Deze vrouw!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
Kennen jullie deze al? Best een aardig nummer:
quote:
quote:
Ja het is laat. Sorryy Homo'squote:
Zal ik mijn ziel maar bloot (quote:
Verkoop je hem ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zal ik mijn ziel maar bloot ()leggen dan
Die zit zich klaar te vingeren op die songfestival liedjes.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die zit zich klaar te vingeren op die songfestival liedjes.
Hahaha. lol a. Dat was lolligquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die zit zich klaar te vingeren op die songfestival liedjes.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:15 schreef heracles het volgende:
En ik zat me zo te verheugen op die ierse doos. En ik had al zo'n schijthekel aan het song festival.
Mannen als Prince, bestaan die nog?quote:
Als motten om een oude schemerlamp met een ouderwets peertje van 15 watt erin.quote:
Jij kend geen ekte liefde, wat is het voor JOU dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mannen als Prince, bestaan die nog?
Jonguh, ik ben al 16 jaar getrouwd. Mensen die single zijn hè...die staan anders in het leven. Andere mindset.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kend geen ekte liefde, wat is het voor JOU dan?
Ja, DOEIquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:25 schreef heracles het volgende:
Aangezien de meesten hier oud zijn ga ik me focussen op dinosaurus muziek
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:25 schreef heracles het volgende:
Aangezien de meesten hier oud zijn ga ik me focussen op dinosaurus muziek
Anytimequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeeeeeey, little girl, wanna go for a ride?
Zo is datquote:
Echt welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Dikke lol om alle huismoeders die hun dochtertje de naam Daenerys hebben gegeven
Hoi Aloa, vorige x zei je hoi had ik overheen gelezen, dus ik groet je nu, goedemorgen!quote:
quote:
quote:
Mijn vriend is zoveel leuker dan jij bent . No coke no nothingquote:
Ach het leven is zo oneerlijk soms. Zo’n goeierd zit met jou opgescheept. Heeft die gozer niet verdiend.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mijn vriend is zoveel leuker dan jij bent . No coke no nothing
Real.
And Duncan won Killem, we won
Praat gewoon Nederlands.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:22 schreef lrishCassidy het volgende:
But have fun making jokes about me and other people
Ik had het al eerder over single vs not singlequote:Op zondag 19 mei 2019 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach het leven is zo oneerlijk soms. Zo’n goeierd zit met jou opgescheept. Heeft die gozer niet verdiend.
Klopt, terechte winnaarquote:Op zondag 19 mei 2019 03:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Het mooie van Duncan en waar veel mensen nog steeds op wachten is dat hij respect heeft voor real artists, en gewoon eerlijk zijn.
Ik snap de boodschap, jij?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 03:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Het mooie van Duncan en waar veel mensen nog steeds op wachten is dat hij respect heeft voor real artists, en gewoon eerlijk zijn.
Echt he.quote:
Je mag ook wel eens ophouden met klagen over mij in deze chat.quote:
Chat?quote:Op zondag 19 mei 2019 03:58 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens ophouden met klagen over mij in deze chat.
Je kan het ook rechtsrtreeks aan me melden.
Eindelijk.quote:Op zondag 19 mei 2019 04:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Geen zin meer in jou op dit forum. ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik ben best leuk vind ik zelfquote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 04:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn nummer 2 én de echte nummer 2, al vaker gepost![]()
Jammer wel dat grappen maken over anderen nog steeds jullie humor isquote:Op zondag 19 mei 2019 05:02 schreef KillemWieft het volgende:
Grappen maken over jou is te makkelijk.
Jammer voor jou misschien, hoewel vermoed dat je het stiekem best leuk vindt. Krijg je toch een beetje aandacht.quote:Op zondag 19 mei 2019 05:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jammer wel dat grappen maken over anderen nog steeds jullie humor is
I dont need attention, dat krijg ik toch welquote:Op zondag 19 mei 2019 05:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jammer voor jou misschien, hoewel vermoed dat je het stiekem best leuk vindt. Krijg je toch een beetje aandacht.
Door je als een debiel te gedragen. Dat zeg ik, gamma!quote:Op zondag 19 mei 2019 05:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
I dont need attention, dat krijg ik toch wel
Kijk het morgen maar eens terug.quote:Op zondag 19 mei 2019 05:21 schreef Watashiwa het volgende:
Had het niet gevolgd, kwam er net pas achter!
WHY..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |