Jij jankt om het esf hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof ik alleen daar maar naar luister, jankbal
Ik sta ieder jaar gewoon achter nederland, dit jaar vind ik het wel een lekker nummer jazekerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En jij doet gepikeerd omdat jij dat homoliedje zo leuk vindt
Alleen als je er aan twijfeltquote:
je bent gay als je je seksueel of romantisch aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslachtquote:
@TARDIS.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent gay als je je seksueel of romantisch aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslacht
Oh geil alleen soms op grote piemels maar dat is niks tochquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent gay als je je seksueel of romantisch aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslacht
De hele gifbeker der wansmaak moet leeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
Oh Jezus het begint nu pas![]()
Ik dacht lekker de puntenverdeling kijken zodra ik thuiskom maar helaas
Vreselijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele gifbeker der wansmaak moet leeg.
Echt een zieke afknapper dat je hier naar kijkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik sta ieder jaar gewoon achter nederland, dit jaar vind ik het wel een lekker nummer jazeker
Jezus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel wijn in huis
En nog een halve fles Goldstrike
Ik heb daar paar weken geleden nog alles van uitgekotstquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus.
Goldstrike. Trauma's.
Neem ff paar slokken.
Ja snap ik wel. Laatste keer dat ik dat kocht was nog voor ik deze relatie had. Dat doe je niet zo vaak. Snap niet dat het nog bestaat eigenlijk. Dat haal je maar 3 keer in huis voor je je lesje leert.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar paar weken geleden nog alles van uitgekotst
Een vriend van mij heeft ooit zo’n hele fles leeggedronken in zijn eentje en alles op mijn slaapkamer (vloerbedekking) ondergekotst. Maanden later rook je het nogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Laatste keer dat ik dat kocht was nog voor ik deze relatie had. Dat doe je niet zo vaak. Snap niet dat het nog bestaat eigenlijk. Dat haal je maar 3 keer in huis voor je je lesje leert.
heerlijk verhaal dit, echt goud waard hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ooit zo’n hele fles leeggedronken in zijn eentje en alles op mijn slaapkamer (vloerbedekking) ondergekotst. Maanden later rook je het nog
Haha goeiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heerlijk verhaal dit, echt goud waard haha
Naïef dat je geen emmerketting hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ooit zo’n hele fles leeggedronken in zijn eentje en alles op mijn slaapkamer (vloerbedekking) ondergekotst. Maanden later rook je het nog
Het ging zoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naïef dat je geen emmerketting hebt gemaakt.
En ja dit heb ik gedaan nadat iemand dus ongeveer hetzelfde deed met vodka. Emmer om zijn nek gehangen.
Duh. Hij vraagt dat toch niet voor niets joh. Dakraam. Paar emmer water achteraan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ging zo
Vriend: hey mag ik uit je dakraam kotsen?
Ik: nee
Vriend: *paniek*
Paar seconden later
Vriend: *kotst alles onder*
Het zat overal
mis die tijd dat we nog echte gesprekken hadden met elkaar, tegenwoordig zit iedereen maar op "sociale" media, meer "asociale" media als je het mij vraagt!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ging zo
Vriend: hey mag ik uit je dakraam kotsen?
Ik: nee
Vriend: *paniek*
Paar seconden later
Vriend: *kotst alles onder*
Het zat overal
Weet ik, maar ik had daar helemaal geen zin in. Ik dacht die kan makkelijk ff naar beneden naar de wcquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Duh. Hij vraagt dat toch niet voor niets joh. Dakraam. Paar emmer water achteraan.
Ik spreek mijn vrienden ook alleen maar online :squote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mis die tijd dat we nog echte gesprekken hadden met elkaar, tegenwoordig zit iedereen maar op "sociale" media, meer "asociale" media als je het mij vraagt!
Ah nastyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
Iemand had een keer stiekem uit mn raam in de dakgoot genekt in de zomer en elke keer als ik het raam open deed meurde het zo erg.
Dat zijn de betere kinderverjaardagenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:40 schreef Myrr het volgende:
Kom net van een kinder verjaardag maar was mn lievelingskinder en er was een koelkast vol wijn en bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |