Geld = geld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Zou ook wel sugardaddy willen maar met mijn leeftijd wordt dat al gauw een sugargranddaddy
Ga een geconcentreerd studeren johquote:
Ik heb Ritalin Zosk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een geconcentreerd studeren joh
Ja maar heb daar alsnog te veel zelfrespect voorquote:
Koop ik Duits paspoort en ga lekker vettig wonen op een Thais eiland.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha viesdik straks maar gelukkig heb je geld dus komt goed.
Heb in mn kast op het werk van vier mentorleerlingen pillen liggen, zullen we handeltje beginnenquote:
Hey Nielsquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik Duits paspoort en ga lekker vettig wonen op een Thais eiland.
Dan moet je een Thaise partner hebben. Je kunt daar geen vastgoed beheren als buitenlander.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik Duits paspoort en ga lekker vettig wonen op een Thais eiland.
Echt he. Beetje leunenquote:
Ik wacht rustig af tot het woordje alsnog uit deze zin verdwenen is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar heb daar alsnog te veel zelfrespect voor
Ben je ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, zosk vindt mij gewoon leuk
Jezus gaat dat zo ver tegenwoordig. Dwing je ze ook het te nemen? Is echt bagger als je niet uitgegroeid bent.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb in mn kast op het werk van vier mentorleerlingen pillen liggen, zullen we handeltje beginnen
Okéquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een geconcentreerd studeren joh
Thailand ook echtquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan moet je een Thaise partner hebben. Je kunt daar geen vastgoed beheren als buitenlander.
Oh ja wacht jij wel je hebt geld Aaahahahah.
Kun je lang wachten en met jouw leeftijd is het maar de vraag of je dat nog gaat meemakenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot het woordje alsnog uit deze zin verdwenen is.
Kan ik we gebruiken denk ik jaquote:
Vrouwen verouderen driemaal zo snel als mannen, babydoll.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lang wachten en met jouw leeftijd is het maar de vraag of je dat nog gaat meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |