vanmorgen een mail binnen met “A.s donderdag” en als dat vandaag is, lijkt er op dat dit al Weken geleden geregeld was...quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende: [..] U al. Die zou volgende week donderdag pas komen.
Heeft de moeder van Jessie verteld dat Streamers hem zo noemen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:26 schreef krabje het volgende:
merel heeft het over snotkoker,ze lezen dus wel op forums mee.
Aangegeven door die Dos Santos. Gerrit vond het in eerste instantie niet zo leuk, was een beetje weifelachtig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
Gerrit gaat ook netjes maikel even halen
En zo hoort het, waarom zou je appart oefenen
Klopt, is waar ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:28 schreef Mjelleke het volgende:
Dat snotkoker verhaal was toch te lezen op de donatiepagina van Merel haar free a girl. Dat zag je dat ze dat scherm open had.
O ja. Dan is dat vandaag.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vanmorgen een mail binnen met “A.s donderdag” en als dat vandaag is, lijkt er op dat dit al Weken geleden geregeld was...
Ah oke had ik even gemistquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Aangegeven door die Dos Santos. Gerrit vond het in eerste instantie niet zo leuk, was een beetje weifelachtig.
Nico Haak was al dood voordat Jessie geboren werd. Of was de Biostabiel een langer leven beschoren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Jessie vond dat pas echte oplichterij
Nee, ze wisten alleen niet zeker of het deze donderdag zou zijn of volgende week.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vanmorgen een mail binnen met “A.s donderdag” en als dat vandaag is, lijkt er op dat dit al Weken geleden geregeld was...
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:28 schreef Mjelleke het volgende:
Dat snotkoker verhaal was toch te lezen op de donatiepagina van Merel haar free a girl. Dat zag je dat ze dat scherm open had.
Geen idee, ik ken het van telsell geloof ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nico Haak was al dood voordat Jessie geboren werd. Of was de Biostabiel een langer leven beschoren?
Nico Haak had er baat bijquote:
Ja, je vergist je gauw. Je denkt dat hij al heel lang rondloopt op deze aardkloot.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nico Haak was al dood voordat Jessie geboren werd. Of was de Biostabiel een langer leven beschoren?
quote:
hij promoot gewoon zijn eigen merchandise waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zie dat hij inderdaad zijn naam op zijn petje heeft. Ook op zijn jack. Beetje raar wel. Maar leuke gast.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij promoot gewoon zijn eigen merchandise waarschijnlijk
Merel eerd helemaal nat toen ze de foto van deze gast zag. Ze kwam nog net niet klaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zie dat hij inderdaad zijn naam op zijn petje heeft. Ook op zijn jack. Beetje raar wel. Maar leuke gast.
Dan zijn er vandaag best wat kaarten verkocht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
Nog 40 of 50 kaarten, dan zitten ze op de break even, volgens Jessie.
Ze gaan er veel geld aan verdienen, maar waarschijnlijk niet uitverkocht....
Gerrit doet een interview.quote:
I.p.v. dat hij van de tijd gebruik maakt om tips te krijgen.quote:
Waarschijnlijk omdat hij bekend is/lijkt te zijn. Is voor haar al voldoende.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel eerd helemaal nat toen ze de foto van deze gast zag. Ze kwam nog net niet klaar.
Hij kan het zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Die gast heeft wel een bak ervaring zo te horen
Dat dus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I.p.v. dat hij van de tijd gebruik maakt om tips te krijgen.
uit 2014 toch al weerquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kan het zeker.
Boiler room set staat op YT.
Jij kent hem toevallig?quote:
lachen, zal later eens checkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kan het zeker.
Boiler room set staat op YT.
Ja, hij stelt vragen om te weten hoe hard.quote:
Heb deze vanmiddag gepost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb deze vanmiddag gepost.Ah thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Volgens de site zijn er sinds gisteren 16 kaarten verkocht, dus ik vind het weer vaag gelul over die kaarten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er vandaag best wat kaarten verkocht.
Als Kaylee het mag.Dan mag Gerrix het ook.quote:
Daaromquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als Kaylee het mag.Dan mag Gerrix het ook.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als Kaylee het mag.Dan mag Gerrix het ook.
Jesus ik moet dat weten he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Tik tik tik tik
Tik tik tik tik
Tik tik tik tik
Tik tik tik tik
Als die mail gisteren of eergisteren verstuurd is dan klopt dat toch?...quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
best wel he!quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:51 schreef snetje het volgende:
Ik zie nu eindelijk eens een goede les...
Doen alsof de kaarten wegvliegen...Als er 1 schaap over de dam is...quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Volgens de site zijn er sinds gisteren 16 kaarten verkocht, dus ik vind het weer vaag gelul over die kaarten.
Er zijn dus 100 VIP kaarten verkocht en 250 gewone kaarten.
Merel zei vanochtend dat er 338 kaarten verkocht waren.....
Maar volgens Jessie wordt het een enorm succes waar ze veel geld mee gaan verdienen.![]()
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:51 schreef snetje het volgende:
Ik zie nu eindelijk eens een goede les...
Alsof banasplit hier nog tegenop kan. "This is TV man"quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Santos die lacht zich toch een ongeluk buiten de poort. 'Wat was dat nu weer voor een kneus in een stofjas'.
En wacht op Frans Bauer. Of doet 'ie Bananasplit niet meer?
Marketing, marketing... trap er niet in. Net zoiets als colportage, maar dan via het scherm.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Doen alsof de kaarten wegvliegen...Als er 1 schaap over de dam is...
Niet iedereen heeft er oog voor, Punk, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alsof banasplit hier nog tegenop kan. "This is TV man"
Hoop niet dat hij zijn omentum mist.quote:
Echt wel.Die is al een stuk verder.quote:
Oh das wel een dingetjenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij zijn omentum mist.
De DJ van vanmiddag doet er 80 of meer in een uur.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem gewoon 3 nummers van 20 minuten dan kan het maar 2 x fout gaan
Ben benieuwd of hij 'momentum' gaat toevoegen aan zijn mantra 'dingetje, nogmaals, etc'quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij zijn omentum mist.
Wel hiphop dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De DJ van vanmiddag doet er 80 of meer in een uur.
Nou 40-60 hoorde ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De DJ van vanmiddag doet er 80 of meer in een uur.
Vind het een beetje saaie muziek, als je het publiek van Utopia moet aanzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er oog voor, Punk, maar je hebt gelijk.
Dit is al te hoog gegrepen voor Greet.quote:
Oh okay,..... dus dat geldt niet in het algemeen?quote:
Je moet MC Brandon er even bij denken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind het een beetje saaie muziek, als je het publiek van Utopia moet aanzetten.
Hij is nog maar net begonnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is al te hoog gegrepen voor Greet.
Zou ook kunnen, maar dacht dat ik meer hoorde.quote:
Kan wel,maar je komt het in house weinig tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh okay,..... dus dat geldt niet in het algemeen?
Feest is over 2 weken mop. Greet is geen snelle leerling.quote:
Oja, die geeft de spirit. Die speelt verkeersregelaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet MC Brandon er even bij denken.
Okay.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan wel,maar je komt het in house weinig tegen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feest is over 2 weken mop. Greet is geen snelle leerling.
Ik zou geloof ik met zon leuke Dj naast mij alles vergeten...quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit: "Ik deed dat vroeger wel eens, tellen op de muziek".
Ligt 'ie weer te snurken op de bank?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou geloof ik met zon leuke Dj naast mij alles vergeten...
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou geloof ik met zon leuke Dj naast mij alles vergeten...
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
whoop whoop dj gerrix
vergeet je publiek niet!
Ik bind jullie handen vast hoor.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Ik bind jullie handen vast hoor.
Ik vond het gewoon pijnlijk toen Greet zijn handen de lucht in deed.
Dat was het momentum.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Ik bind jullie handen vast hoor.
Ik vond het gewoon pijnlijk toen Greet zijn handen de lucht in deed.
Ik vind het zo'n mega mega mega kneus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk stream kijken zo die gerrit dj les
ja is het ook, maarja dat heeft weer niks met djen te makenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mega mega mega kneus.
Dat maakt het nog erger. Indien mogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja is het ook, maarja dat heeft weer niks met djen te maken
Er zijn nog niet eens 400 kaartjes verkocht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Eerste keer draaien, meteen voor 1000 man.![]()
Meteen voor 1000 man voor lul.
spot onquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn nog niet eens 400 kaartjes verkocht.
Wie?....quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt 'ie weer te snurken op de bank?
Hij laat t hem wel zelf doen idd. Dat was vanmiddag bij Michael wel andersquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
je ziet de dj lachen, het moest andersom he, eerst volume dan knopjes.
owja.
opnieuw
maarja zo leer je het wel![]()
Die kreeg ook geen les,maar tips om loops en dat soort dingen te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij laat t hem wel zelf doen idd. Dat was vanmiddag bij Michael wel anders
Nodig ik je uit om hier eens te komen luisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:18 schreef Amputalent het volgende:
Ik luister nooit naar dit soort muziek, nog even en ik ga het echt leuk vinden
hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea probeert weer interessant te doen.'Ik heb dezelfde set thuis.' Alsof Santos onder de indruk is van het setje dat daar staat.
Hij begint zich ook al te storen...wil liever op Gerrit letten..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea probeert weer interessant te doen.'Ik heb dezelfde set thuis.' Alsof Santos onder de indruk is van het setje dat daar staat.
Hij heeft nog 10 minuten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
we beginnen gewoon overnieuw zegt dj
Moest van Poezel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:24 schreef snetje het volgende:
Andrea: Oh ja ik ging even batterijen wisselen en weg is ze ....ZC gehad?..
Ik ben wel stukkie ouder dan 40+ en luister liever naar mijn eigen radioquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nodig ik je uit om hier eens te komen luisteren.
40+ / [40+ Old Skool Radio] #21 Vocaal²
Alleen geen gevoel voor ritmequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit is blij met huiswerk van de dj.
eindelijk studeren denkt gerrit
Er draaien daar DJ`s live sets.Maar laat maar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik ben wel stukkie ouder dan 40+ en luister liever naar mijn eigen radio
Ik wacht nog wel even met eten.quote:
als ik hem was zou ik de vlog camera erop gezet hebben ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef schizolientje het volgende:
En Gerrit maakt weer geen aantekeningen, net als bij het bakken
Voor Mikel deed Brandon hetquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik de vlog camera erop gezet hebben ofzo
zodat hij terug kan luisteren wat de dj zegt enzo
Hoe moeilijk kan het zijn 1 2 3 4....maar ik zou daar persoonlijk helemaal gestoord van worden ...luister naar de muziek zelf... daarbij heeft Gerrit volgens Jay het op tijd in drukken van de knop al onder de knie waar de meesten het langst over doen met leren..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef schizolientje het volgende:
En Gerrit maakt weer geen aantekeningen, net als bij het bakken
Als het maar niet weer het zit volk is..quote:
Ze zijn sloom met de SL knop ...nieuwe stagiaire?..quote:
Lullen/zuigen of draaien?...quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
Als Ger zou zou lullen/zuigen als Merel net bij die DJ
Ger tegen presentator Gameroomquote:
Denk het nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden ze in Utopia naar het Songfestival mogen kijken?
Is er een live blog van?...voetbal mag schijnbaar wel zo..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden ze in Utopia naar het Songfestival mogen kijken?
Aangestuurd door Mylene en Jens..quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
hiske legt uit aan gerrit dat iedereen voor maikel koos omdat hij meteen aan de slag ging. SL
mocht zoiets in het verleden wel dan?quote:
Hier heeft die nog meer een rotkop dan hij in het echt heeftquote:
Ja, daarom. Het is heel wisselend wat ze wel en niet mogen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mocht zoiets in het verleden wel dan?
zou dat wel raar vinden eigenlijk, maarja utopia, daar kan alles
Geen idee. Dotteke wordt BN'er.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:04 schreef mcspicy het volgende:
Weet Jessie al van het snotkoker verhaal?
wel leuk gesprekjequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Zeyina het volgende:
Jessie tegen Gerrit: Dus thuis was thuis totdat Andrea er bij kwam. En dan ligt ze ook nog bij je in de tent
Gerrit: Ja verschrikkelijk
Jessie: Praten jullie wel eens.
Gerrit: Nou ik zal je nog gekker vertellen, maar ik doe geregeld of ik slaap als ze binnen komt
Ze zal wel groots bedoelenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Ik wil nog steeds bezig met mijn theaterstuk, maar zegt ze fluisterend tegen Brandon: Het kan alleen klein en dat wil ik niet
M.a.w. Hiske mag van de Febo wel iets met theater doen, maar het kan niet grootst.
Hiske was met Brandon in gesprek over de financiën van het feest.
Begin dan met iets kleins. Hoeft niet gelijk een avondvullend programma te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Ik wil nog steeds bezig met mijn theaterstuk, maar zegt ze fluisterend tegen Brandon: Het kan alleen klein en dat wil ik niet
M.a.w. Hiske mag van de Febo wel iets met theater doen, maar het kan niet grootst.
Was ze t weer zwart aan t maken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Dat is het idd wel een beetje denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Begin dan met iets kleins. Hoeft niet gelijk een avondvullend programma te zijn.
Heb bij Hops nog helemaal niets van theater gezien of het moet die tenenkrommende imitatie van Theo en Thea zijn.
Ja maar..ja maar haar naam moet er wel onder hé..dat is nogal een dingetje...quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Begin dan met iets kleins. Hoeft niet gelijk een avondvullend programma te zijn.
Heb bij Hops nog helemaal niets van theater gezien of het moet die tenenkrommende imitatie van Theo en Thea zijn.
En kan iemand mij helpen herinneren welke projecten Greet allemaal heeft afgemaakt? Ik heb niet heel veel geduld.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Gerrit hebben ze niets aan Erik.
Als Gerrit een project heeft, dan gaat hij er actief mee bezig, zorgen dat het afkomt.
Onverstaanbaar.quote:
Dat vroeg de vroedvrouw zich waarschijnlijk ook al af.quote:
Zit Dylan weer braaf aan het voeteneind te wachten tot hij steeds een stukje meer dichterbij mag komen..quote:
wat is ze zwanger?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vroeg de vroedvrouw zich waarschijnlijk ook al af.
Bij haar eigen geboorte.quote:
Dat toontje ook ...quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Dilluh: Heb je je tandjus al gepoetst? Ga je het zo wel doen?
Omdat ze natuurlijk plat werden gemaild toen met kotsende Zwakkeling-gate met fysiek en verbaal geweldquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom wordt dat zeikstel nu al privecy gegunt door kut geluid?
Wat een misselijk ventje toch die Ger. Wat heeft hij allemaal gedaan in Utopia. Erik heeft meer gedaan dan hij.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Gerrit hebben ze niets aan Erik.
Als Gerrit een project heeft, dan gaat hij er actief mee bezig, zorgen dat het afkomt.
Hahaha. Typefoutje van mijquote:
Naast schurft ook polio?quote:
Ze deed een poging. Volgens Hiske willen Jessie en Merel het winstgevend maken, maar blablaquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vroeg de vroedvrouw zich waarschijnlijk ook al af.
als het beschuitje op is, word ze wakker. waarom heb je niks overgelatenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:01 schreef Angelique61 het volgende:
Huh Dyl eet een beschuitje is dat Vegan? Kaytje doet alsof ze slaapt..
Precies dat dacht ik...quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het beschuitje op is, word ze wakker. waarom heb je niks overgelaten
Lekker over dat wijf heen kotsen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het beschuitje op is, word ze wakker. waarom heb je niks overgelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |