Wie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, het gaat wel om je moeder
Wat noem je je vader nu?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Myrr het volgende:
Als je je lul in mijn moeder steekt ben je echt loser eerste klas en lelijker dan braadslee.
Oké die ervaring heb ik niet per sequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is een wat strakker geheel, minder opvallende schaamlippen. Is mijn ervaring hoor, zal ongetwijfeld geen ijzeren wet zijn.
Hoop dat ie haar laat genieten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee vroeger was ze wel mooi maar nu duwt 'ie de jouwe die is wat jonger.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké die ervaring heb ik niet per se
Je mag gewoon "penis" schrijven hoor, we zijn volwassen mensen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk het wel hij heeft een goeie penner.
denk mijn favoriete film ooit, maar wel echt heel zwaar en deprimerend. kan het echt met niks vergelijken, hele geslaagde combinatie van surrealisme (geen lynch o.i.d, heel eigenzinnig) met hele persoonlijke, realistische scenes. geweldige hoofdrol ook. het liet me om een of andere reden denken aan infinite jest, alhoewel de setting heel anders is.quote:
Ik had vandaag al een emotionele kutdag dus ik denk dat ik die maar bewaar voor een andere keer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk mijn favoriete film ooit, maar wel echt heel zwaar en deprimerend. kan het echt met niks vergelijken, hele geslaagde combinatie van surrealisme (geen lynch o.i.d, heel eigenzinnig) met hele persoonlijke, realistische scenes. geweldige hoofdrol ook. het liet me om een of andere reden denken aan infinite jest, alhoewel de setting heel anders is.
Kunstgebit in een glas water?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:33 schreef Myrr het volgende:
Ahahaha gatver brb even een schroevendraaier in dat deel van mijn geheugen steken.
Je moet nooit de kamer van je ouders binnen lopen mensen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had vandaag al een emotionele kutdag dus ik denk dat ik die maar bewaar voor een andere keer.
Ja same. Mja doe je niets aan. 🤷🏻♀️🙅🏻♀️quote:
Tx makker. Combi stress/geen vrije tijd waardoor shit die ik normaal kan handelen nu net te veel was.quote:
Jammer dat Uitstraling er niet is om je te troosten ;pquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had vandaag al een emotionele kutdag dus ik denk dat ik die maar bewaar voor een andere keer.
xdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat Uitstraling er niet is om je te troosten ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |