abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7757154
ik zit een beetje met iets. heb nu bijna een jaar verkering en het gaat allemaal goed......... sinds de zomervakantie zien we elkaar bijna elke dag, maar als ik hem nou eens een avond niet zie, dan weet ik helemaal niks te doen .........

ik vind het belangrijk dat we alletwee gewoon onze vrienden vaak blijven zien, maar ik vraag me af hoe het zo is gekomen dat ik me zo vreselijk afhankelijk van hem voel! ik heb s avonds momenteel nooit iets te doen, en (hier komt de fout) ga er vanuit dat we dan samen wat leuks gaan doen. als hij dan al een afspraak blijkt te hebben met een vriend van hem.... weet ik het niet meer. k ga niet mee, wordt af en toe wel eens gevraagd, ik kan niet met pijltjes gooien en snookeren ...... en heb een hekel aan stinkende kleren.......

zijn er meer mensen die zich dan rotvervelen? en dan vooral als vraag aan meiden want ik ben dr zelf ook een, lol......

k heb gelukkig al wat hobbies in het zicht, heb ik iets te doe:)

alvast bedankt!

maandraakje

I don't give myself a name, other people'll do that for me!
pi_7757169
Daar heb je vrienden voor?
pi_7757182
Fok!ken, een filmpje huren, op tijd naar bed, stappen met vriendinnen, gitaarspelen, gedichten schrijven, studeren etc...

Mogelijkheden te over.

dinsdag 7 januari 2003 @ 15:38:26 #4
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_7757224
* Runeblades sluit zich aan bij Roellio
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:40:10 #5
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_7757272
tv kijken
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_7757275
Ik gng altijd gewoon leuke dingen doen met vriendinnen. Verwenavondje met maskertjes en corny films, shoppen, bioscoop, lekker uit eten of met zijn allen koken. En als ik alleen was: boek lezen, videootje huren, sporten, kamer veranderen, dingen die ik allang moest doen maar nooit deed zoals foto's inplakken, brieven schrijven, spullen voor school/werk regelen.

Wil je nog meer horen?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7757418
maandag: werken (beunen)
Dinsdag: Fitnessen
Woensdag: Repeteren met de band
Donderdag zie ik haar meestal, anders gitaar spelen.
Vrijdag: Fitnessen. ('savonds gaan we samen stappen)
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:46:54 #8
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7757450
...werken
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:57:11 #9
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7757690
Dan ga ik naar mijn andere vriend....
I don't care.....
pi_7757696
Nooit aan een jongen hechten meissie, dat is een hele slechte zaak. Voor je het weet wordt je gedumpt en moet je je leven weer oppakken zonder hem. Het leven is mooi en geniet ervan.
Ga leuke dingen doen, shoppen bijvoorbeeld, jezelf ff verwennen.
Greek Godess of the Earth
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:58:13 #11
38973 Pimp_Daddy
HUHEEEE, IK HAAT JULLIE !!!
pi_7757715
-edit: zooi -

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 16:00]

pi_7757761
Dat ''probleem" herken ik wel een beetje!
Ik was het zo gewend dat ik elke avond bij hem was, of andersom, dat toen hij tentamens had, het opeens heel saai was! Ik moest toen ook echt dingen zoeken om te gaan doen.

Nu heb ik daar niet zoveel last meer van; ik ga een film huren, tv kijken, Fok!ken, lekker in bad liggen en een boekje lezen o.i.d.

pi_7758289
ik ben meestal blij als ik eens een avondje voor mezelf heb.

Lekker motorrijden / boekje lezen / solderen / beetje modelbouw / sporten / fokken / opruimen / tv kijken (heel zelden) / biertje drinken bij vrienden

ga zo nog maar even door.
Ik heb gewoon een druk leven

To be or not to be.....
pi_7766816
bedankt, mensen die het wel begrijpen...........
ik kan er blijkbaar niet meer tegen om alleen te zijn..... maar ik heb al weer wat ideetjes:-) ga mn drumstel maar weer eens in elkaar zetten:)
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:27:11 #15
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_7769249
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:34 schreef moondragon het volgende:
ik zit een beetje met iets. heb nu bijna een jaar verkering en het gaat allemaal goed......... sinds de zomervakantie zien we elkaar bijna elke dag, maar als ik hem nou eens een avond niet zie, dan weet ik helemaal niks te doen .........
Daar heb je nou Fok voor!

Nee, geintje .... ik ken het probleem niet zo want vanaf dag één dat ik mijn vriend ken heeft hij al onregelmatige diensten (dus ook middagdienst, nachtdienst, weekenddienst en dergelijke) gewerkt. Dus van begin af aan heb ik mijn eigen hobbies/vrienden gewoon aangehouden en doe ik de dingen die ik niet zo snel samen met hem doe als hij "zo'n" dienst heeft.

Smell the flowers while you can....
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:53:44 #16
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7769809
Als ik een avond alleen ben (heb geen vriendje meer nu, maar weet wat je bedoelt) ging ik een lekker verwen-avondje voor mezelf houden. Heel seizoen Sex & The City op DVD huren doet wonderen, lekkere dingetjes erbij eten. En dan eerst uitgebreid douchen, tutten met mezelf, ander kleurtje in je haar doen is ook leuk , en daarna lekker in pyama voor de buis.... HEERLIJK!!!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7769930
Vreemd, ik zou eerder het omgekeerde probleem hebben: wat moet je in godsnaam de hele dag met zo'n wijf doen?
  woensdag 8 januari 2003 @ 01:02:32 #18
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7769949
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 01:01 schreef Aernout het volgende:
Vreemd, ik zou eerder het omgekeerde probleem hebben: wat moet je in godsnaam de hele dag met zo'n wijf doen?
Jij bent duidelijk enorm je best aan het doen punten te scoren bij de dames??
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7770009
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 01:01 schreef Aernout het volgende:
Daarom is de LAT relatie uitgevonden
Big dick.
pi_7770127
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 01:06 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Daarom is de LAT relatie uitgevonden

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 08-01-2003 01:22]

pi_7771979
euh, computeren, vrienden langsgaan, poolen, trainen, iets in die richting
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7771997
-edit: voeg iets toe of post niet -

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 08-01-2003 10:18]

Lambo of Rekt
pi_7780515
ik doe nog wel dingen met mn vrienden, alleen niet s avonds omdat ze niet "om de hoek"wonen en het niet bepaald handig is s avonds hier in t donder in je remi te fietsen. maar het wordt al weer lichter:-) heb al wat dingen bedacht, en dankzij sommige antwoorden ontdekt;)

bedankt!

pi_7780888
Op dit moment vooral leren

Normaal gesproken:
-Muziek maken/Luisteren
-Lezen
- Schrijven
- Hersencellendodende computerspelletjes spelen
- Met vrienden wat gaan drinken
-uitgebreider als normaal gaan koken
- dat soort dingen

woensdag 8 januari 2003 @ 17:28:41 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7780922
Werken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')