Ik vond er eigenlijk geen reet aan, sorryquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, Sweden is weer absolute perfection en mind-blowing.Met hun 3 uur extra rehearsals
Ow wow!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Max23 het volgende:
Let niet op het gebrekkige geluid.
Terugspoelen naar iets meer dan 1 uur geleden
Die man is bijna aan het huilen tijdens Duncans optreden.
Met zulke grove leds gaat het niet vager worden, de focus gaat ook van duncan naar de lamp waardoor de lamp nog scherper wordt en duncan onscherp. Dit is ook wat ze van plan was zei ze in het interview met Aran. Ik hoop alleen dat een kan van die lamp in elk geval mooi is en dus mooi aansluit. En hopelijk het shot iets meer nemen waardoor je het ophangsysteem niet ziet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad, dom dat we daar niet aan dachten. Die sinussen zijn de projecties van die lasers. Ik dacht even dat Ilse c.s. alsnog gek waren geworden.
Ik weet zeker dat Ilse ook nog niet tevreden is over de lamp, dus daar gaan ze ook nog wat aan doen. Dat shot moet vager, zodat je niet de ledjes kunt tellen.
twitter:LeaksEsc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:21Italy (Jury Show) #Eurovision https://t.co/Wd5uZGUAT6 reageer retweet
Daardoor wel nogal steriel. Ik vond Nederland mooier qua staging, heel sfeervol.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, Sweden is weer absolute perfection en mind-blowing.Met hun 3 uur extra rehearsals
Ik ook niet, ik zie alleen NL of Zweden winnen op dit moment.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Het heeft totaal geen nut om morgen zenuwachtig te zijn bij de enveloppen en toch weet ik dat ik het in m’n broek ga doen.
Er gebeurt te veel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:20 schreef Em31 het volgende:
Minuutje Italiëtwitter:LeaksEsc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:21Italy (Jury Show) #Eurovision https://t.co/Wd5uZGUAT6 reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Stel je voor als Nederland niet doorgaat.
Ik wil die chaos wel zien eigenlijk
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Dat... dat..quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Dan breekt de pleuris uit en doen we 5 jaar niet meer mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Wordt een leuk feestje bij Henk in de kroegquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Hendriks Handige Hooivorkhandel gaat de beste maand ooit krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Ja hij is weer enthousiastquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef grazz het volgende:
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:11That Swedish staging is mind-blowing. Every camera shot crafted to absolute perfection. Netherlands also an improver based on early rehearsals. These are the two songs juries will focus on. reageer retweet
Ik zit me nog te bedenken wat tactisch een goede envelop zou zijn om qua percentage meer kans te hebben op een envelop in de 2e helftquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Het heeft totaal geen nut om morgen zenuwachtig te zijn bij de enveloppen en toch weet ik dat ik het in m’n broek ga doen.
Hear, hearquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Een uur maar, ik een etmaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
Dan zit ik net zoals bij Ajax weer een uur in shock op de bank
Meltdown van de eeuwquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Maar hoe gaan jullie dat zaterdag dan doen, want ik kan het niet denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hear, hear
We moeten elkaar gaan ondersteunen morgen
Ik wel iets langer dan een uur, ik denk dat m'n vriend me er vrijdagochtend af moet bikken als ie wakker wordtquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
Dan zit ik net zoals bij Ajax weer een uur in shock op de bank
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel iets langer dan een uur, ik denk dat m'n vriend me er vrijdagochtend af moet bikken als ie wakker wordt
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef libranl het volgende:
[..]
Wordt een leuk feestje bij Henk in de kroeg![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel iets langer dan een uur, ik denk dat m'n vriend me er vrijdagochtend af moet bikken als ie wakker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |