abonnement Unibet Coolblue
pi_186884798
Wat moet ik doen in deze situatie? Ik hoop dat er personen zijn die, vanuit ervaring of anderzijds, mij kunnen adviseren wat ik eventueel kan doen in deze situatie.

Ik ben smoorverliefd op een ex-collega van mij. Dit is ongeveer 2 jaar geleden begonnen en ik heb ontslag genomen om die reden. Dit was een wilsbesluit. Na veel gesprekken met mijn psycholoog, vriendinnen en mijn moeder. De situatie is veel te ver gegaan en ik merkte dat ik mezelf was verloren. Ik doe dingen waar ik totaal niet achter sta, ik ben mezelf niet.

Ik heb inmiddels een nieuwe baan, maar het lukt mij nog steeds niet om hem uit mijn hoofd te zetten. Ik heb het gevoel dat het niet helpt om afstand te nemen. Ik heb het gevoel dat ik niet zonder hem kan, maar ik ben mij er ook van bewust dat ik hem idealiseer. Maar hoe zorg ik voor meer afstand tussen ons? En dan vooral afstand in mijn hoofd. Ik voel me net een verliefde tiener.

Hij heeft een relatie en heeft, sinds kort, een kind. De hele affaire had ik nooit aan moeten beginnen, want ik wist dat hij een vriendin had en dat neem ik mezelf heel kwalijk. Ik was eerst ook nogal sceptisch. Ik wilde genieten van het flirten en niet verder gaan dan dat. Maar nadat we elkaar steeds beter leerden kennen, werd ik verliefd en zag ik alles mooier. Hij maakte mij wijs dat de relatie niet goed ging en ik geloofde dat.

Het ging steeds verder tussen ons. Hij zei dat hij met mij verder wilde, maar tijd nodig had om zijn vriendin te verlaten. Ik geloofde dat. Tot hij, ongeveer een half jaar geleden, wereldkundig maakte dat zijn vriendin in verwachting was. Het was voor mij meer dan duidelijk dat hij niet eerlijk was tegenover mij. Na een heftige ruzie heb ik al ons contact verbroken en ontslag genomen. Na een maand was ik vertrokken bij mijn vorige werkgever. Ik heb mij zo ellendig gevoeld om de hele situatie. Misbruikt, alsof het hem niet om ons ging. Hij hield niet echt van mij.

Toch vond ik het heel moeilijk om hem los te laten. Ik blijf elke dag kijken op social media, naar hem, naar zijn vriendin, naar alle ontwikkelingen rondom hem waarvan ik op de hoogte kan zijn. Ik heb nog contact met ex-collega’s om indirect toch nog iets te horen over hem. Zo hoorde ik van een ex-collega waar ik heel goed mee omging, dat zij hoorde van een andere collega, dat hij seks heeft gehad met een soort van stagiaire. Wat ervan waar is, weet ik uiteraard niet.

Vorige maand kreeg ik via whatsapp een bericht van hem, na vier maanden geen enkel contact te hebben gehad. En ik, zo triest is het, ben dan zó blij dat hij mij iets stuurt. Dan weet ik dat hij het doet met een reden, maar voel ik mij ergens toch bijzonder en geliefd. Hij vroeg hoe het met mij ging en gaf aan dat hij zich schuldig voelt. Ik heb hierop gereageerd dat er bij mij ook dingen spelen waardoor ik het niet kan afsluiten tussen ons. Hierop reageerde hij dat het goed kan zijn om af te spreken om onze geschiedenis op een fijne manier af te sluiten, zodat er bij ons beiden geen wrang gevoel overblijft.

Afgelopen week is hij langsgekomen om alles uit te praten. Hij vertelde hoe hij het heeft ervaren en dan maakt het niet uit wat hij zegt, maar op zo’n moment geloof ik hem helemaal en ben ik allang blij dat ik hem zie en slik ik alles voor zoete koek, terwijl ik ergens echt wel weet dat hij niet eerlijk is. Vind ik hem ergens ook heel erg walgelijk tegenover zijn vriendin, maar zet ik mijzelf daar dan weer voor. Kan ik mezelf nu bijna niet in de spiegel aankijken omdat ik als een soort schoothond doe wat hij zegt. Nu stuurde hij vandaag een berichtje met dat hij mij zo heeft gemist en ben ik daar in eerste instantie héél blij mee, maar ergens is er ook de realiteit.

Wat moet ik doen? Ik denk erover na om een nieuw nummer aan te vragen zodat ik zijn nummer niet heb en hij mijn nummer niet. Maar dan blijft hij alsnog in mijn hoofd zitten, zoals in de afgelopen vijf maanden. Hoe kan ik hem uit mijn leven verbannen? Hoe kan ik hem uit mijn hoofd verbannen? Want hij geeft niets om mij. Het is op het obsessieve af en dat vind ik misschien nog wel het meest erg.
pi_186884923
Klinkt echt als een goede kerel hoor :')
En jij bent al even erg.
pi_186885165
Waarom gun jij jezelf zo weinig? Denk je dan echt zo laag over jezelf dat je het idee hebt dat dit jouw enige kans op liefde is?
  donderdag 16 mei 2019 @ 18:07:31 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186885259
Hij gaat vreemd met jou en vermoedelijk nog een stagiaire ook. En eigenlijk wil hij weer seks met je gaan hebben terwijl ie net een kind heeft met zn vriendin.

Het is een onbetrouwbare eikel. Zie hem voor wat ie is.
En zie ook waar jij mee bezig bent.
Als je je weer gaat laten kwetsen door hem verdien je ook niet beter vind ik.
  Forum Admin donderdag 16 mei 2019 @ 18:10:43 #5
58651 crew  murp
murp
pi_186885331
Zet m uit je hoofd, reageer nergens op. Je zal er zelf niets mee opschieten en hij met zijn gezin ook niet.

Op elk pannetje passen wel meerdere deksels hoor, gewoon verder met je leven gaan zonder hem em je vind vast wel een leuke vrijgezelle man

succes!
pi_186885374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:02 schreef yra het volgende:
Waarom gun jij jezelf zo weinig? Denk je dan echt zo laag over jezelf dat je het idee hebt dat dit jouw enige kans op liefde is?
Dat vind ik een moeilijke vraag, want ik weet niet of ik dit allemaal doe vanuit een laag zelfbeeld of omdat ik daadwerkelijk van hem hou. Of allebei. Het is niet mijn enige kans op liefde maar wat ik bij hem voel, heb ik nog nooit gevoeld (cliché. ik weet het)
pi_186885525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:07 schreef SugeLucky het volgende:
Hij gaat vreemd met jou en vermoedelijk nog een stagiaire ook. En eigenlijk wil hij weer seks met je gaan hebben terwijl ie net een kind heeft met zn vriendin.

Het is een onbetrouwbare eikel. Zie hem voor wat ie is.
En zie ook waar jij mee bezig bent.
Als je je weer gaat laten kwetsen door hem verdien je ook niet beter vind ik.
Die seks is er niet van gekomen, gelukkig, maar het is ergens dénk ik wel de reden dat hij contact opneemt.

Onbetrouwbaar is hij zeker. Ik heb soms dagen dat ik heel goed weet dat hij onbetrouwbaar en oneerlijk is. Maar vaak hemel ik hem op. Idealiseer ik hem. Ik weet niet goed hoe ik dat los kan laten.

@murp, daar heb je helemaal gelijk in!! Dat realiseer ik mij ook, misschien is het ook het zelfbeeld van dat ik nooit iemand vind. Zie ik mezelf niet al goed genoeg.
pi_186885565
Hij gaat echt niet bij zijn vriendin weg en áls hij toch voor jou zou kiezen flikt hij jou hetzelfde trucje.......blokkeer hem overal waar je hem kunt volgen en kunt bereiken......het gaat een tijd moeilijk zijn en pijn doen, maar jij bent zoveel meer waard dan deze vreemdganger!
pi_186886022
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hij gaat echt niet bij zijn vriendin weg en áls hij toch voor jou zou kiezen flikt hij jou hetzelfde trucje.......blokkeer hem overal waar je hem kunt volgen en kunt bereiken......het gaat een tijd moeilijk zijn en pijn doen, maar jij bent zoveel meer waard dan deze vreemdganger!
Dat klopt.. Ik wil ook niet zo graag meer dat hij bij zijn partner weggaat. Eerst wel, dat geef ik eerlijk toe, totdat hij dus stappen met haar maakte.. Dat verduidelijkte alles. En ik wil ook niet tussen een gezin in komen, nooit niet, dat was iets wat mij stappen te ver ging. Blokkeren ga ik doen, of heel radicaal een nieuw nummer, maar ik zit er ook mee dat hij in mijn hoofd blijft. T is zo vervelend moeilijk.
pi_186886172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:40 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Dat klopt.. Ik wil ook niet zo graag meer dat hij bij zijn partner weggaat. Eerst wel, dat geef ik eerlijk toe, totdat hij dus stappen met haar maakte.. Dat verduidelijkte alles. En ik wil ook niet tussen een gezin in komen, nooit niet, dat was iets wat mij stappen te ver ging. Blokkeren ga ik doen, of heel radicaal een nieuw nummer, maar ik zit er ook mee dat hij in mijn hoofd blijft. T is zo vervelend moeilijk.
Als je hem nergens meer kunt volgen en bereiken wordt het wel makkelijker om hem uit je hoofd te zetten......en zoek afleiding zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken......sterkte en succes!
  donderdag 16 mei 2019 @ 18:51:20 #11
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186886261
Tijd doet wonderen om verliefdheid te laten verdwijnen. Hoewel het verrekte lang kan duren. :{
Dat en het niet meer voeden door op social media te kijken en iedere keer als je hem in je hoofd ophemel corrigeer jezelf door een realistischer beeld dan neer te zetten.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 18:57:02 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186886383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:40 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Dat klopt.. Ik wil ook niet zo graag meer dat hij bij zijn partner weggaat. Eerst wel, dat geef ik eerlijk toe, totdat hij dus stappen met haar maakte.. Dat verduidelijkte alles. En ik wil ook niet tussen een gezin in komen, nooit niet, dat was iets wat mij stappen te ver ging. Blokkeren ga ik doen, of heel radicaal een nieuw nummer, maar ik zit er ook mee dat hij in mijn hoofd blijft. T is zo vervelend moeilijk.
Helemaal niet, dat klinkt wel leuk, maar je wist dat hij een relatie had, en je ging er toch in mee, en dan ben je ineens helemaal verrast dat hij niet écht van je houdt. Right.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 16 mei 2019 @ 18:59:31 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186886436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Helemaal niet, dat klinkt wel leuk, maar je wist dat hij een relatie had, en je ging er toch in mee, en dan ben je ineens helemaal verrast dat hij niet écht van je houdt. Right.
Ik denk dat ze bedoelt een gezin met een kind.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 19:04:04 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186886531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:59 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt een gezin met een kind.
Mja, dat is een nogal arbitraire grens he? Hij heeft al iemand. Maar dát kan wel, maar zodra er dan een kind bij komt, dán kan het niet meer ineens? Hij heeft al iemand, leuk dat hij dat niet serieus neemt, maar daar hoeft zij (of wie dan ook) niet per sé aan mee te doen he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186886671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:20 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Die seks is er niet van gekomen, gelukkig, maar het is ergens dénk ik wel de reden dat hij contact opneemt.

Onbetrouwbaar is hij zeker. Ik heb soms dagen dat ik heel goed weet dat hij onbetrouwbaar en oneerlijk is. Maar vaak hemel ik hem op. Idealiseer ik hem. Ik weet niet goed hoe ik dat los kan laten.

@:Murp, daar heb je helemaal gelijk in!! Dat realiseer ik mij ook, misschien is het ook het zelfbeeld van dat ik nooit iemand vind. Zie ik mezelf niet al goed genoeg.
Blokkeer alle contacten. Je zult moeten afkicken.

Ga lekker los een beetje sloeren en sletten. Dit moet slijten. Praat niet meer met hem. Breek volledig.

Gun jezelf iets beters dan dit.
Whatever...
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:11:56 #16
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186886696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, dat is een nogal arbitraire grens he? Hij heeft al iemand. Maar dát kan wel, maar zodra er dan een kind bij komt, dán kan het niet meer ineens? Hij heeft al iemand, leuk dat hij dat niet serieus neemt, maar daar hoeft zij (of wie dan ook) niet per sé aan mee te doen he.
Een relatie zonder kind waarvan hij beweerde dat het op zijn eind liep.
Ik kan me best voorstellen dat je dan niet perse een pas op de plaats maakt.
Waarom zou zij heiliger dan hem moeten zijn?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186886768
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je hem nergens meer kunt volgen en bereiken wordt het wel makkelijker om hem uit je hoofd te zetten......en zoek afleiding zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken......sterkte en succes!
Klopt.. In de afgelopen 4 maanden hadden we ook geen contact, maar toch hsd ik elke dag de drang om even zijn social media kanalen te checken. Het is een beetje een verslaving. Wat je zegt is ook zo hoor, afleiding zoeken. Maar 's avonds als ik in bed lig, ben ik toch alleen en dan ga ik weer malen. En dan is zo'n klik op Facebook en Instagram toch snel gemaakt. Bedankt voor je fijne bericht trouwens!
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 19:16:19 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186886801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:11 schreef Elpis het volgende:

[..]

Een relatie zonder kind waarvan hij beweerde dat het op zijn eind liep.
Ik kan me best voorstellen dat je dan niet perse een pas op de plaats maakt.
Waarom zou zij heiliger dan hem moeten zijn?
Niet heiliger, maar ze speelt hem de zwarte piet toe, terwijl zij hier absoluut ook een aandeel in heeft, maar speelt nu een beetje het slachtoffer.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186886911
Je kan toch blokkeren dat mensen je facebook of instagram zien.

Misschien heel drastisch en stuur een destructief berichtje naar hem en eis dat hij jou blokkeert en dat je anders zijn vriendin informeert.

In normale gevallen zou ik het asociaal vinden, maar die gast lijkt me een eikel eerste klas en dan mag het :P

niet echt zijn vriendin informeren maar flink dreigen zodat ie eieren voor zijn geld kiest :P

misschien een gesprek met je huisarts hierover of POH, want als je ontslag neemt en nu er nog steeds obsessief mee bezig bent is dat echt heel ongezond

succes
Hell To The Liars
pi_186886967
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Klopt.. In de afgelopen 4 maanden hadden we ook geen contact, maar toch hsd ik elke dag de drang om even zijn social media kanalen te checken. Het is een beetje een verslaving. Wat je zegt is ook zo hoor, afleiding zoeken. Maar 's avonds als ik in bed lig, ben ik toch alleen en dan ga ik weer malen. En dan is zo'n klik op Facebook en Instagram toch snel gemaakt. Bedankt voor je fijne bericht trouwens!
Daarom zijn sociale media blokkeren! Ik heb het ook een keer moeten doen en dat is echt niet makkelijk, maar echt.....zolang je hem niet meer kunt checken gaat het elke dag een beetje beter....
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:27:14 #21
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186887038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet heiliger, maar ze speelt hem de zwarte piet toe, terwijl zij hier absoluut ook een aandeel in heeft, maar speelt nu een beetje het slachtoffer.
Tsja wellicht naief dat ze verwachtte dat hij hem er thuis niet meer in zou hangen, maar al doende leert men.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186887446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:10 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Blokkeer alle contacten. Je zult moeten afkicken.

Ga lekker los een beetje sloeren en sletten. Dit moet slijten. Praat niet meer met hem. Breek volledig.

Gun jezelf iets beters dan dit.
Heb het nummer zojuist geblokkeerd en verwijderd. En denk dat ik een nieuw telefoonnummer aanschaf. Dan is er ook geen 'risico' meer. Lekker definitief, maar dan weet ik wel zeker dat er geen toenadering meer gezocht kan worden.

Het moet slijten. alhoewel ik nu het gevoel heb dat het nóóit gaat slijten ;) maar ik weet ergens dat dat ook niet reëel is. Op aanraden van vriendinnen heb ik afgspraken gehad, maar dat was ook niet echtt leuk. Laat ik zeggen dat mijn vertrouwen in mannen er niet beter van wordt, ik ga altijd af op de verkeerden (of de verkeerden op mij).
pi_186887536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet heiliger, maar ze speelt hem de zwarte piet toe, terwijl zij hier absoluut ook een aandeel in heeft, maar speelt nu een beetje het slachtoffer.
Dat is zeker niet de bedoeling. Ik weet dat ik ook fout zat, ik had er nooit aan moeten beginnen in eerste instantie. Maar voor mij was het wel gedaan toen bleek dat zijn vriendin zwanger was. Toen heb ik het afgekapt. Hij zei namelijk dat hij met mij verder wilde en ik geloofde het, en ik snap hoe onnozel het overkomt ja.. maar ik dacht echt dat hij verliefd op mij was en dat zijn relatie niet goed ging. Dat waren leugens.

Zo bedoelde ik dat.
pi_186887673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:44 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Heb het nummer zojuist geblokkeerd en verwijderd. En denk dat ik een nieuw telefoonnummer aanschaf. Dan is er ook geen 'risico' meer. Lekker definitief, maar dan weet ik wel zeker dat er geen toenadering meer gezocht kan worden.

Het moet slijten. alhoewel ik nu het gevoel heb dat het nóóit gaat slijten ;) maar ik weet ergens dat dat ook niet reëel is. Op aanraden van vriendinnen heb ik afgspraken gehad, maar dat was ook niet echtt leuk. Laat ik zeggen dat mijn vertrouwen in mannen er niet beter van wordt, ik ga altijd af op de verkeerden (of de verkeerden op mij).
Klinkt verstandig. Kies voor jezelf!

Misschien (alsik het zo lees) moet je overigens een keer een kerel de kans geven die echt aardig is i.p.v. de testosteronlul die je nat in je broekje laat worden. Ismisschien grof, maar veel vrouwen die ik ken met dit soort problemen kiezen alleen maar voor de spanning van de prototype klootzak. Onvoorspelbaar, onbetrouwbaar, hopend dat jij de enige bent van wie hij voor eeuwig houdt.

Geef die aardige jongens eens de kans te laten zien wie ze zijn. Het zou je nog eens iets kunnen opleveren!
Whatever...
pi_186888353
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Klinkt verstandig. Kies voor jezelf!

Misschien (alsik het zo lees) moet je overigens een keer een kerel de kans geven die echt aardig is i.p.v. de testosteronlul die je nat in je broekje laat worden. Ismisschien grof, maar veel vrouwen die ik ken met dit soort problemen kiezen alleen maar voor de spanning van de prototype klootzak. Onvoorspelbaar, onbetrouwbaar, hopend dat jij de enige bent van wie hij voor eeuwig houdt.

Geef die aardige jongens eens de kans te laten zien wie ze zijn. Het zou je nog eens iets kunnen opleveren!
Doe ik! (Moeilijk wel.Heeft tijd nodig.

:o Klinkt wat grof. Je hebt wel gelijk. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik steeds op eikels val en me laat bespelen, ik ben een volwassen vrouw. En die aardige jongens komen nooit op mij af, helaas o|O Maar ik verlang wel naar een leuke liefdevolle relatie, klinkt heel wanhopig haha maar komt hopelijk vanzelf. Zie dat wel steeds meer om mij heen en vind dat ook mooi voor die mensen.
pi_186888562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:21 schreef Droopie het volgende:
Je kan toch blokkeren dat mensen je facebook of instagram zien.

Misschien heel drastisch en stuur een destructief berichtje naar hem en eis dat hij jou blokkeert en dat je anders zijn vriendin informeert.

In normale gevallen zou ik het asociaal vinden, maar die gast lijkt me een eikel eerste klas en dan mag het :P

niet echt zijn vriendin informeren maar flink dreigen zodat ie eieren voor zijn geld kiest :P

misschien een gesprek met je huisarts hierover of POH, want als je ontslag neemt en nu er nog steeds obsessief mee bezig bent is dat echt heel ongezond

succes
Als jij die mensen zelf blokkeert, bedoel je?? Dan kunnen ze je ook niet meer vinden volgens mij. Dat heb ik nu gedaan dus wie weet. Ja ik loop al bij een psycholoog maar goed, dat zorgt ook niet voor wonderen (wel voor inzichten uiteraard).
pi_186888592
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Daarom zijn sociale media blokkeren! Ik heb het ook een keer moeten doen en dat is echt niet makkelijk, maar echt.....zolang je hem niet meer kunt checken gaat het elke dag een beetje beter....
Zat je in een soortgelijke situatie?
pi_186888621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:20 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Doe ik! (Moeilijk wel.Heeft tijd nodig.

:o Klinkt wat grof. Je hebt wel gelijk. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik steeds op eikels val en me laat bespelen, ik ben een volwassen vrouw. En die aardige jongens komen nooit op mij af, helaas o|O Maar ik verlang wel naar een leuke liefdevolle relatie, klinkt heel wanhopig haha maar komt hopelijk vanzelf. Zie dat wel steeds meer om mij heen en vind dat ook mooi voor die mensen.
Een tip om juist open te staan die misschien van zichzelf wat saai zijn maar wel dezelfde hobby's hebben.
pi_186888914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Een tip om juist open te staan die misschien van zichzelf wat saai zijn maar wel dezelfde hobby's hebben.
Ik ben zelf saai hoor ;)

Maar ik snap wel wat je zeht!
pi_186888915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:28 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Zat je in een soortgelijke situatie?
Hij wilde juist niet vreemd gaan, maar ik vond het wel moeilijk dat hij voor iemand anders had gekozen.....
  donderdag 16 mei 2019 @ 20:41:34 #31
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186888975
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet heiliger, maar ze speelt hem de zwarte piet toe, terwijl zij hier absoluut ook een aandeel in heeft, maar speelt nu een beetje het slachtoffer.
Het is toch niet haar probleem dat hij vreemd gaat?
Dat is iets wat hij zelf maar moet regelen met zijn vrouw. Ook al heeft zij daar een aandeel aan. Zij is niet degene die vreemd gaat.
Maar niet heus.....Daaaag.
  donderdag 16 mei 2019 @ 20:44:13 #32
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186889060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Hey TS? Was hij nou gewoon een collega van jou of was hij je baas?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186890832
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet heiliger, maar ze speelt hem de zwarte piet toe, terwijl zij hier absoluut ook een aandeel in heeft, maar speelt nu een beetje het slachtoffer.
sletje eersteklas inderdaad.
Ik ben niet fout maar hij wel omdat hij een relatie heeft, hoe blind kun je zijn? Vrouwen zijn echt geniepige achterbakse wezens.
pi_186892217
(alleen OP gelezen)

"ik heb nog eens nagedacht over ons gesprek. Weet je, het is beter als je me met rust laat. Het beste. Groet, K3."

Oid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Postbus100 op 16-05-2019 22:30:45 ]
Somebody that I used to know
pi_186892456
Toevallig is en vriendin van mij een paar maand geleden moeder geworden. Haar vriend maakte ook soms toespelingen naar andere vrouwen :P. Waar werkte je en waar woont hij? :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 22:29:28 #36
441859 crew  Lenny77
pi_186895134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

sletje eersteklas inderdaad.
Ik ben niet fout maar hij wel omdat hij een relatie heeft, hoe blind kun je zijn? Vrouwen zijn echt geniepige achterbakse wezens.
:')
En die kerel een arm, mak schaapje...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 mei 2019 @ 22:31:05 #37
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186895224
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

sletje eersteklas inderdaad.
Ik ben niet fout maar hij wel omdat hij een relatie heeft, hoe blind kun je zijn? Vrouwen zijn echt geniepige achterbakse wezens.
Ja en mannen zijn natuurlijk niet geniepig he?? Eikel. Zij is toch ook niet degene die vreemd gaat? Hallo! :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 07:48:29 #38
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186901639
Wat ik zelf dan nooit snap, en wellicht kan een (vrouw) mij dit uitleggen:
Dan word je halsoverkop verliefd op iemand met een relatie die voor jou zijn partner verlaat. (stel dat dit gebeurd was, dat wilde TS immers).
Hoe kan je dit dan zien als een geode fundering voor een lange liefdevolle relatie? Je vraagt je dan toch elke dag af wanneer hij dit kunstje ook bij jou herhaalt?
pi_186901732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 07:48 schreef verbijstering het volgende:
Wat ik zelf dan nooit snap, en wellicht kan een (vrouw) mij dit uitleggen:
Dan word je halsoverkop verliefd op iemand met een relatie die voor jou zijn partner verlaat. (stel dat dit gebeurd was, dat wilde TS immers).
Hoe kan je dit dan zien als een geode fundering voor een lange liefdevolle relatie? Je vraagt je dan toch elke dag af wanneer hij dit kunstje ook bij jou herhaalt?
Waarom zou een vrouw zich dat afvragen? Zij is anders, hij heeft immers voor háár gekozen?
Als je iemand wil dan denk je niet aan de lange termijn, nú wil je hem.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 08:05:37 #40
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186901771
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:00 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Waarom zou een vrouw zich dat afvragen? Zij is anders, hij heeft immers voor háár gekozen?
Als je iemand wil dan denk je niet aan de lange termijn, nú wil je hem.
Ja maar als je kennelijk een relatie wilt denkt een deel van je toch wel aan de lange termijn, anders zou je tevreden zijn met hem af en toe flink neuken :P
pi_186901812
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:05 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja maar als je kennelijk een relatie wilt denkt een deel van je toch wel aan de lange termijn, anders zou je tevreden zijn met hem af en toe flink neuken :P
Op het moment zelf wil je alleen maar dat hij van jou wordt. Zoals ik al zei, als hij voor jou kiest dan ben jij anders. Hij zal zoiets heus niet nog een keer doen met iemand anders. En als misschien wel, dan ziet ze wel verder. Het belangrijkste is nu dat die hunkering naar hem bevredigt wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2019 08:10:14 ]
  vrijdag 17 mei 2019 @ 09:16:22 #42
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186902526
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:09 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Op het moment zelf wil je alleen maar dat hij van jou wordt. Zoals ik al zei, als hij voor jou kiest dan ben jij anders. Hij zal zoiets heus niet nog een keer doen met iemand anders. En als misschien wel, dan ziet ze wel verder. Het belangrijkste is nu dat die hunkering naar hem bevredigt wordt.
Nou ja, als hij voor jou kiest is de kans best wel groot dat je precise de plek inneemt die zijn partner had :P jij bent niet anders, je bent gewoon de volgende, de nieuwe. Dat is nog spannend en leuk. Maar dat gaat er weer af.

maargoed, rationeel denken lukt niet op zo een moment
  vrijdag 17 mei 2019 @ 09:32:57 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186902769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:41 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Het is toch niet haar probleem dat hij vreemd gaat?
Dat is iets wat hij zelf maar moet regelen met zijn vrouw. Ook al heeft zij daar een aandeel aan. Zij is niet degene die vreemd gaat.
Waarom is dat niet haar probleem? Als zij het weet werkt zij toch mee aan iemand diep kwetsen?
Dat is toch een bewuste keuze, dat je er niet om geeft dat iemand door wat jij doet gekwetst wordt? Jij je eigen lolletje belangrijker vindt dan andermans pijn?

Ja, hij is het meest verantwoordelijk voor zijn relatie, maar zij is verantwoordelijk voor haar eigen keuze daarin mee te gaan. Zij heeft dus haar bijdrage in iemand kwaad doen, iemand pijn doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 09:40:39 #44
33189 RM-rf
1/998001
pi_186902918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 17:44 schreef Klavertjedrie het volgende:
Wat moet ik doen?
je _moet_ natuurlijk niks doen....

Mar wat ik vooral vreemd vind is dat je helemaal niet boos lijkt te zijn over zijn gedrag wat dus overduidelijk wel heel erg manipulatief was, en vermoedelijk niet enkel tegenover jou.

het is een man die eigenlijk vrouwen aanliegt, zowel zijn eigen partner als kennelijk meerdere vrouwelijke collega's op zijn werk.

ik zou het zelf eigenlijk best normaal vinden als je dan wraakgevoelens ontwikkeld en zijn gedrag aan de publieke klok wil gaan hangen op een manier dat hij werkelijk ook verantwoordelijkheid zal moeten nemen.

Ik vermoed dat als je die instelling heb, het ook gelijk voorbij is met je eigen 'romantisering' en 'idealisering' van hem en je wens een 'fijn gevoel' eraan over te houden..
Juist daarmee plaats je jezelf in een ondergeschikte positie.

Overigens, interssant kan ook zijn _waarom_ je hem nu zo makkelijk op een voetstuk plaatst en alles wat hij zegt gelooft en jezelf ondergeschikt maar tov hem... Daddy-issues?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 mei 2019 @ 09:43:53 #45
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_186902978
Kansloos, zeker nu er een kind is. Ga je zelf eens afvragen of je een relatie kapot wil maken waarvan het kind dan de dupe wordt. Als je enige empathie in je donder hebt weet je het antwoord al :W
"Hoka Hey!"
  vrijdag 17 mei 2019 @ 09:45:06 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186902996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 07:48 schreef verbijstering het volgende:
Wat ik zelf dan nooit snap, en wellicht kan een (vrouw) mij dit uitleggen:
Dan word je halsoverkop verliefd op iemand met een relatie die voor jou zijn partner verlaat. (stel dat dit gebeurd was, dat wilde TS immers).
Hoe kan je dit dan zien als een geode fundering voor een lange liefdevolle relatie? Je vraagt je dan toch elke dag af wanneer hij dit kunstje ook bij jou herhaalt?
Degene die vreemd wil gaan kan vaak goed praten, of beter gezegd zijn straatje schoon praten. Hij/zij gaat vreemd omdat het aan die ander ligt, de relatie echt niet goed is en hij/zij zich bij die nieuwe zo anders voelt, hij/zij wist niet meer dat het goed kon voelen, had dit echt niet verwacht, niet gezocht. Is hem/haar zomaar overkomen.... Ja ja.

Heb wel een paar mannen gehad (in mijn geval, vrouwen doen dit net zo goed) die dit kunstje bij me probeerde te flikken. Het aloude 'ze begrijpt me niet'. Na een half uur lullen over hoe naar en aan het eind zijn relatie was vroeg ik dan of zijn relatie zo slecht zou zijn als hij net zoveel aandacht aan haar/de relatie zou geven als in het zoeken naar en moeite stoppen in een willig slachtoffer.

Persoonlijk word ik er kriegel van als iemand zo praat over zijn (of haar, maakt niet uit) relatie. Als je zo slecht kan praten over iemand waar je zoveel van gehouden hebt en zelfs nog van houdt (zo moeilijk om weg te gaan omdat blablabla) ben je wat mij betreft af.
Je partner voor de bus duwen om te kunnen scoren, ik voel enkel minachting daarvoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 09:52:50 #47
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186903146
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Degene die vreemd wil gaan kan vaak goed praten, of beter gezegd zijn straatje schoon praten. Hij/zij gaat vreemd omdat het aan die ander ligt, de relatie echt niet goed is en hij/zij zich bij die nieuwe zo anders voelt, hij/zij wist niet meer dat het goed kon voelen, had dit echt niet verwacht, niet gezocht. Is hem/haar zomaar overkomen.... Ja ja.

Heb wel een paar mannen gehad (in mijn geval, vrouwen doen dit net zo goed) die dit kunstje bij me probeerde te flikken. Het aloude 'ze begrijpt me niet'. Na een half uur lullen over hoe naar en aan het eind zijn relatie was vroeg ik dan of zijn relatie zo slecht zou zijn als hij net zoveel aandacht aan haar/de relatie zou geven als in het zoeken naar en moeite stoppen in een willig slachtoffer.

Persoonlijk word ik er kriegel van als iemand zo praat over zijn (of haar, maakt niet uit) relatie. Als je zo slecht kan praten over iemand waar je zoveel van gehouden hebt en zelfs nog van houdt (zo moeilijk om weg te gaan omdat blablabla) ben je wat mij betreft af.
Je partner voor de bus duwen om te kunnen scoren, ik voel enkel minachting daarvoor.
Eens, ik vind het vooral doodeng als je zo over je relatie kan praten zonder een traan te laten. Als dat echt is waarom ben je er dan? Dan is het een soort zekerheidje terwijl je daarnaast ook heel de wereld wilt neuken.
Overigens, als de relatie echt zo aan een eind is kan je ook voorstellen of je haar even op mag bellen, het maakt dan immers niet meer uit toch. Het is toch al over

JE mist dan echt inlevings vermogen en zelfreflectie, iets wat een mens toch wel nodig heeft.

Aan de andere kant als ik de vrouwen hier op mijn werk soms over hun "waardeloze vent" hoor praten vraag ik em ook af waarom die samen zijn.
pi_186903323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 17:44 schreef Klavertjedrie het volgende:
Misbruikt, alsof het hem niet om ons ging. Hij hield niet echt van mij.
Daar ben je zelf bij geweest. Diep in je hart wist je zelf ook heus wel dat hij alleen maar zin had om jou finaal uit elkaar te trekken en vol te blaffen omdat ie thuis een kutwijf heeft zitten waar hij toch niet vanaf gaat.

Dus eigen schuld, dikke bult. Je wist waar je aan begon.

PS: hopelijk was de seks wel goed :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186903572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 17:44 schreef Klavertjedrie het volgende:
Wat moet ik doen in deze situatie? Ik hoop dat er personen zijn die, vanuit ervaring of anderzijds, mij kunnen adviseren wat ik eventueel kan doen in deze situatie.

Ik ben smoorverliefd op een ex-collega van mij. Dit is ongeveer 2 jaar geleden begonnen en ik heb ontslag genomen om die reden. Dit was een wilsbesluit. Na veel gesprekken met mijn psycholoog, vriendinnen en mijn moeder. De situatie is veel te ver gegaan en ik merkte dat ik mezelf was verloren. Ik doe dingen waar ik totaal niet achter sta, ik ben mezelf niet.

Ik heb inmiddels een nieuwe baan, maar het lukt mij nog steeds niet om hem uit mijn hoofd te zetten. Ik heb het gevoel dat het niet helpt om afstand te nemen. Ik heb het gevoel dat ik niet zonder hem kan, maar ik ben mij er ook van bewust dat ik hem idealiseer. Maar hoe zorg ik voor meer afstand tussen ons? En dan vooral afstand in mijn hoofd. Ik voel me net een verliefde tiener.

Hij heeft een relatie en heeft, sinds kort, een kind. De hele affaire had ik nooit aan moeten beginnen, want ik wist dat hij een vriendin had en dat neem ik mezelf heel kwalijk. Ik was eerst ook nogal sceptisch. Ik wilde genieten van het flirten en niet verder gaan dan dat. Maar nadat we elkaar steeds beter leerden kennen, werd ik verliefd en zag ik alles mooier. Hij maakte mij wijs dat de relatie niet goed ging en ik geloofde dat.

Het ging steeds verder tussen ons. Hij zei dat hij met mij verder wilde, maar tijd nodig had om zijn vriendin te verlaten. Ik geloofde dat. Tot hij, ongeveer een half jaar geleden, wereldkundig maakte dat zijn vriendin in verwachting was. Het was voor mij meer dan duidelijk dat hij niet eerlijk was tegenover mij. Na een heftige ruzie heb ik al ons contact verbroken en ontslag genomen. Na een maand was ik vertrokken bij mijn vorige werkgever. Ik heb mij zo ellendig gevoeld om de hele situatie. Misbruikt, alsof het hem niet om ons ging. Hij hield niet echt van mij.

Toch vond ik het heel moeilijk om hem los te laten. Ik blijf elke dag kijken op social media, naar hem, naar zijn vriendin, naar alle ontwikkelingen rondom hem waarvan ik op de hoogte kan zijn. Ik heb nog contact met ex-collega’s om indirect toch nog iets te horen over hem. Zo hoorde ik van een ex-collega waar ik heel goed mee omging, dat zij hoorde van een andere collega, dat hij seks heeft gehad met een soort van stagiaire. Wat ervan waar is, weet ik uiteraard niet.

Vorige maand kreeg ik via whatsapp een bericht van hem, na vier maanden geen enkel contact te hebben gehad. En ik, zo triest is het, ben dan zó blij dat hij mij iets stuurt. Dan weet ik dat hij het doet met een reden, maar voel ik mij ergens toch bijzonder en geliefd. Hij vroeg hoe het met mij ging en gaf aan dat hij zich schuldig voelt. Ik heb hierop gereageerd dat er bij mij ook dingen spelen waardoor ik het niet kan afsluiten tussen ons. Hierop reageerde hij dat het goed kan zijn om af te spreken om onze geschiedenis op een fijne manier af te sluiten, zodat er bij ons beiden geen wrang gevoel overblijft.

Afgelopen week is hij langsgekomen om alles uit te praten. Hij vertelde hoe hij het heeft ervaren en dan maakt het niet uit wat hij zegt, maar op zo’n moment geloof ik hem helemaal en ben ik allang blij dat ik hem zie en slik ik alles voor zoete koek, terwijl ik ergens echt wel weet dat hij niet eerlijk is. Vind ik hem ergens ook heel erg walgelijk tegenover zijn vriendin, maar zet ik mijzelf daar dan weer voor. Kan ik mezelf nu bijna niet in de spiegel aankijken omdat ik als een soort schoothond doe wat hij zegt. Nu stuurde hij vandaag een berichtje met dat hij mij zo heeft gemist en ben ik daar in eerste instantie héél blij mee, maar ergens is er ook de realiteit.

Wat moet ik doen? Ik denk erover na om een nieuw nummer aan te vragen zodat ik zijn nummer niet heb en hij mijn nummer niet. Maar dan blijft hij alsnog in mijn hoofd zitten, zoals in de afgelopen vijf maanden. Hoe kan ik hem uit mijn leven verbannen? Hoe kan ik hem uit mijn hoofd verbannen? Want hij geeft niets om mij. Het is op het obsessieve af en dat vind ik misschien nog wel het meest erg.
Wat is de reden dat je je zo krampachtig aan hem vasthoudt?

Vult hij een gat op wat terug te voeren is op een gemis uit het verleden?

Je weet zelf wel dat je afscheid van hem moet nemen, niet alleen in de letterlijke zin, maar ook in je hart. Maar dat doe je niet om een reden. Vind die reden en ga daarmee aan de slag.

En natuurlijk per direct ophouden met hem volgen. Want daarmee doe je alleen jezelf pijn en je verhindert zo ook dat je iemand anders tegenkomt die jouw aandacht wel waard is.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 11:19:36 #50
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186904448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je je zo krampachtig aan hem vasthoudt?

Vult hij een gat op wat terug te voeren is op een gemis uit het verleden?

Je weet zelf wel dat je afscheid van hem moet nemen, niet alleen in de letterlijke zin, maar ook in je hart. Maar dat doe je niet om een reden. Vind die reden en ga daarmee aan de slag.

Eens met dit ja vwb het obsessieve.
Hoewel het relatief kort geleden is volgens mij en en die klote chemische stofjes in het brein ook niet helpen. :(
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186904564
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 11:19 schreef Elpis het volgende:

[..]

Eens met dit ja vwb het obsessieve.
Hoewel het relatief kort geleden is volgens mij en en die klote chemische stofjes in het brein ook niet helpen. :(
5 maanden vind ik niet kort, aangezien het ook niet echt tot een relatie is gekomen.

Maar goed, de een gaat daar makkelijker mee om dan de ander en ‘what could have been’ blijft in zo’n situatie wellicht wat langer doorzeuren.
pi_186904572
Kortom, er is maar één antwoord :



[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 17-05-2019 11:37:39 ]
Somebody that I used to know
pi_186904584
Jahoor weer een gezin dat wordt kapot gemaakt :r

Wat een figuren lopen er op deze wereld zeg manman.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_186905936
Tijd heelt alle wonden natuurlijk zoals hierboven al gezegd is. Een nieuwe relatie wil ook nog wel eens helpen.

Wat mij in (een grijs) verleden wel geholpen heeft is om er op een symbolische manier voor jezelf een punt achter te zetten. Je kunt ergens naar toe gaan (bos/kerk/strand b.v.) en daar een rustige plek zoeken om even heel bewust stil te staan bij de hele situatie, een kaarsje, foto, brief, o.i.d. te verbranden, en het daar achter te laten.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit meer aan hem zult denken, maar het kan helpen om het punt te markeren waar je afscheid neemt en weer verder gaat zonder hem.

Wat je doormaakt is een rouwproces en dat moet je ook echt even doorleven. En boosheid, onmacht en verdriet horen daarbij. Maar blijf niet in schuld of boosheid naar jezelf toe hangen, dat is nergens voor nodig en helpt ook niet. Het is gebeurd, het is voorbij en het is tijd om weer verder te gaan

Veel sterkte :)
pi_186906365
Ik denk dat je nooit helemaal van hem af komt. Je zult hem altijd blijven herinneren. De beste manier om de herinnering zo klein mogelijk te maken, is een andere relatie beginnen. Als je hierin gelukkig word, zal daat de boventoon voeren. Maar goed, dat is natuurlijker gemakkelijker gezegd dan gedaan.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 13:22:32 #56
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186906394
@verbijstering je doet net alsof vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen ofzo.
En net alsof het bij vrouwen ook erger is als bij mannen.
Want ik hoor jou nu alleen maar praten over '' die vrouwen'' die slecht praten over hun partner bij jou op je werk. En TS die fout zit (terwijl zij notebene niet vreemd gaat) in plaats van dat je het over de collega van TS hebt (want die gaat namelijk vreemd :'))
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 13:25:04 #57
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186906434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:22 schreef Samuel24 het volgende:
@:verbijstering je doet net alsof vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen ofzo.
En net alsof het bij vrouwen ook erger is als bij mannen.
Want ik hoor jou nu alleen maar praten over '' die vrouwen'' die slecht praten over hun partner bij jou op je werk. En TS die fout zit (terwijl zij notebene niet vreemd gaat) in plaats van dat je het over de collega van TS heeft (want die gaat namelijk vreemd:'))
oh nee hoor, puur omdat ik 1 ding belicht in een reactie op cause mayhem betekend niet dat ik de rest negeer :)

Ik dacht trouwens dat absoluut gezien de vrouwen net wat vaker vreemd gingen maar dat dat vooral is omdat een groot deel van de mannen niemand kon vinden om mee vreemd te gaan :P en er dus meer mannen zijn die het zouden willen. Hoe dan ook volgensmij liggen die percentages niet zo gek ver uit elkaar.

Het is ook niet erger bij mannen of vrouwen, ik wilde alleen een voorbeeld geven dat het mij opvalt dat er vrij veel (mannen en vrouwen) zijn die behoorlijk negatief over hun partner kunnen praten op de werkvloer, dat ik soms echt denk: wat doe je daar dan nog?
  vrijdag 17 mei 2019 @ 13:31:59 #58
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186906524
Aaah kijk dit klinkt al beter. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 14:24:08 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_186907447
Homo's en drama :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_186909111
Iedereen bedankt voor de lieve & meedenkende reacties! :)
pi_186911265
Het echte slachtoffer is hier die arme vrouw met dat kind.
Deze man zal altijd vreemd blijven gaan TS, daar moet je niet mee in zee willen gaan.

quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:10 schreef murp het volgende:
Op elk pannetje passen wel meerdere deksels hoor, gewoon verder met je leven gaan zonder hem em je vind vast wel een leuke vrijgezelle man
Dat zeggen sommigen al jaren (ik inbegrepen) tegen zichzelf en niks. :')
  vrijdag 17 mei 2019 @ 18:05:18 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186911320
triest dit.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin vrijdag 17 mei 2019 @ 18:32:38 #63
58651 crew  murp
murp
pi_186911772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 18:02 schreef Gruj0 het volgende:
Het echte slachtoffer is hier die arme vrouw met dat kind.
Deze man zal altijd vreemd blijven gaan TS, daar moet je niet mee in zee willen gaan.
[..]

Dat zeggen sommigen al jaren (ik inbegrepen) tegen zichzelf en niks. :')
Ik ben er ook maar 1tje per ongeluk tegengekomen hoor. Het hoeft er maar 1 tje te zijn van al die 16 miljoen mensen die we hier hebben in NL.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 19:33:06 #64
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186912981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:57 schreef Klavertjedrie het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve & meedenkende reacties! :)
Graag gedaan hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 20 mei 2019 @ 11:10:59 #65
471637 TomStall
I buried Joey
pi_186980390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 18:02 schreef Gruj0 het volgende:
Het echte slachtoffer is hier die arme vrouw met dat kind.
Deze man zal altijd vreemd blijven gaan TS, daar moet je niet mee in zee willen gaan.
Mooie verwoord, klinkt als een verschrikkelijke randdebiel die gozer, en dan ook nog een vrouw zover krijgen dat ze een kind met je neemt. :r :r :r

En jij TS hebt hier nog steeds een onverklaarbare zwakheid voor? JEEEEJ-ZUS! :|W
pi_186980674
Wacht even?

Na vreemdgaan op z'n vriendin waar die inmiddels een kind mee heeft en na seks met de stagiair wil je hem nog steeds?

Waar is je zelfrespect?
pi_186980687
Arm kind ook, arme vriendin
pi_186990693
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je _moet_ natuurlijk niks doen....

Mar wat ik vooral vreemd vind is dat je helemaal niet boos lijkt te zijn over zijn gedrag wat dus overduidelijk wel heel erg manipulatief was, en vermoedelijk niet enkel tegenover jou.

het is een man die eigenlijk vrouwen aanliegt, zowel zijn eigen partner als kennelijk meerdere vrouwelijke collega's op zijn werk.

ik zou het zelf eigenlijk best normaal vinden als je dan wraakgevoelens ontwikkeld en zijn gedrag aan de publieke klok wil gaan hangen op een manier dat hij werkelijk ook verantwoordelijkheid zal moeten nemen.

Ik vermoed dat als je die instelling heb, het ook gelijk voorbij is met je eigen 'romantisering' en 'idealisering' van hem en je wens een 'fijn gevoel' eraan over te houden..
Juist daarmee plaats je jezelf in een ondergeschikte positie.

Overigens, interssant kan ook zijn _waarom_ je hem nu zo makkelijk op een voetstuk plaatst en alles wat hij zegt gelooft en jezelf ondergeschikt maar tov hem... Daddy-issues?
Oeieoi ik lees dit en het raakt me (verkeerd).

Ik weet ook niet waarom ik niet echt boos ben terwijl dat een logische reactie zou zijn. Ik voel mij eerder verraden vanwege zijn manipulatieve gedrag. Misschien moet de woede nog komen en geeft dat de extra duw richting het vergeten van hem en het minder romantiseren en idealiseren van hem als persoon, want ik wéét dat hij een manipulatieve eikel is met waarschijnlijk weinig empathisch vermogen.

Nee. Ik heb een hele warme opvoeding gehad waarin ik alles openlijk heb kunnen bespreken met mijn ouders. Dat is nu op mijn 25e nog steeds het geval. En ook met mijn vader haha. Ik ben echt stapelgek op mijn ouders en ben nooit in de steek gelaten. Mijn vader is er altijd voor mij geweest en nu nog steeds. We hebben elke dag contact en ik vertel hem alles, vraag hem eigenlijk altijd om advies (oké behalve dit, omdat hij hier beroerd van zou worden).

Kortom nee, ik heb geen daddy issues. Dat voelt als een sneer naar mijn ouders terwijl ik echt hele leuke, lieve en open ouders heb. Dat wilde ik even gezegd hebben :P 8-)
pi_186992059
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je je zo krampachtig aan hem vasthoudt?

Vult hij een gat op wat terug te voeren is op een gemis uit het verleden?

Je weet zelf wel dat je afscheid van hem moet nemen, niet alleen in de letterlijke zin, maar ook in je hart. Maar dat doe je niet om een reden. Vind die reden en ga daarmee aan de slag.

En natuurlijk per direct ophouden met hem volgen. Want daarmee doe je alleen jezelf pijn en je verhindert zo ook dat je iemand anders tegenkomt die jouw aandacht wel waard is.
In eerste instantie verliefdheid. Ik mis hem nu in al die maanden en denk veel aan onze tijd samen. Ook denk ik veel aan hoe het had kunnen zijn. En dat is natuurlijk onzin, want hij had denk ik nooit de intentie om zijn vriendin te verlaten. Of het een gemis is uit het verleden kan ik niet zeggen, want ik zou niet weten wát. Het voelt echt als verliefdheid. Wat ik bij hem voelde heb ik nog nooit gevoeld en ik ben bang dat ik het nooit meer ga ervaren.

Of misschien kan ik de werkelijke reden niet vinden en is er meer aan de hand. :( Heel verwarrend dus.

Ik hem al verwijderd uit mijn telefoonlijst en dat niet bekijken op social media heb ik nu 2 dagen volgehouden. Een mijlpaal :P
pi_186992330
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

In eerste instantie verliefdheid. Ik mis hem nu in al die maanden en denk veel aan onze tijd samen. Ook denk ik veel aan hoe het had kunnen zijn. En dat is natuurlijk onzin, want hij had denk ik nooit de intentie om zijn vriendin te verlaten. Of het een gemis is uit het verleden kan ik niet zeggen, want ik zou niet weten wát. Het voelt echt als verliefdheid. Wat ik bij hem voelde heb ik nog nooit gevoeld en ik ben bang dat ik het nooit meer ga ervaren.

Of misschien kan ik de werkelijke reden niet vinden en is er meer aan de hand. :( Heel verwarrend dus.

Ik hem al verwijderd uit mijn telefoonlijst en dat niet bekijken op social media heb ik nu 2 dagen volgehouden. Een mijlpaal :P
Goed bezig.....en dit proberen vol te houden! Tuurlijk is het altijd fijn als iemand jou leuk vind, daar voel jij je bijzonder door......maar deze man is het echt niet waard......
pi_186992803
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is de reden dat je je zo krampachtig aan hem vasthoudt?
Die vent heeft waarschijnlijk gewoon een mooi lichaam. Dan denken vrouwtjes als TS niet meer helder na. Waarschijnlijk weet zijn vriendin ook dat hij zo nu en dan zijn lul in een andere vrouw stopt maar wil ze hem niet kwijt door vooral zijn goede looks.
pi_186998850
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Degene die vreemd wil gaan kan vaak goed praten, of beter gezegd zijn straatje schoon praten. Hij/zij gaat vreemd omdat het aan die ander ligt, de relatie echt niet goed is en hij/zij zich bij die nieuwe zo anders voelt, hij/zij wist niet meer dat het goed kon voelen, had dit echt niet verwacht, niet gezocht. Is hem/haar zomaar overkomen.... Ja ja.

Heb wel een paar mannen gehad (in mijn geval, vrouwen doen dit net zo goed) die dit kunstje bij me probeerde te flikken. Het aloude 'ze begrijpt me niet'. Na een half uur lullen over hoe naar en aan het eind zijn relatie was vroeg ik dan of zijn relatie zo slecht zou zijn als hij net zoveel aandacht aan haar/de relatie zou geven als in het zoeken naar en moeite stoppen in een willig slachtoffer.

Persoonlijk word ik er kriegel van als iemand zo praat over zijn (of haar, maakt niet uit) relatie. Als je zo slecht kan praten over iemand waar je zoveel van gehouden hebt en zelfs nog van houdt (zo moeilijk om weg te gaan omdat blablabla) ben je wat mij betreft af.
Je partner voor de bus duwen om te kunnen scoren, ik voel enkel minachting daarvoor.
Dat begrijp ik wel, maar dat was in deze situatie niet aan de orde. Bij mij begon hij niet over hoe slecht zijn relatie was om vervolgens zijn vriendin helemaal af te zeiken. Hij was ook niet negatief over haar. Maar toen we nader tot elkaar kwamen vertelde hij dat de relatie niet goed liep. Er was veel wrijving, er was geen sprake van verliefdheid meer en hij wilde het uitmaken, vertelde hij mij dan ;). Ik heb ook weleens berichten gezien waaruit bleek dat er sprake was van frustratie en irritatie, maar over haar als persoon was hij wel respectvol.

Maar achteraf denk ik dat het leugens waren om mij te overtuigen van zijn ‘liefde’ voor mij en het vreemdgaan makkelijker te maken.
pi_186998891
quote:
17s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Goed bezig.....en dit proberen vol te houden! Tuurlijk is het altijd fijn als iemand jou leuk vind, daar voel jij je bijzonder door......maar deze man is het echt niet waard......
Haha ik doe echt mijn best... blijft erg moeilijk! Hij is het zéker niet waard! Jaja hopen dat voor mij de prins op het witte paard nog ergens rondloopt 🙈
pi_186998901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:15 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Haha ik doe echt mijn best... blijft erg moeilijk! Hij is het zéker niet waard! Jaja hopen dat voor mij de prins op het witte paard nog ergens rondloopt 🙈
Ik weet hoe het voelt......maar echt, er komt een moment dat je niet meer aan hem denkt :Y
pi_186999263
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:21 schreef Alucarma het volgende:
Ik denk dat je nooit helemaal van hem af komt. Je zult hem altijd blijven herinneren. De beste manier om de herinnering zo klein mogelijk te maken, is een andere relatie beginnen. Als je hierin gelukkig word, zal daat de boventoon voeren. Maar goed, dat is natuurlijker gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan en ik wil geen relatie met iemand aangaan omdat ik iemand wil vergeten. Ik vind dat niet eerlijk. Ik heb wel al geprobeerd te daten maar dat had niet heel veel zin. Ik vergat hem daardoor niet. Ik ging wel vergelijken en juist heel kritisch kijken naar mannen.
pi_186999431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:44 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hey TS? Was hij nou gewoon een collega van jou of was hij je baas?
Geen baas. Waarom?
pi_186999470
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef Californium het volgende:
Toevallig is en vriendin van mij een paar maand geleden moeder geworden. Haar vriend maakte ook soms toespelingen naar andere vrouwen :P. Waar werkte je en waar woont hij? :P
Ben je serieus of maak je een grapje? 😋 Ik denk dat het wel vaker voorkomt dan wij ons voor kunnen stellen, mensen die in een relatie zitten en interesse tonen in anderen..
pi_186999516
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar ben je zelf bij geweest. Diep in je hart wist je zelf ook heus wel dat hij alleen maar zin had om jou finaal uit elkaar te trekken en vol te blaffen omdat ie thuis een kutwijf heeft zitten waar hij toch niet vanaf gaat.

Dus eigen schuld, dikke bult. Je wist waar je aan begon.

PS: hopelijk was de seks wel goed :+
Dit vind ik makkelijk gezegd (en kinderachtig geformuleerd trouwens😊). Als ik wist dat het hem te doen was om 1 ding, was ik er niet in meegegaan. Hij is blijkbaar een hele goede leugenaar.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:12:26 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186999543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:11 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar dat was in deze situatie niet aan de orde. Bij mij begon hij niet over hoe slecht zijn relatie was om vervolgens zijn vriendin helemaal af te zeiken. Hij was ook niet negatief over haar. Maar toen we nader tot elkaar kwamen vertelde hij dat de relatie niet goed liep. Er was veel wrijving, er was geen sprake van verliefdheid meer en hij wilde het uitmaken, vertelde hij mij dan ;). Ik heb ook weleens berichten gezien waaruit bleek dat er sprake was van frustratie en irritatie, maar over haar als persoon was hij wel respectvol.

Maar achteraf denk ik dat het leugens waren om mij te overtuigen van zijn ‘liefde’ voor mij en het vreemdgaan makkelijker te maken.
Hij laat je prive berichten tussen hem en haar lezen waaruit wrijving blijkt, maar hij zeikt haar niet af?

Ondertussen en beginnend de 'goede gast' uithangend? Hij die zo'n redelijke man was? Tuurlijk....
Waarom eindigde het dan niet gewoon met die vrouw? Waarom zat hij achter jou een en neukte die ander? Dat veroorzaakt geen wrijving? Hij kon er niets aan doen? Het schatje toch...

Stop eens met zo naief zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_186999560
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 12:53 schreef Avondmens het volgende:
Tijd heelt alle wonden natuurlijk zoals hierboven al gezegd is. Een nieuwe relatie wil ook nog wel eens helpen.

Wat mij in (een grijs) verleden wel geholpen heeft is om er op een symbolische manier voor jezelf een punt achter te zetten. Je kunt ergens naar toe gaan (bos/kerk/strand b.v.) en daar een rustige plek zoeken om even heel bewust stil te staan bij de hele situatie, een kaarsje, foto, brief, o.i.d. te verbranden, en het daar achter te laten.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit meer aan hem zult denken, maar het kan helpen om het punt te markeren waar je afscheid neemt en weer verder gaat zonder hem.

Wat je doormaakt is een rouwproces en dat moet je ook echt even doorleven. En boosheid, onmacht en verdriet horen daarbij. Maar blijf niet in schuld of boosheid naar jezelf toe hangen, dat is nergens voor nodig en helpt ook niet. Het is gebeurd, het is voorbij en het is tijd om weer verder te gaan

Veel sterkte :)
❤ Mooi gezegd en dat is ook helemaal waar! Vooral dat het een rouwproces is. Een symbolische afsluiting op die manier kan misschien helpen. Ik heb het nooit gedaan. Heb wel uit frustratie onze whatsapp gesprekken verwijderd. Foto’s (weinig) van ons samen heb ik nog wel en misschien is het een idee om die ook allemaal weg te gooien.

Het is gebeurd en het is tijd om verder te gaan.

Dankjewel!
pi_186999685
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hij laat je prive berichten tussen hem en haar lezen waaruit wrijving blijkt, maar hij zeikt haar niet af?

Ondertussen en beginnend de 'goede gast' uithangend? Hij die zo'n redelijke man was? Tuurlijk....
Waarom eindigde het dan niet gewoon met die vrouw? Waarom zat hij achter jou een en neukte die ander? Dat veroorzaakt geen wrijving? Hij kon er niets aan doen? Het schatje toch...

Stop eens met zo naief zijn.
Berichten waaruit blijkt dat er sprake was van irritatie. Dat is ook niet netjes inderdaad, maar het is niet dat hij haar volledig afkraakte of negatief over haar was. Hij sprak altijd goed over haar, behalve dat het geen liefdesrelatie meer was en hij dat niet meer voelde.

Het waren leugens achteraf denk ik.. of hij had het lef niet om weg te gaan. Maar op dat moment was ik inderdaad best naïef. Dat weet ik
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:33:27 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186999844
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:23 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Berichten waaruit blijkt dat er sprake was van irritatie. Dat is ook niet netjes inderdaad, maar het is niet dat hij haar volledig afkraakte of negatief over haar was. Hij sprak altijd goed over haar, behalve dat het geen liefdesrelatie meer was en hij dat niet meer voelde.

Het waren leugens achteraf denk ik.. of hij had het lef niet om weg te gaan. Maar op dat moment was ik inderdaad best naïef. Dat weet ik
Prive berichten tussen hem en haar. Over irritatie/frustratie. Maar nee hoor, hij zeek haar helemaal niet af. Hij liet alleen maar zien hoe hij het zielige slachtoffer was en het zo begrijpelijk was dat hij met jou bezig was ipv zijn shit daar op te ruimen of te gaan.

Zie hem voor wat hij is. Ik denk niet dat hij loog. Wel dat hij werkelijk dacht dat hij recht had op een goed gevoel ten koste van iedereen om hem heen.

Dat is een indicator voor wat jou te wachten stond als je echt een relatie met hem was begonnen.
En dat is niet best.

Gelukkig was er geen irritatie/frustratie omdat hij lekker bezig was met jou en daarna die ander.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_187000873
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:13 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Dat vind ik een moeilijke vraag, want ik weet niet of ik dit allemaal doe vanuit een laag zelfbeeld of omdat ik daadwerkelijk van hem hou. Of allebei. Het is niet mijn enige kans op liefde maar wat ik bij hem voel, heb ik nog nooit gevoeld (cliché. ik weet het)
Nee, je houdt niet daadwerkelijk van hem. Dan had je hem wel de tijd gegund om eerst netjes zijn relatie af te handelen, voor jullie verder zouden gaan. Als het liefde was van zijn kant dan had hij zowel zijn vriendin als jou dat ook gegund.
In plaats daarvan hield je van het gedroomde toekomstplaatje en koos je ervoor om meer te luisteren naar wat je wel wilde horen, dan te kijken naar wat hij nou helemaal deed.
In ieder geval niet wat hij zei en jij hebt hem daar ook niet in willen steunen om daar beter in te worden. De steun die je hem gaf, was vooral om alsnog aan jouw hoop te voldoen. Leer daarvan, liefde is ook dat je een beter mens wil zijn. Willens en wetens een ander blijven bedriegen past daar simpelweg niet in.
Jou berichtjes laten lezen is bepaald niet sjiek. Niet slecht praten over de vriendin die je bedriegt maakt het misschien nog erger, want waarom zou je een goed mens die haar best doet willen blijven bedriegen? Waarom bespreek je het zogenaamde vastlopen van je relatie met je nieuwe neukertje? Waarom werk je niet met de vaste partner aan een oplossing of ga je het netjes afsluiten? Waarom zou het afsluiten van een relatie per se van een ander (jou) af moeten hangen? Duidelijk dus dat het dat ook niet doet..

Wat anderen ook zeggen, kap alle social media af. Houdt dat vlammetje bij je niet in stand, zolang hij niet netjes zijn relatie afgehandeld heeft. Als het knaagt dat je het gewoon afgekapt hebt en je blijft twijfelen, neem dan nog een keer het initiatief en zeg hem dat je uitsluitend met hem verder gaat zodra hij zijn relatie echt over is en hij weer alleen woont. Benieuwd of je dan nog van hem hoort..
pi_187001113
Ik zat even te zoeken en ik heb de WhatsApp gesprekken nog wel in mijn mail. Allemaal naar mezelf gemaild in de beginfase 🙈 dacht dat ik die ook had verwijderd maar dus niet allemaal.. En hoe dom ook maar ik vind het lastig om de mails te verwijderen en dus de gesprekken ook haha. Dat is nog iets tastbaars en feitelijks van alles. Stom hoe dat werkt!
pi_187001243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Prive berichten tussen hem en haar. Over irritatie/frustratie. Maar nee hoor, hij zeek haar helemaal niet af. Hij liet alleen maar zien hoe hij het zielige slachtoffer was en het zo begrijpelijk was dat hij met jou bezig was ipv zijn shit daar op te ruimen of te gaan.

Zie hem voor wat hij is. Ik denk niet dat hij loog. Wel dat hij werkelijk dacht dat hij recht had op een goed gevoel ten koste van iedereen om hem heen.

Dat is een indicator voor wat jou te wachten stond als je echt een relatie met hem was begonnen.
En dat is niet best.

Gelukkig was er geen irritatie/frustratie omdat hij lekker bezig was met jou en daarna die ander.
Ja... het is allemaal zo logisch wat je zegt. En heeft biedt ook context en geeft inzicht. Het is zo raar ook hoe het menselijk brein werkt, want wat jij zegt weet ik heel goed. En dan toch zoek ik manieren om het gedrag goed te praten.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:26:36 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187002498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:57 schreef Klavertjedrie het volgende:
Ik zat even te zoeken en ik heb de WhatsApp gesprekken nog wel in mijn mail. Allemaal naar mezelf gemaild in de beginfase 🙈 dacht dat ik die ook had verwijderd maar dus niet allemaal.. En hoe dom ook maar ik vind het lastig om de mails te verwijderen en dus de gesprekken ook haha. Dat is nog iets tastbaars en feitelijks van alles. Stom hoe dat werkt!
What's app in de mail?????
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_187003554
Ja gesprekken ;)
pi_187013318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 18:02 schreef Gruj0 het volgende:
Het echte slachtoffer is hier die arme vrouw met dat kind.
Deze man zal altijd vreemd blijven gaan TS, daar moet je niet mee in zee willen gaan.
[..]

Dit. Het grootste probleem is de man zelf. Hij zoekt het zelf op, als TS uiteindelijk met mijnheer kapt vindt hij wel een ander gewillig slachtoffer.
Deze man vult een leegte op en zal in de nabije toekomst zijn vrouw en kind (moeten) verlaten. Grote kans dat moeders binnenkort single moeder zal zijn, tenzij het kwartje bij mijnheer eens gaat vallen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187013813
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:07 schreef Klavertjedrie het volgende:

[..]

Ben je serieus of maak je een grapje? 😋 Ik denk dat het wel vaker voorkomt dan wij ons voor kunnen stellen, mensen die in een relatie zitten en interesse tonen in anderen..
Zolang jij er maar lekker van slaapt
pi_187013918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:57 schreef Klavertjedrie het volgende:
Ik zat even te zoeken en ik heb de WhatsApp gesprekken nog wel in mijn mail. Allemaal naar mezelf gemaild in de beginfase 🙈 dacht dat ik die ook had verwijderd maar dus niet allemaal.. En hoe dom ook maar ik vind het lastig om de mails te verwijderen en dus de gesprekken ook haha. Dat is nog iets tastbaars en feitelijks van alles. Stom hoe dat werkt!
Door ze te lezen blijf je er in hangen en kan je het nooit goed afsluiten.
pi_187097687
Dit klinkt helemaal niet als een gezonde relatie. Laat het los!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')