Ja we lopen langs elkaar heen hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
EH? ik mis iets denk ik... ik bedoel als je de avond 4 daagse loopt moet je wel even stoppen met werken... niets meer niets minder... gezien haagse een workaholic is.
Verschil moet er wezen. Zeker bij oudjes zoals ikquote:
Stopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja we lopen langs elkaar heen haha
Een van mijn favo'squote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol dit zijn allemaal vercrackte amateur wijvjes die een financieel duwtje in de rug nodig hebben en 20 pikken klaarzuigen in een 1 persoons hok
Echt de moeite waard
Klopt, dat verschil is er ook overduidelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen. Zeker bij oudjes zoals ik
Hij zegt altijd nohomo dus kan gewoonquote:
Ja sorry, kan het niet beter maken voor jequote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, dat verschil is er ook overduidelijk
Is ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorry, kan het niet beter maken voor je
Hoe lang moet je nogquote:
Helemaal niet gek dat jij daar als eerste aan denkt. Heb je nog meer van dat soort quotes? link ffquote:
Zelf pik zuigen dan? zou je mijn pik zuigen als ik red leather bracelet om had?quote:
Niet besneden pik?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf pik zuigen dan? zou je mijn pik zuigen als ik red leather bracelet om had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |