abonnement Unibet Coolblue
pi_187078296
Nou over zonnebrand gesproken, had er donderdag niet bij nagedacht om frummel in te smeren, die rode vlek was dus gewoon verbrand, arm kind :{
Hashtagloedermoeder.
En dan echt van max 10 min in de zon lopen. Ach ja, dit gebeurd me niet meer iig. :+

Hahaha die kattenbrok, dat zie ik hier ook nog wel gebeuren. Waar hebben jullie trouwens de kattenbak staan? Wij moeten denk ik een traphekje om de keuken mee af te sluiten, al vraag ik me af of de katten zo slim zijn dat ze er overheen kunnen springen :?
pi_187078482
Ahw gossie, dat overkomt je ook niet meer Framblij ;) :*

De kattenbak staat bij ons in de bijkeuken en dan schuiven we een kratje van de appie gevuld met zware meuk in de opening en dat houdt Jip vooralsnog wel tegen om verder te gaan. Behalve dus die ene keer dat er eigenlijk bijna niks meer in het kratje zat en Jip het kratje dus weg had geschoven :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En rechts om t hoekje staat dan de kattenbak.
pi_187081208
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:28 schreef Aure het volgende:
Ahw gossie, dat overkomt je ook niet meer Framblij ;) :*

De kattenbak staat bij ons in de bijkeuken en dan schuiven we een kratje van de appie gevuld met zware meuk in de opening en dat houdt Jip vooralsnog wel tegen om verder te gaan. Behalve dus die ene keer dat er eigenlijk bijna niks meer in het kratje zat en Jip het kratje dus weg had geschoven :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En rechts om t hoekje staat dan de kattenbak.
Ohh dat is wel een hele slimme!! ^O^ En ook makkelijker dan een traphekje haha deze kan je gewoon wegschuiven als de kleine slaapt. Thanks :*

Kinderen maken een mens wel super creatief
pi_187081508
@Framblij89 er zijn traphekjes met een kattendoorgang/luikje.
wij hebben de kattenbak in een ombouw staan.
pi_187083434
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:11 schreef Framblij89 het volgende:
Nou over zonnebrand gesproken, had er donderdag niet bij nagedacht om frummel in te smeren, die rode vlek was dus gewoon verbrand, arm kind :{
Hashtagloedermoeder.
En dan echt van max 10 min in de zon lopen. Ach ja, dit gebeurd me niet meer iig. :+

Hahaha die kattenbrok, dat zie ik hier ook nog wel gebeuren. Waar hebben jullie trouwens de kattenbak staan? Wij moeten denk ik een traphekje om de keuken mee af te sluiten, al vraag ik me af of de katten zo slim zijn dat ze er overheen kunnen springen :?
Hier sprong ‘ie er met gemak overheen. Eventjes oefenen wel, maar dat had ‘ie binnen een half uurtje door denk ik :P
pi_187086364
De kattenbak staat hier gewoon in de woonkamer @Framblij89

Oftewel, hele dagen: 'Saarrrrr, NEE' :9
Waarna ze zich lachend omdraait en het nog een keer probeert.

Kattenbrokjes en een enkel stukje kattengrit zal dus al zeker wel zijn gegeten..
pi_187087383
Ze leren het vanzelf wel dat ze er echt niet aan mogen komen. Kost je wel een hoop tijd soms haha!

Ik zie Kaylee nog staan met de lege voerbakjes in haar handjes en de hele keuken volgestrooid met kattenbrokken. En toen ik vroeg wat heb je gedaan, kwam er een heerlijk ikke niet daan mama, poes daan _O-
Ze was toen net 2 geloof ik.

We hebben een heerlijke dag gehad in oud valkeveen, de jongens hebben hun ogen uitgekeken!
pi_187093265
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 08:57 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

@:Fuchsia_roze aahh lekker! Italië is zo mooi! Naar welke streek gaan jullie? Gaan jullie vliegen of met de auto?
We gaan naar Toscane met de auto met overnachtingen heen & terug, dus het wordt meer een rondreis. Lekker rustig aan. Maar wat "moet" er een hoop mee zeg :{
We gaan vandaag weg, maar ik heb nauwelijks geslapen (deels bezig met inpakken tot laat, deels niet meer in slaap komen na nachtvoeding) en man kwam ook verrot thuis vannacht. Draakje is voor het eerst ooit om 6 uur wakker, dus het begint goed :')

Pinq, hoe gaat het nu? Wat een ontzettend naar zeg!

En hoe gaat het met Prul? En wat goed van het kruipen *O*

O mama zeggen Takkie, dat lijkt mij zo magisch. O+ Ook al is het tijdens het huilen. Draakje doet het heel soms per ongeluk, maar meestal papabapa.

Wat sneu Framblij! Smeren, smeren, smeren en hoedje op. Ik vind het ook lastig inschatten, zeker met zo'n lekker avondzonnetje?

Ah lekker hoor Jip :9
Geen huisdieren hier dus geen struggles met katten- en voerbakken.

Klinkt als een heerlijke dag aapje!

Draakje gaat wel als een malle (hij heeft denk met de tweeling op afstand van exode & Jentin gepraat) en kan nu ook kruipen :o na het zelf gaan zitten van vorige week. Hij komt nog niet hard vooruit, maar verkent langzaamaan meer van de kamer. Ook is hij druk bezig met "kletsen", dus ben benieuwd of het eerste woordje ook snel volgt. Mijn baby, wat doe je!

Zijn jullie baby's ook zo gefascineerd door voeten, schoenen en slippers? Of is mijn baby gewoon echt gek? :+

[ Bericht 11% gewijzigd door Fuchsia_roze op 26-05-2019 07:06:42 ]
pi_187093436
Geef het een weekje Fuchs en hij gaat als een speer :D

Jjp is ook gek op schoenen en voeten. Het liefst doet ie iedereen zijn sokken uit en zit hij hele dagen met de vieze veters van de all stars van zijn vader in zijn mond O+
pi_187093449
@Fuchsia_roze voeten: check! :9
pi_187093635
Goede reis fuschia! Hopelijk duurt ‘ie gevoelsmatig niet te lang met zulke nachten :P

Hier geen voetenfetisj ontdekt nog, maar hij is pas 3 maanden dus kan nog komen :+

Ben nu weer twee weken aan het werk en vind het zó fijn O+ Contact met volwassenen en gewoon d’r even uit doordeweeks. De hectiek in de ochtend vind ik wel intens met twee kinderen die beide ergens anders heen moeten, maar daar slaan we ons wel doorheen :')

En T doet het zo goed O+ Hij is over het algemeen echt een hele blije baby, altijd lachen, en zoooo gefascineerd door z’n grote zus :D heb ‘t zelf nog wel eens zwaar, vooral als ik alleen ben met twee kinderen in de avonden, maar hetiseenfasehetwordtbeter en door. :) maar na een lange avond met tig keer speen terugstoppen ben ik extra blij als ik de volgende ochtend weer naar kantoor mag _O-
pi_187093871
Hier ook voeten, eerst schrok ze elke keer van mijn voet maar nu vind ze het geweldig _O- babies hebben gewoon een mega voeten fetisj.

Ah mooi Toscane O+ Lekker van genieten! Beetje jammer dat jullie zo verrot zijn, anders gewoon afwisselen met rijden en lekker slapen tussendoor als dat mogelijk is met draakje :s)

Al die verhalen over kattenbrokjes en kattenbakken _O- mijn moeder heeft mij ooit aangetroffen IN de kattenbak, was op weg om een drol in mn mond te doen :r

@krijgerrtje, ja ik vond het ook wel heerlijk om aan het werk te zijn weer! Des te meer geniet je ook van je kids als je weer thuis ben en kan je er goed tegenaan.
Mijn vriend maakt de laatste weken ook echt heeeeele lange dagen en werkt 6 dagen per week, dus heb het af en toe ook heel erg ‘zwaar’. Maar inderdaad wat je zegt het is een fase :Y dus die dagen dat ik dan werk kom ik ook wel even tot rust haha.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 26 mei 2019 @ 12:28:04 #288
74056 crew  ToT
pi_187096152
Voeten? Absoluut, maar dan vooral als je sokken an hebt.
Zijn eigen sokken trekt hij het liefst steeds uit en stopt ze dan in z'n mond! :')

Gisteren weer bij bepaalde mensen op bezoek geweest. Hartstikke leuke vriendelijke mensen met zelf ook een kleine ukkepuk, maar mini-ToT raakt daar om één of andere reden bij binnenkomst direct echt finaal overstuur en is echt ontroostbaar. -O- De vorige keer heeft hij thuis ook nog een hele tijd na zitten huilen, terwijl normaal altijd direct stopt met huilen zodra je hem oppakt.
We zijn gisteren op een gegeven moment met hem gaan wandelen waarbij hij in slaap viel en toen hij eenmaal wakker werd begon hij weer te huilen, maar op een gegeven moment had hij het eindelijk naar zijn zin.
pi_187098805
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2019 12:28 schreef ToT het volgende:
Voeten? Absoluut, maar dan vooral als je sokken an hebt.
Zijn eigen sokken trekt hij het liefst steeds uit en stopt ze dan in z'n mond! :')

Gisteren weer bij bepaalde mensen op bezoek geweest. Hartstikke leuke vriendelijke mensen met zelf ook een kleine ukkepuk, maar mini-ToT raakt daar om één of andere reden bij binnenkomst direct echt finaal overstuur en is echt ontroostbaar. -O- De vorige keer heeft hij thuis ook nog een hele tijd na zitten huilen, terwijl normaal altijd direct stopt met huilen zodra je hem oppakt.
We zijn gisteren op een gegeven moment met hem gaan wandelen waarbij hij in slaap viel en toen hij eenmaal wakker werd begon hij weer te huilen, maar op een gegeven moment had hij het eindelijk naar zijn zin.
Is dat dan alleen bij die mensen? :{
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 26 mei 2019 @ 15:36:15 #290
74056 crew  ToT
pi_187099130
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 15:25 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Is dat dan alleen bij die mensen? :{
Yup, alleen bij hen.
Het enige "rare" wat er daar gebeurd is, is dat de vrouw daar gewoon even vrolijk met zijn voetjes speelde. Meneertje is juist dol op aandacht en dat mensen hem aanraken en oppakken enzo, maar misschien schrok hij er van dat het wat plotseling gebeurde (hoewel ik daarvoor al aan hem merkte dat hij zich alles behalve op zijn gemak voelde, nog voor we de mensen daar zagen).
Maar toen we er een paar maand later weer naar toe gingen, was hij direct overstuur, nog voordat we iemand zagen. En eenmaal binnen was het weer helemaal mis! -O-
We zaten vooral buiten waar hij iets minder overstuur was (hij huilde nog steeds best veel) maar toen mijn vrouw hem even naar binnen nam om zijn luier te verschonen terwijl er verder helemaal niemand meer in het huis was, raakte hij weer volkomen overstuur. -O-
Pas na een wandeling en een slaapje kon hij langzaam maar zeker kalmeren en op het laatst liet hij zich vrolijk door verschillende mensen in de armen nemen en zat hij volop te lachen.
Hopelijk dat dit een doorbraak was en dat hij nu niet meer bang is daar, hoewel ik wel het idee heb dat als we weer een keer naar binnen gaan, dat hij toch weer gaat huilen.
pi_187104102
Pinq! Ik had exact hetzelfde vorig weekend. Thank god ook geen abces en wel iemand die tegen me vertelde wat er op het scherm te zien was.

Dinsdag start ik met het Mamakits programma. Iemand anders ervaring ermee? De geboorte die haaks stond op wat ik zo graag voor ons wilde, de borstvoeding die volledig is mislukt, de tepelkloven, borstontsteking, hechtingen die afgestoten werden, alles bij elkaar maken dat ik ver van goed in mijn vel zit. Ik leg de lat ontzettend hoog voor mezelf en mijn vriend. En dan die hormonen hè..

Buggie is tot nog toe de braafste baby ever gelukkig. Als we 10 minuten per dag aan huilen halen is dat veel. Voornamelijk als voedsel niet snel genoeg komt of de luier verschonen te lang duurt.

Dus baby acne, wanneer is het teveel acne en kunnen we iets voor haar betekenen? Zelfs haar oren zitten onder..
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 26 mei 2019 @ 20:28:30 #292
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187104619
Jeetje Rebubbled, klinkt heftig :{
Is borstvoeding echt een afgesloten hoofdstuk? En die hormonen inderdaad :X
Ik had nog nooit gehoord van mamakits, maar het klinkt wel als een fijn programma. Hopelijk gaat het gauw beter met je :*
pi_187104623
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2019 15:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Yup, alleen bij hen.
Het enige "rare" wat er daar gebeurd is, is dat de vrouw daar gewoon even vrolijk met zijn voetjes speelde. Meneertje is juist dol op aandacht en dat mensen hem aanraken en oppakken enzo, maar misschien schrok hij er van dat het wat plotseling gebeurde (hoewel ik daarvoor al aan hem merkte dat hij zich alles behalve op zijn gemak voelde, nog voor we de mensen daar zagen).
Maar toen we er een paar maand later weer naar toe gingen, was hij direct overstuur, nog voordat we iemand zagen. En eenmaal binnen was het weer helemaal mis! -O-
We zaten vooral buiten waar hij iets minder overstuur was (hij huilde nog steeds best veel) maar toen mijn vrouw hem even naar binnen nam om zijn luier te verschonen terwijl er verder helemaal niemand meer in het huis was, raakte hij weer volkomen overstuur. -O-
Pas na een wandeling en een slaapje kon hij langzaam maar zeker kalmeren en op het laatst liet hij zich vrolijk door verschillende mensen in de armen nemen en zat hij volop te lachen.
Hopelijk dat dit een doorbraak was en dat hij nu niet meer bang is daar, hoewel ik wel het idee heb dat als we weer een keer naar binnen gaan, dat hij toch weer gaat huilen.
Wauw dat is echt heel vreemd, ik geloof niet in spookverhalen en ben niet zweverig maar je zou bijna denken dat daar een boze spook zit :{

@Rebubbled, nee hier geen ervaring met mamakits (wel over gehoord ooit), combinatie van hormonen en de lat te hoog voor jezelf leggen herken ik dan weer wel. Je wil dat alles zo perfect mogelijk gaat voor je uk, en dan kunnen sommige dingen zo vies tegen vallen. Als je er verder over wil praten oid mag je me pb’en :)

Acne heeft mijn frummel ook erg last van gehad, ook op haar oren, best wel een lange tijd. Weet niet zo goed wanneer het teveel acne is. Volgens mij kan je er verder niet veel aan doen en is het een kwestie van geduld hebben :Y
pi_187105436
Ceviche, vandaag weer geprobeerd met tepelhoedje, maar ze hapt gewoon niet goed. Het is voor ons beide een ontzettend frustrerende bezigheid. Ik pomp nu nog, maar mijn productie neemt af. Waar ik een week geleden nog elke drie uur max 170cc pompte, heb ik nu om de vijf uur max 90cc. Eén borst heeft het echt opgegeven en geeft max 30cc per keer. Ze krijgt meer kunstvoeding dan borstvoeding. Ik vind het loslaten ontzettend moeilijk. Ik schommel constant heen en weer tussen blijven proberen of helemaal opgeven voor mentale rust.

Framblij, thnx. :)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 26 mei 2019 @ 21:08:44 #295
74056 crew  ToT
pi_187105585
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 20:28 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Wauw dat is echt heel vreemd, ik geloof niet in spookverhalen en ben niet zweverig maar je zou bijna denken dat daar een boze spook zit :{

Haha zat ik idd ook aan te denken. :P Het is wel een oud huis, maar ook weer niet zó oud.
pi_187107280
Jaarafrekening van de energieleverancier ook gekregen..
Dit jaar behoorlijk meer verbruik toch dan vorig jaar en nu dan ~ 9 maand onze baby.
Stroom + 16%, gas + 20% ongeveer.
pi_187107385
O man, Welpje zit vol snot en is koortsig, sneutje. Maar buiten behoorlijk wat extra slapen blijft hij er wel vrolijk onder O+

Benieuwd hoe de nacht zal gaan. Vannacht was hij wat onrustig. Was pittig, want man en ik waren een avondje uit geweest om te vieren dat we 10 jaar samen zijn O+ en die twee wijntjes hakten er wel in. :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 26 mei 2019 @ 23:06:04 #298
74056 crew  ToT
pi_187108168
Wow, flink wat maandjes na de TBC-prik begint de zwelling dan toch ineens op die plek te komen bij mini-ToT! :o Het zou binnen 2 maand moeten gebeuren! :?
Kan natuurlijk een muggenbult of whatever zijn, maar precies op die plek? :? Mijn vrouw die die prik ook gehad heeft herkent de zwelling wel als zijnde daarvan. Heel apart.
  maandag 27 mei 2019 @ 00:19:56 #299
327807 Mariposas
יה&#14
pi_187109176
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 21:01 schreef Rebubbled het volgende:
Ceviche, vandaag weer geprobeerd met tepelhoedje, maar ze hapt gewoon niet goed. Het is voor ons beide een ontzettend frustrerende bezigheid. Ik pomp nu nog, maar mijn productie neemt af. Waar ik een week geleden nog elke drie uur max 170cc pompte, heb ik nu om de vijf uur max 90cc. Eén borst heeft het echt opgegeven en geeft max 30cc per keer. Ze krijgt meer kunstvoeding dan borstvoeding. Ik vind het loslaten ontzettend moeilijk. Ik schommel constant heen en weer tussen blijven proberen of helemaal opgeven voor mentale rust.

Framblij, thnx. :)
Is er een lactatiekundige geweest die heeft meegekeken?
Hier is het ook nog steeds weinig soeps, maar er wordt dinsdag se tongriem gekliefd. Ik kolf trouwens gemiddeld 90 cc per drie uur, en meer heb ik ook nooit gekolfd, dus ik vind jouw hoeveelheid nog wel meevallen. Hoeveel krijgt je dochter te drinken dan? Ik hoef meestal maar 1 fles kv per dag te geven.

Ontzettend rot dat alles zo ontzettend tegenvalt. :{ het is nogal veel ook allemaal. Goed dat je snel hulp krijgt!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_187109619
Ja, na week 1 is ze langs geweest. Buggie heeft zichzelf in de baarmoeder geleerd om op haar onderlip te sabbelen en klemt dus vooral de tepel af. Haar onderkaakje staat iets naar achter en mijn borsten zijn te groot en gewillig en daardoor hard en mijn tepels gevoelig en niet groot genoeg. Die combi maakt het erg lastig. Misschien als ze groter wordt was het advies en 2x daags proberen. Maar buggie wordt vooral gefrustreerd wanneer er niks komt doordat ze mijn tepels afklemt en ik enkel intens verdrietig dat mijn lichaam niet compatibel is met mijn baby. Dus dat 2x per dag werd teveel toen ook nog de gaten in mijn tepels vielen en vervolgens de borstontsteking ontstond.

Buggie krijgt momenteel 7x 120cc. Is iets boven de richtlijn, maar ze was P14 toen ze geboren werd en kon wel wat meer gebruiken. 200 gram minder en we waren een protocol ingerold. Dus in overleg met lactatiekundige en CB doen we dit. En 'luister naar je baby!' roept iedereen telkens. 'Als ze om meer vraagt mag je best meer aanbieden.' Pff ik vind het maar stressvol. Wil ook geen overvoedde baby. Krijg dan meteen van die visuals van veel te dikke Aziatische michelin baby's in mijn hoofd.

Kolf je ook 's nachts elke 3 uur?

Oh en even hoor, hoe fantastisch is het om niet elke 5 minuten meer te moeten plassen. Omg. De tijd die ik overhoud voor andere dingen is immens. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Rebubbled op 27-05-2019 03:59:12 ]
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')