Inderdaad, zou zo ik het ook doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
Aceton
Keukenpapier er op en er onder en daar een strijkijzer op zetten
Terpentine
Keukenpapier en strijkijzer geprobeerd, er is een vlek bijgekomen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
Aceton
Keukenpapier er op en er onder en daar een strijkijzer op zetten
Terpentine
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zonder te weten wat voor lijm het is en waar je jas van is gemaakt valt daar niets over te zeggen, ook niet door de users hierboven. Vooral niet naar luisteren want grote kans dat je het alleen maar erger maakt.
Maar grote kans dat je het er gewoon nooit meer uit krijgt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Keukenpapier en strijkijzer geprobeerd, er is een vlek bijgekomen...
Da”s ook geen tip die ik zou proberen voor secondelijm. Sterker nog, nou kun je het echt wel vergeten om het er ooit uit te krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Ik zie daar de tip staan voor lijm uit een lijmpistool. Dat is duidelijk andere lijm dan secondelijm.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, zijn ook maar tips van zo'n "oma weet raad" site heik zag dat meerdere mensen daar een goed resultaat mee hadden geboekt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Vrouwen die zaad knoeienquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:28 schreef Lola69 het volgende:
Zeg dat het zaad is wanneer iemand er vragen over stelt
Het is een Hugo Boss jas. Naam dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:23 schreef Farenji het volgende:
Ik zou de vlek er gewoon uitscheuren, dan wordt je jas nog veel hipper.
Maar serieus, 1000+ voor een jas, echt? Zit er een tv ingebouwd? Is ie kogelwerend? Gemaakt van puur goud? Of heb je je gewoon een oor laten aannaaien?
Waarschijnlijk tienduizenden mensen met deze (lelijke) jas, maar die van jou is uniek, trek die kop erbij en je bent er.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:26 schreef craziness het volgende:
Een paar weken geleden seconde lijm gemorst op mijn Hugo Boss parka, en daar baal ik van. Zitten nu een paar vlekken op die ik er niet uit kan krijgen. Drycleaner kon het er ook niet uit krijgen, hebben het 2x geprobeerd. Het gaat om een donsjas, buitenlaag is waterafstotend, geen idee wat voor materiaal het is.
Wat kan ik nog meer proberen om het eruit te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |