Ja dat wel, maar hoe lang ze toch een aardig niveau hebben laten zien en er vaak toch staan op belangrijke momenten is best uniek. Die gasten staan er echt al tyfuslang inquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valencia is wel een heel stuk beter, vind young back pure armoe
speelde niet heel veel dacht ik, wel op de plek waar ie voor bedoeld was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht eerste seizoen onder ferguson nog wel aardig
Hey Aberquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje man dit is hier geen vbl hooooor
geeft vooral weer hoe matig shaw en rafael zich ontwikkeld hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hoe lang ze toch een aardig niveau hebben laten zien en er vaak toch staan op belangrijke momenten is best uniek. Die gasten staan er echt al tyfuslang in
Ja ook datquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geeft vooral weer hoe matig shaw en rafael zich ontwikkeld hebben
Shaw begon dit seizoen erg sterkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geeft vooral weer hoe matig shaw en rafael zich ontwikkeld hebben
Dat is wel een leveltje lager hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou Holebas nemen, betaal je minder voor
Hoezo wat? Dat ik dat vind?quote:
vind dat een onderschatte back, pak je alleen wel wat kaarten extra meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel een leveltje lager hoor
Alaba is nog steeds goonerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Shaw is aardig maar alba of alaba is andere koek, heb ook backs van city liever
is ook wel wat blessuregevoelig naar mijn idee
Is Chilwell nog beschikbaar? hoorde dat city er niet heel erg meer achteraan zat omdat Zinchenko het goed doetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Shaw is aardig maar alba of alaba is andere koek, heb ook backs van city liever
is ook wel wat blessuregevoelig naar mijn idee
Ja denk dat je met manolas ook een idioot hebt die te veel risico neemtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
vind dat een onderschatte back, pak je alleen wel wat kaarten extra mee
Valt reuze meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt de ogen ook overal zitten
heb alaba wel op fifa gekochtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alaba is nog steeds gooner
Ja fucker kom dan met je getease
Ik heb Tierney gekochtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb alaba wel op fifa gekocht
Ik kijk Jailbirds, serie op netflixquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel, doet me goed
Wat zal ik nu gaan kijken
Je bent leuker dan je denktquote:
Ja, ik vind die verhalen best interessant, en ze gaan best diep in op kleine dingen in de gevangenis, zonder irritante Boudewijn Buch ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag ik net voorbij komen maar leek me niet echt iets, jij vindt van wel?
Oke misschien geef ik het een keer een kans dankjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik vind die verhalen best interessant, en ze gaan best diep in op kleine dingen in de gevangenis, zonder irritante Boudewijn Buch ofzo
Meteen jaloers ;s je mag zosk straks terug hebben hoor, ga zo naar huisquote:
dankjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meteen jaloers ;s je mag zosk straks terug hebben hoor, ga zo naar huis
Hoeveel biertjes heb je al opquote:
Ja ik werk met kunststof en ik moet ook solderen, maar heb even niet nagedacht over hoe heet solderen is en dat deze kunststof boven de 180 graden wel enigszins krimpt.quote:
Neem hem maar zoals hij isquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Myrr het volgende:
Mijn vriend wil Twilight kijken mensen moet ik uitmaken of meekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |