Haha wat raar als je op FOK! zitquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu gewoon naar een lege muur staren
Was ik ook van plan maar jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je maar eerder naar bed moeten gaan
Nou bedankt hequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je toch voor het leukste kiest dan!
Wat onaardig weerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je toch voor het leukste kiest dan!
Oh jammerquote:
wat een kut film als je zo snel reageertquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ach, kan gebeuren
Ik ben de film Searching aan het kijken
Ben aan het oppassen bij mn neefjes, maar ze slapen dus verveel me en jij moet wat verzinnenquote:
Ik kan twee dingen tegelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een kut film als je zo snel reageert
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben aan het oppassen bij mn neefjes, maar ze slapen dus verveel me en jij moet wat verzinnen
Wat intens kut ditquote:
Waar gaat de film over?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ach, kan gebeuren
Ik ben de film Searching aan het kijken
16-jarige dochter raakt vermist. Moeder is ~ 2 jaar daarvoor overleden. Vader komt erachter dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel weet over zijn dochter en helpt de politie met zoeken door haar fb/insta etc te "hacken" en informatie te verzamelen, vrienden te bellen etc.quote:
Gvd wat slecht ditquote:
Nee hoor, is prima tegelijkertijd te doenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk interessanter dan de film die je kijkt
Ik moet het laatste seizoen GoT maar eens gaan bekijken dit weekend en het wordt mooi weer dus er gaat uiteraard gesport wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat voor leuke dingen ga je allemaal doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima tegelijkertijd te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |