Ok, dan koop ik een Peruaans eiland of zo, hebben die überhaupt wel eilanden eigenlijk?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee want dat is het mooie, het blijft op hun naam staan en daarna is het van de staat tenzij je het verkoopt.
Dus over 10 jaar maakt Braddie zelfs bij jou een kans?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is wel. Mannen rijpen als wijn en vrouwen als melk
Denk je echt dat hij nog 10 jaar heeftquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus over 10 jaar maakt Braddie zelfs bij jou een kans?
Ja, maar is beschermd gebiedquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik een Peruaans eiland of zo, hebben die überhaupt wel eilanden eigenlijk?
Nog nooit geweest nee?quote:
Steek die maar in je zak maatquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is echt bizar hoog joh
Dat weet ik niet. Ik heb twee smetten in mijn brein en dat zijn kaartspellen en topografie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik een Peruaans eiland of zo, hebben die überhaupt wel eilanden eigenlijk?
Moet je wel af en toe vogelpoep schrapenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het toch zelf ook beschermen dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij nog 10 jaar heeft
Gastquote:
Oooohja Bangkok is echt erg ranzig, ben zelfs nog in die rivier gesprongen om indruk te maken op een meisje maar stonk daarna echt drie dagen naar dat waterquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog nooit geweest nee?![]()
Je weet dat je in bkk bent als je bij het uitstappen amper zuurstof binnen krijgt en binnen een uur het zwart je neus uit loopt.
De lucht daar is echt echt heel goor.
Nou misschien niet misschien wel. Het is bkk. Was altijd met vader mee dus hij weet vast wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja Bangkok is echt erg ranzig, ben zelfs nog in die rivier gesprongen om indruk te maken op een meisje maar stonk daarna echt drie dagen naar dat water![]()
Ben je in dat hoerenflatgebouw geweest ook toevallig?
Dit klinkt bijna net zo teder en tragisch als het meisje met de zwavelstokjes.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga hem boven mijn bed hangen en als ik mij naar voel kijk ik naar jouw berichtje
Stopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |