abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186902756
registreer om deze reclame te verbergen
@Greys Mocht dit topic niet mogen, ban me maar :P

Ik zou het graag even 'apart' willen hebben over het camerawerk.

Ik vind het camerawerk vanaf 01:50 ZO ONTZETTEND GOED. Echt schitterend!

Maar daarvoor... Auw...

Jullie?
pi_186902801
Hij slaat voor het "acappella"-deel op de maat van de muziek op zijn piano. Dat viel totaal weg doordat de camera vol in de straal van die lamp keek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186903397
Cameravoering van het juryoptreden vond ik beter, vooral bij het moment dat hij dan met de armen wijd naar achter gaat in combinatie met de background/ licht.
pi_186903453
De juryshow had betere beelden inderdaad. Ik begrijp niet waarom dat niet gewoon precies hetzelfde was.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186903507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:09 schreef Fred_B het volgende:
De juryshow had betere beelden inderdaad. Ik begrijp niet waarom dat niet gewoon precies hetzelfde was.
Omdat de camerameneer nog heel old-school een mens is?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186907393
Waar kunnen we de camerabeelden van het juryoptreden zien? :o
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 14:30:40 #7
351614 crew  ijs_beer
Consequent incompetent
pi_186907611
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:21 schreef Unites het volgende:
Waar kunnen we de camerabeelden van het juryoptreden zien? :o
De EBU heeft die als een malle lopen verwijderen overal de afgelopen dagen, dus dat wordt misschien een beetje lastig.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 14:51:06 #8
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186908065
Tuurlijk mag dit topic. Gek. :D :P

Ik ga het zo even uitgebreid zelf analyseren als ik zo thuis ben. Zin an. Gister niet echt heel gedetailleerd gezien in alle hyper enzo in de esf kroeg. Heb zo veel gemist. _O-
Koutist in opleiding.
pi_186908482
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:34 schreef Jordy-B het volgende:
Hij slaat voor het "acappella"-deel op de maat van de muziek op zijn piano. Dat viel totaal weg doordat de camera vol in de straal van die lamp keek.
Prachtig was dat. Ik zag hem slaan tesamen met dat felle licht, dat was het visuele wow moment imo.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')