Nee, Ajax is favoriet, PSV mag eraan ruiken als Ajax er met de pet naar gooit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar Ajax en PSV zijn gewoon elk jaar titelkandidaat, degene die hem niet pakt heeft gefaald, zo simpel is het.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, Ajax is favoriet, PSV mag eraan ruiken als Ajax er met de pet naar gooit.
Kneusjequote:Op donderdag 16 mei 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, Ajax is favoriet, PSV mag eraan ruiken als Ajax er met de pet naar gooit.
Niemand neemt de eredivisie verder serieus dus het maakt allemaal geen reet uitquote:
Keeper van ADO wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand neemt de eredivisie verder serieus dus het maakt allemaal geen reet uit
Je bent opgeluchtquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik nu opgelucht moet zijn of niet.. De kat lijkt niks geks te hebben.. Moet haar weer ontstekingsremmer geven want het lijkt erop dat het een soort ontsteking is. Maar ja ik heb er mijn twijfels over.
Zeg je nu dat ze dom is?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij ama is er nooit sprake van licht.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Als iedere middelgrote stad in Nederland een stuk of vijfentwintig Ama's zou hebben dan zou de wereld er weer een stukje liever en kleurrijker uitzien.
Omdat Nederlandse middelgrote steden zo'n gigantische invloed hebben op de wereld...quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Als iedere middelgrote stad in Nederland een stuk of vijfentwintig Ama's zou hebben dan zou de wereld er weer een stukje liever en kleurrijker uitzien.
Kleinschalig beginnen en daarom staat er ook een stukje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse middelgrote steden zo'n gigantische invloed hebben op de wereld...
Ik weet het serieus niet. Maar ja ik moet het maar beetje loslaten.quote:
begin maar gewoon eens met normaal doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinschalig beginnen en daarom staat er ook een stukje.
Als we nou dat allemaal eens doen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
begin maar gewoon eens met normaal doen
Begin jij dan maar eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als we nou dat allemaal eens doen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
laten we eerst beginnen met de definitie van normaalquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
laten we eerst beginnen met de definitie van normaal
Ja, nee, gele mensen met een micropenis en een whiplash die egeldoodbijtende honden bezit en 1 keer per maand kookt en voor de rest vies ranzig vreet is heel normaalquote:
Zo klinkt het idd wel als een berg troep ja hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nee, gele mensen met een micropenis en een whiplash die egeldoodbijtende honden bezit en 1 keer per maand kookt en voor de rest vies ranzig vreet is heel normaal
Ik vind Hans een vrij normale jongeman maar hij denkt blijkbaar totaal niet hetzelfde over mij.quote:
ik zeg toch heel normaalquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind Hans een vrij normale jongeman maar hij denkt blijkbaar totaal niet hetzelfde over mij.
Ik pas mijn levensstijl direct aan als er weer iemand zo gek is om op haar knietjes te gaan voor mij hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Wel gewoon gezond en vers koken hoor Zosk, mooie man blijven gaat door het mondje.
@HRC2020quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pas mijn levensstijl direct aan als er weer iemand zo gek is om op haar knietjes te gaan voor mij haha
Ja maar, ja maar, je vergroot je kansen op die knietjes door juist gezond en viriel en fit te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pas mijn levensstijl direct aan als er weer iemand zo gek is om op haar knietjes te gaan voor mij haha
Maar zo oog ik uiteraard altijd alquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, je vergroot je kansen op die knietjes door juist gezond en viriel en fit te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |