Wat is eigenlijk de voedingswaarde van tetmelkquote:Op zondag 19 mei 2019 01:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die verzamelde dat in grote flessen, voor nood neem ik aan en als de baby dan aangelegd werd mocht hij ook wat hebben, verheugde hij zich dagelijks op.
Ik lig lekker in mn bedjequote:
Gruwelijk veel denk ik anders zouden baby's niet zo snel groeien.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de voedingswaarde van tetmelk
Straplezzquote:
Boringquote:Op zondag 19 mei 2019 01:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik lig lekker in mn bedje
Zag net dat Barcelona met 4-0 van Lyon heeft verloren bij de vrouwen haha
Die dingen groeien toch ook gewoon goed uit zo'n pakjequote:Op zondag 19 mei 2019 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gruwelijk veel denk ik anders zouden baby's niet zo snel groeien.
Zou echt scheiding aanvragenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die verzamelde dat in grote flessen, voor nood neem ik aan en als de baby dan aangelegd werd mocht hij ook wat hebben, verheugde hij zich dagelijks op.
Houd je bek en bef mequote:Op zondag 19 mei 2019 01:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon luisteren en afgeven die handel als je vent dat wil
Ja of je moeder moet drugs en alcoholverslaafd zijn dan kun je beter een pakje pakken.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Alleen heb je dan een aids weerstand haha
Krijg je dan ook een slapper mondje omdat je niet zo hard hoeft te zuigen?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je moeder moet drugs en alcoholverslaafd zijn dan kun je beter een pakje pakken.
Kan multitasken heb twee handenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, je hebt meer aandacht voor hier merk ik haha
Een van de meest saaie mensen die ik ooit ontmoet heb, nam altijd zijn boterhammen mee in zo'n trommeltje en zijn vrouw had die dan genummerd in welke volgorde hij die het beste op kon eten.quote:
Dat doe jij met mensen hequote:Op zondag 19 mei 2019 01:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje
Wel leuk dat je er gewoon nog bij bent hier haha
Doe normaalquote:Op zondag 19 mei 2019 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de meest saaie mensen die ik ooit ontmoet heb, nam altijd zijn boterhammen mee in zo'n trommeltje en zijn vrouw had die dan genummerd in welke volgorde hij die het beste op kon eten.
Of juist zo'n gerimpelde anusmond.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een slapper mondje omdat je niet zo hard hoeft te zuigen?
Ja sry maar geloof hier niks vanquote:Op zondag 19 mei 2019 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de meest saaie mensen die ik ooit ontmoet heb, nam altijd zijn boterhammen mee in zo'n trommeltje en zijn vrouw had die dan genummerd in welke volgorde hij die het beste op kon eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |