Het is wel een enorm saai kabbelend nummer zonder enige vorm van progressie. Na 30 seconden heb je het hele lied al gehoord. Gezongen door een onwennige autist die amper in de camera durft te kijken en dan komt er halverwege nog een of andere lamp van de IKEA in beeld om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vind dat WE deze keer een prima lied hebben eigenlijk. Beter dan ooit, wat ik me eigenlijk kan herinneren van al ONZE kandidaten. Doet me wat denken aan Perfume Genius.
Italië is beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel een enorm saai kabbelend nummer zonder enige vorm van progressie. Na 30 seconden heb je het hele lied al gehoord. Gezongen door een onwennige autist die amper in de camera durft te kijken en dan komt er halverwege nog een of andere lamp van de IKEA in beeld om wat voor reden dan ook.
WE gaan niet winnen.
Ik heb niet alles gehoord, maar ongetwijfeld heb je gelijk.quote:
Jon.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:45 schreef VoMy het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Is het Dzjon of is het Jon?
Vind het qua saaiheid wel meevallen, let wel ; in de context van het hele ESF. In die context vind ik het dan ook echt meer dan prima.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel een enorm saai kabbelend nummer zonder enige vorm van progressie. Na 30 seconden heb je het hele lied al gehoord. Gezongen door een onwennige autist die amper in de camera durft te kijken en dan komt er halverwege nog een of andere lamp van de IKEA in beeld om wat voor reden dan ook.
WE gaan niet winnen.
Italië is echt vreselijk, trap er niet in.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gehoord, maar ongetwijfeld heb je gelijk.
Sjon.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:45 schreef VoMy het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Is het Dzjon of is het Jon?
Wacht maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Italië is echt vreselijk, trap er niet in.
Hughquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:51 schreef wimderon het volgende:
Welke gevaarlijke man zit er mee dat Bagrijn rijdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |