en als mensen komen bietsen (omdat ik altijd goeie heb) geef ik ze deze en hou de goeie voor mezelf.quote:
SOSA WEGGEVEN BEN JE WEL HELEMAALquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Deze zal wel sneller gaan maar ligt puur aan hoe vaak ik uit ga. Geef ook altijd de helft weg dus ja... Doe er al nog best lang mee maar als ik uit ga haal ik voor mezelf bij mn dealer en als mensen komen bietsen (omdat ik altijd goeie heb) geef ik ze deze en hou de goeie voor mezelf.
Voel je je aangevallen? Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laten we het niet over jou hebben jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |