Oh dacht dat die twee dingen los van elkaar stonden hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zuig niet aan blanke penissen.
ja vaak is de penis iets donkerder dan de rest van de huidquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat die twee dingen los van elkaar stonden haha
Dat komt omdat jij een buitenlander bentquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen debieltjes geven nog om het arische ras, dat is echt zo 1939
kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeftquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een buitenlander bent
Hehe truequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja vaak is de penis iets donkerder dan de rest van de huid
Jawel, laatst voelde je je ook een buitenstaander toen Thierry het goed bleek te doen en begon je over emigreren. Je haalt liever jouw volk hierheen zodat je je lekker voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft
Krijg je dan te horen of Kuroi een spuitje moet?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Spannend, over uurtje kan ik de dierenarts bellen.
Dat zou kut zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je dan te horen of Kuroi een spuitje moet?
Voer je haar veel snoep en gebak?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik verwacht meer dat ze diabetes ofzo heeft.
Het is nog steeds even Brexit afwachtenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, laatst voelde je je ook een buitenstaander toen Thierry het goed bleek te doen en begon je over emigreren. Je haalt liever jouw volk hierheen zodat je je lekker voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |