Ervoor al en het is wel degelijk van belang want hij was gewoon op een verjaardag maar dacht ik ga naar haar toe om 3 uur s' nachts.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het sowieso overbodig te vermelden
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteitenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bevolkingskrimp leidt tot vergrijzing, en tot meer arbeidsmigratie.
je hoorde hem aankomen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ervoor al en het is wel degelijk van belang want hij was gewoon op een verjaardag maar dacht ik ga naar haar toe om 3 uur s' nachts.
Wat is dan je motief. Is gewoon fucking dom. Wist pas toen ie er bijna was al dat hij onderweg was.
Lekker homeopathisch verdunnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteiten
Ah ja, hoe je het ook wendt of keert, abortus is toegestaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een onwetenschappelijke definitie, zoals ook al in het door jou aangehaalde stukje staat.
Slavernij was ook toegestaan, vergassing van Joden ook. Niet alles wat wettelijk mag is ook goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja, hoe je het ook wendt of keert, abortus is toegestaan.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef Myrr het volgende:
Hoe dan ook, mensen die bezopen achter het stuur gaan zitten zijn echt de aller aller kutste ooit.
Abortus wel Jimmy.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slavernij was ook toegestaan, vergassing van Joden ook. Niet alles wat wettelijk mag is ook goed.
Daar ben ik het zelfs mee eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef Myrr het volgende:
Hoe dan ook, mensen die bezopen achter het stuur gaan zitten zijn echt de aller aller kutste ooit.
En nu ga ik schoon maken doei.
boeiendquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Baudet quoten maakt je niet sympathieker hoor
van een donkere jongenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
Zou echt sad zijn als Jimmy een dochter krijgt die op haar 14e ofzo in verwachting raakt.
en het arische ras dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |