Vlak voordat je die vent gaat achtervolgen roep je toch tegen Uncle "Get the girls home" ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand het zich nog kan herinneren, volgens het spel heb ik de missie van Uncle voltooid, degene waar je met paard en wagen met hem en drie van de kampvrouwen naar Valentine gaat om te checken of er wat te doen is, waarna je achter een goser aan moet rijden omdat hij je van Blackwater herkent. Je redt hem (of laat hem vallen), en dan moet het afgelopen zijn. Het rare is dat geen van de characters (Uncle en de vrouwen) meer te vinden is in Valentine terwijl Karen het over de bank had
Ah, dat zinnetje hoorde ik niet omdat ik te gefocust was op die vent, wel leuk jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vlak voordat je die vent gaat achtervolgen roep je toch tegen Uncle "Get the girls home" ofzo?
Moest wel lachen om die dialoog in die missie. You're my favorite parasite, Uncle. No wait, ring worms my favorite parasite, then you. I lied, its ringworm, then rats with plague, then you.
Da's niet zo funky....quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, alle saves zijn verneukt omdat ik ineens de vraag kreeg of ik een autosave wilde laden in plaats van de gewoonlijke vraag of ik wil autosaven75% van m'n inventory is leeg, het kamp is back to basics, er zat 1100 dollar in het bakje en nu nog maar 31,50...
Ik ben serieus van plan om helemaal opnieuw te beginnen (incl. de prologue), want er zijn weinig dingen in een spel irritanter dan verneukte savegames
Iddquote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu net begonnen aan Chapter 4, eerste keer spelen.
Story 38% en Total Completion 52%, heb er nu 354 uur opzitten volgens Steam.
Gaaf spel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |