Dat is dan wel weer erg jammerquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Joraan het volgende:
Verdomme zonder jullie is het niks aan zeg. Allemaal onbekenden die alleen maar kunnen zeiken over Duncan. Dit haalt mijn plezier wel wat weg 🙁
Zaterdag zal bijna iedereen er gelukkig weer bij zijn op het forum. Wel zonde dat het nu in het live topic wat minder leuk wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit jaJe zou nu zomaar denken dat het kut was
Ik heb @:Aoibhin nodig, @:Greys, @:Cee, @:grazz, waar zijn jullie
Echt heel veel beter dan die eerste semi ja. Bizar verschil.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:38 schreef Andromache het volgende:
Het was weer beregezellig in Rotjeknor. En wat een immens betere halve finale dan dinsdag.
Dat is wel balen zeg... Zaterdag is t weer goed!! En Duncan deed t fantastisch dus daar lekkervan genietenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Joraan het volgende:
Verdomme zonder jullie is het niks aan zeg. Allemaal onbekenden die alleen maar kunnen zeiken over Duncan. Dit haalt mijn plezier wel wat weg 🙁
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:21 schreef Prego het volgende:
[..]
Twee hele mooie ESF dames![]()
#nohetero ()
Wat heb je met de radijsjes gedaan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Moira. het volgende:
Even bewijs voor het nageslacht en @:iteejer dat ik dit keer echt m’n pannetje leeg heb
[ afbeelding ]
Erin gedoopt en opgegetenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heb je met de radijsjes gedaan?
Keurig! Daar kunnen sommige blauwgeletterden nog wat van leren!quote:
Sterkte. Wat een reis man.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben nu op Amsterdam Amstel, nog kwartiertje op de bus wachten en dan nog 45 min met de bus.
Net in beide treinen niet lang genoeg gezeten om ff lekker te kunnen slapen
Dit was het hoogtepunt van mijn avond!quote:
Er was een bol?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:05 schreef Momo... het volgende:
Was leuk mensen, ookal heb ik niet iedereen kunnen spreken!
En @:Greys weer tof voor het regelen van de vlaggetjes en de witte bol
Love itquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wij hadden onze eigen witte bol aan het plafond hangen
Wat lief dat je me noemtquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit jaJe zou nu zomaar denken dat het kut was
Ik heb @:Aoibhin nodig, @:Greys, @:Cee, @:grazz, waar zijn jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |