ik vind het belangrijk dat we alletwee gewoon onze vrienden vaak blijven zien, maar ik vraag me af hoe het zo is gekomen dat ik me zo vreselijk afhankelijk van hem voel! ik heb s avonds momenteel nooit iets te doen, en (hier komt de fout) ga er vanuit dat we dan samen wat leuks gaan doen. als hij dan al een afspraak blijkt te hebben met een vriend van hem.... weet ik het niet meer. k ga niet mee, wordt af en toe wel eens gevraagd, ik kan niet met pijltjes gooien en snookeren ...... en heb een hekel aan stinkende kleren.......
zijn er meer mensen die zich dan rotvervelen? en dan vooral als vraag aan meiden want ik ben dr zelf ook een, lol......
k heb gelukkig al wat hobbies in het zicht, heb ik iets te doe:)
alvast bedankt!
maandraakje
Mogelijkheden te over.
Wil je nog meer horen?
Nu heb ik daar niet zoveel last meer van; ik ga een film huren, tv kijken, Fok!ken, lekker in bad liggen en een boekje lezen o.i.d.
Lekker motorrijden / boekje lezen / solderen / beetje modelbouw / sporten / fokken / opruimen / tv kijken (heel zelden) / biertje drinken bij vrienden
ga zo nog maar even door.
Ik heb gewoon een druk leven
quote:Daar heb je nou Fok voor!
Op dinsdag 7 januari 2003 15:34 schreef moondragon het volgende:
ik zit een beetje met iets. heb nu bijna een jaar verkering en het gaat allemaal goed......... sinds de zomervakantie zien we elkaar bijna elke dag, maar als ik hem nou eens een avond niet zie, dan weet ik helemaal niks te doen.........
Nee, geintje .... ik ken het probleem niet zo want vanaf dag één dat ik mijn vriend ken heeft hij al onregelmatige diensten (dus ook middagdienst, nachtdienst, weekenddienst en dergelijke) gewerkt. Dus van begin af aan heb ik mijn eigen hobbies/vrienden gewoon aangehouden en doe ik de dingen die ik niet zo snel samen met hem doe als hij "zo'n" dienst heeft.
quote:Jij bent duidelijk enorm je best aan het doen punten te scoren bij de dames??
Op woensdag 8 januari 2003 01:01 schreef Aernout het volgende:
Vreemd, ik zou eerder het omgekeerde probleem hebben: wat moet je in godsnaam de hele dag met zo'n wijf doen?
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 01:01 schreef Aernout het volgende:
Vreemd, ik zou eerder het omgekeerde probleem hebben: wat moet je in godsnaam de hele dag met zo'n wijf doen?
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 01:06 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Daarom is de LAT relatie uitgevonden
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 08-01-2003 01:22]
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 08-01-2003 10:18]
bedankt!
Normaal gesproken:
-Muziek maken/Luisteren
-Lezen
- Schrijven
- Hersencellendodende computerspelletjes spelen
- Met vrienden wat gaan drinken