Hier heb je wel een aardig punt te pakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, anders kan je net zo goed niet beginnen
kennelijk vindt hij dat opwindendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet hem wel wat tegengas geven hoor anders walst hij over je heen
Ik laat mensen liever in de waan dat het ze luktquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet hem wel wat tegengas geven hoor anders walst hij over je heen
Ja slim weer hoor, niemand kan dit controleren hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat mensen liever in de waan dat het ze lukt
Hehequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja slim weer hoor, niemand kan dit controleren haha
Ja, zo doet ie ook altijd tegen Chloroformquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet, zie je daar een patroon in?
Ja hier heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, zo doet ie ook altijd tegen Chloroform
waarom zou je over willen komen als een bottomboy op een forum, daar is echt niks leuks aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja slim weer hoor, niemand kan dit controleren haha
Omdat ik gewoon graag mezelf wil zijn hier, is dat zo vervelend voor jullie?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zou je over willen komen als een bottomboy op een forum, daar is echt niks leuks aan
daar heb ik wel wat problemen meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon graag mezelf wil zijn hier, is dat zo vervelend voor jullie?
Allemansvriend, iedereen loopt met hem weg omdat hij zo'n zachte lieve jongen is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zou je over willen komen als een bottomboy op een forum, daar is echt niks leuks aan
Nou, dat wordt op een houtje bijten dit weekend hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt geen boodschap aan haha
Hhahaha goeiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, dat wordt op een houtje bijten dit weekend haha
bedoelde meer om mezelf te zijn, narcistische eikelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt geen boodschap aan haha
Haha damnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
bedoelde meer om mezelf te zijn, narcistische eikel
Nee, was half 3 thuis en heb dutje gedaan ;pquote:
Ik heb ook dutje gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, was half 3 thuis en heb dutje gedaan ;p
Lekker hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |