Altijd een zwak gehad voor zoskquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Wat heb je gedaan/gezegd Zosk? Allen mannen in de sc zijn opeens verliefd op je geworden
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Wat heb je gedaan/gezegd Zosk? Allen mannen in de sc zijn opeens verliefd op je geworden
laat mij hier buitenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Alleen uitstraling hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Bedoel je dan het mes of de piemel?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alleen uitstraling hoor.
Als je tegen hem lief bent moet je goed achterom kijken.
jij hebt vast een heel spannend leven, loop je straks ook een keer door het groene licht als het begint te knipperen?quote:
Piemel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel je dan het mes of de piemel?
Ben nog hetero en te zachtaardig voor een mes, heb wel een scherpe tong die het hart kan raken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Piemel.
Al begin ik nu te twijfelen..
Ik reis met de autoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt vast een heel spannend leven, loop je straks ook een keer door het groene licht als het begint te knipperen?
Ik drink doordeweeks alleen koffie omdat het helpt, is niet eens lekkere koffie op werkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink echt 20 bakken koffie in het weekend of zo anders heeft het geen zin om mijn bed uit te springen
Ja same, same, verschrikkelijke bruine drab bij ons ook, heb wel eens buikkrampen daardoor denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks alleen koffie omdat het helpt, is niet eens lekkere koffie op werk
Beetje overdreven, vind je het wel lekker?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink echt 20 bakken koffie in het weekend of zo anders heeft het geen zin om mijn bed uit te springen
Ik drink zowel melk als frisdrank uit de fles anders hoeft het van mij niet, tot groot afgrijzen van degene waarmee ik samenwoon op dat moment.quote:
Achquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is wel lekker maar wordt zo vies
Frisdrank niet, maar dat drink ik sowieso nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik drink zowel melk als frisdrank uit de fles anders hoeft het van mij niet, tot groot afgrijzen van degene waarmee ik samenwoon op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |