Heel goed, brada!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik 37 ben.
Heb ook inhammen maar geen vogelnestje in mijn zachte blonde haardos.
Sorryquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nou nou nou. Wat een praatjes, Stray_cat.
Ik vergeef je, wijffie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen, met een zak over je hoofd.
Wijffiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:07 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik vergeef je, wijffie.
[ afbeelding ]
Heyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen, met een zak over je hoofd.
Geilquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf insmeren met vissticks kan wel, beetje afgekoeld uit de blender.
Met abortie is dat allemaal over?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:27 schreef Myrr het volgende:
En van al die kinderen die eeuwenlang en vandaag ook nog steeds in weeshuizen misbruikt en mishandeld worden?
Of kinderen die verhandeld worden omdat ze toch ongewenst zijn en niemand een fuck om ze geeft.
True, maar wil het toch horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy mag geen mening hebben want die heeft geen baarmoeder, zelfs niet eentje in bruikleen.
Dat mag Jimmy gewoon hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy mag geen mening hebben want die heeft geen baarmoeder, zelfs niet eentje in bruikleen.
Niet elk ongewenst persoon die een abortie had moeten ondergaan wordt misbruikt al dan niet in een instelling.quote:
Heeft vaak een religieuze achtergrond, oude al dan niet homofiele mannen doen niets liever dan vrouwen de wet voorschrijven, tot in de baarmoeder toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:33 schreef Myrr het volgende:
Abortus verbieden verkleint in ieder geval niet dat probleem.
En gezien Alabama zal de populatie aan gehandicapten ook toenemen.
Snap echt niet hoe je tegen abortus kunt zijn.dan vermoed ik dat het van Jimmy gewoon een act is maar zoveel mensen zijn er tegen, echt achterlijk. Bijna alleen mannen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |