Iddquote:
Ik las datenquote:
Vanochtend stond Zweden op 3 met 7% en Rusland op 6 met 5%. In de loop van de dag dus allebei een procentje erafquote:
Ik ookquote:
Reken maar dat Australië heel veel televotes gaat krijgen. Ideale loting.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een act als Australië is denk ik ook veel "leuker" om over te schrijven dan de zoveelste goede performance van de favoriet, wellicht dat ze daarom zoveel enthousiaster zijn.
Gelukkig is de pers dan niet het publiek wat gaat stemmen.
Ik hoor het ook alleen maar (net als vanmiddag bij de dress rehearsal). Ben erg benieuwd naar het beeld morgenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Reken maar dat Australië heel veel televotes gaat krijgen. Ideale loting.
twitter:LeaksEsc twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:22:09The Netherlands (Final Jury Show) #Eurovision #NEDP.S: You should follow my creator @ruisgoncalves! https://t.co/gcaPqIXruY reageer retweet
Een medley van Treble, Sieneke, Ben Cramer, Harmony en Mrs.Einstein. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Zou Nederland als we het zouden organiseren ook zo veel geven om hun eigen oude acts?
Er is nog geen een land geweest die zo erg de recente eurovisie geschiedenis heeft gevierd!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Zou Nederland als we het zouden organiseren ook zo veel geven om hun eigen oude acts?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef Em31 het volgende:
twitter:LeaksEsc twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:22:09The Netherlands (Final Jury Show) #Eurovision #NEDP.S: You should follow my creator @:ruisgoncalves! https://t.co/gcaPqIXruY reageer retweet
We gaan het zien morgen. Ik vertrouw 100% op Duncan, nu nog hopen dat we ook kunnen vertrouwen op de televotersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Reken maar dat Australië heel veel televotes gaat krijgen. Ideale loting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |