Wat heb jij toch met Italië? Ik heb dat nummer één keer gehoord en dat vind ik meer dan voldoende. Wat een rotzooi zeg.quote:
Alles aan deze Franse act vind ik eng, en je weet dat het gewoon extreem goed gaat scoren vanwege DE BOODSCHAP.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat leuk, Mani op het podium bij Frankrijk.
Stubbe vond het ook chanant, Jan lult er snel overheen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens moeten mensen die dachten dat dit Walscheid was zichzelf opheffen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alles aan deze Franse act vind ik eng, en je weet dat het gewoon extreem goed gaat scoren vanwege DE BOODSCHAP.
Waarom weet jij dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alles aan deze Franse act vind ik eng, en je weet dat het gewoon extreem goed gaat scoren vanwege DE BOODSCHAP.
Slagroom in de maak.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan. Ik heb dit nog nooit gezien.
Eerste keer dat ik het hoorde, niet echt van onder de indruk.quote:
Die kun je gewoon mellekequote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan. Ik heb dit nog nooit gezien.
Voor San Marino was je te laat?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze Servische is niet slecht. Enige fatsoenlijke wat ik tot nu toe heb gehoord.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor San Marino was je te laat?
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gemist inderdaad. Schijnt wel episch te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
IJsland was ook een topshow.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gemist inderdaad. Schijnt wel episch te zijn.
Echt fantastisch. Ik overweeg te stemmen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gemist inderdaad. Schijnt wel episch te zijn.
IJsland heb ik wel gezien, gelachen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar kijk ik enorm naar uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat die puntentelling straks uren duren? Dat vind ik nog wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |