abonnement Unibet Coolblue
pi_186869821
Ik:
-krijg energie ervan, avonds enorm energiek en happy (ondanks dat ik 1e werkdag ongesteld was geworden)
-bang dat ik avonds doorsla qua energiekheid en ik teveel dingen na werk doe(wil skateboarden, vrienden zien, tinderdates erna haha en doe dat ook volop), maar ik het super leuk vind om hele dag en avond met mensen te zitten en te praten
-super leuke collega's, hele dag door praten en lachen met z'n allen. 0seconde tijd voor mezelf/ alleen zijn maar vind dat alleen maar leuk en gezellig!
-voelt niet als werk maar als gezelligheid
-hoef eindelijk niet na te denken/ zorgen te maken want praktisch ipv theoretisch leren, heerlijk
-voelt vrij
-hoewel ik uiteindelijk verder wil groeien en iets andere functie als vervolg wil en dit niet mijn eindrichting is geniet ik enorm met de dag
-kan vet goed concentreren en luisteren en leer luisterend en gebruik geen computer om dingen op te moeten leren, vraag alles direct aan collegas en doe alles samen 0 rust iedereen gilt en praat door elkaar maar ik vind het lachen en iedereen is lekker open en lomp. Continu sexgrappen worden rondgeroepen, echt beste humor ever hier.

Ik had dit allen niet verwacht!
Ik zie mensen om mij heen moe van hun werk vooral als het op IT ers aankomt. Die lachen niet met andere collega's, zitten suf achter een schermpje, lijkt mij enorm ongezellig en eenzaam. Die halen hun energie uit koffie, en mijn tijd vliegt voorbij en heb geen koffie nodig. Hun energie wordt opgezogen na zo dag, en mijne wordt opgebouwd door de dag heen. Het niveau wat ik doe als werk is ook simpel qua theorie(hersens hoeven niet moeilijk na te denken, maar ze zijn wel geniaal in praatjes hebben). Ik kan altijd thuis zelf over moeilijke hersenkrakende zaken nadenken als ik wil, doe dat al genoeg. Zou dat ook niet 40uur volhouden. Ik heb liever werk als hobby. En dat lijkt nu wel een beetje meer! Ik ben blij dat ik dat niet heb maar 1grote chaos gezellige rondren en gil bende is met een heel informeel brutaal en ultra grappig team. Dat doet het hem echt voor mij de sfeer en geeft mij de energie! Maar ook mijn haantjes gedrag kan ik hier denk ik wel kwijt!

[ Bericht 6% gewijzigd door Naregenkomtzon op 15-05-2019 22:46:49 ]
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:43:15 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186869908
Ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld dan toen tijdens stage op een kantoor. Die sleur, vreselijk. Ik ben nog ga nog liever dood dan dat de rest van mijn leven te moeten doen.
Daarom werk ik nu niet op een kantoor.
pi_186870056
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld dan toen tijdens stage op een kantoor. Die sleur, vreselijk. Ik ben nog ga nog liever dood dan dat de rest van mijn leven te moeten doen.
Daarom werk ik nu niet op een kantoor.
Wat doe jij nu?
Ik heb elke dag de slappe lach op kantoor dus voor mij is het echt grote amusement. Zitten super grappige mensen daar, ik mag iedereen, met iedereen goede gesprekken, zelfde smaak qua alles wat ze kijken op tv tot muziek en hebben ook ADHD allen. In de pauze gaan we met zijn allen een wandeling maken, heb ik het over al hun emotionele problemen / echt diepgaande gesprekken en ze willen ook al bbqs gaan geven. Dus heel chill allemaal. En voel mij echt op gemak om dingen aan ze te vragen, is alleen maar gezellig, want ze houden ook van menselijk contact/ ze zijn sociaal. Bij de informatica werd ik altijd afgesnauwd , altijd chagrijnige serieuze pipos met weinig happy energy en humor.
pi_186870080
Vanaf moment 1 hebben mijn werkweken meer dan 40u geduurd :'(. Geen idee dus
pi_186870090
Kut
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:50:07 #6
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_186870175
Werk je eigenlijk ook?
pi_186870394
Niet 36 uur werken :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_186870471
Pfff, dat vond ik heel zwaar tegenvallen.
pi_186870622
Hebben ze de suiker met pep verwisseld of je werk of zo?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Spellchecker woensdag 15 mei 2019 @ 23:03:25 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186870625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld dan toen tijdens stage op een kantoor. Die sleur, vreselijk. Ik ben nog ga nog liever dood dan dat de rest van mijn leven te moeten doen.
Daarom werk ik nu niet op een kantoor.
Je hoeft de rest van je leven toch geen stage te lopen?
pi_186870684
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef yosander het volgende:
Hebben ze de suiker met pep verwisseld of je werk of zo?
_O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 15 mei 2019 @ 23:07:55 #12
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186870787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef maily het volgende:

[..]

Je hoeft de rest van je leven toch geen stage te lopen?
De stage op zichzelf was best oke, maar dat ritme en die sleur van 5 dagen in de week vroeg op kantoor verschijnen en daar de hele dag doorbrengen was niks voor mij. Dat was mijn eerste 40-urige werkweek. Best leerzaam zo'n stage, ik wist precies wat ik niet wilde :D
pi_186871299
40 urige week*
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_186871321
Ik heb alleen moeite met de geen flex tijden. Begon vaak om 10 uur en ging dan om 19:00 naar huis.
Heerlijk rustig.
Mag alleen niet. ;(
pi_186871408
Heerlijk. Maar het hangt of staat wel allemaal met of je collega’s leuk zijn of niet.
pi_186871601
Toen ik begon met werken voelde ik me voldaan. Ik had jaren lang een typisch lui studentenleven geleefd, dus ik vond het wel fijn om in de veronderstelling te leven dat ik de dagen weer eens nuttig had ingevuld. En dat het weekend echt ''verdiend'' was in plaats van de hele week door een keer om 09:30 je nest uit komen.

Maar inmiddels werk ik een paar jaar fulltime, en is het normaal geworden. Ik merk wel door de aangetrokken banenmarkt dat collega's veeleisender worden en minder tevreden zijn met hun baan. Het verloop is ook hoger. Toen ik 3 jaar geleden in deze functie begon was iedereen super betrokken en ambitieus. Nu is iedereen alleen maar bezig met welke volgende stap ze kunnen maken om er weer een paar honderd euro bij te kunnen onderhandelen en is niemand tevreden met het geld / de vrijheid / de opleidingsmogelijkheden die ze nu krijgen :P
pi_186872511
Zwaar klote. Moest mijn hele ritme omgooien waardoor ik vrij vermoeid was. Ook kwam ik erachter dat een weekend eigenlijk veels te kort is.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 16 mei 2019 @ 06:18:26 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_186874052
Toen ik begon (en nu nog steeds) vrij snel het gevoel dat 40u per week, pakweg 48 weken per jaar, echt veel teveel is. De tijd vloog ook echt door die sleur. Nu zit ik al een tijd op 32 en dat bevalt me prima. Als de nood hoog is doe ik nog weleens 40 uur draaien maar dat is dan tijd voor tijd.
pi_186884171
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef yosander het volgende:
Hebben ze de suiker met pep verwisseld of je werk of zo?
pi_186886206
Klinkt niet als een erg veeleisende baan eerlijk gezegd.

Bij ons wordt er ook natuurlijk gelachen en gepraat maar 95% van de tijd is het gewoon zwaar geconcentreerd zijn. En die tijd heb ik gewoon keihard nodig.

Mijn eerste 40 urige werkweek was verschrikkelijk. Maar dan vooral omdat mijn leidinggevende echt een tyfushond was.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_186891657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

De stage op zichzelf was best oke, maar dat ritme en die sleur van 5 dagen in de week vroeg op kantoor verschijnen en daar de hele dag doorbrengen was niks voor mij. Dat was mijn eerste 40-urige werkweek. Best leerzaam zo'n stage, ik wist precies wat ik niet wilde :D
Ik heb echt het idee dat de dag zo snel om is. Toen ik geen werk had gingen de dagen juist enorm sloom, (ik was al maanden werkloos en op mijn studie besteedde ik maar 3uur per week aan, die 3uur vond ik al zo heftig en energieslurpend.. maakte mij moe. Nu krijg ik juist energie..) Nooit verwacht dat ik 40uur vind meevallen. Ben zelfs in staat om thuis verder te kunnen werken en dat nu al nu alles intens en overweldigend zou moeten zijn vooral omdat ik nooit een fuck gedaan heb en mijn vrijheid gewend ben. Wel debiel. Had anders verwacht.

Maar ik vind dat gelul en gepraat met mensen over niks nog vrij inspirerend ook. Krijg gewoon al energie van mensen hun aanwezigheid en connectie met ze, ook al komt er stront uit hun mond. Zolang ze maar energiek enthousiast en sociaal zijn en willen samenwerken. Geen gezeik. Lekker droge informele humor en Gewoon willen samenwerken en efficiënt geld willen maken.
pi_186892127
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Klinkt niet als een erg veeleisende baan eerlijk gezegd.

Bij ons wordt er ook natuurlijk gelachen en gepraat maar 95% van de tijd is het gewoon zwaar geconcentreerd zijn. En die tijd heb ik gewoon keihard nodig.

Mijn eerste 40 urige werkweek was verschrikkelijk. Maar dan vooral omdat mijn leidinggevende echt een tyfushond was.
Het gaat hier om en handelen en geld
Maar omdat je afhankelijk van klant bent vul je efficiënt je tijden met gezellige gesprekken. En iedereen (10man) praat en blaat door elkaar heen in 10m2 enorme adhers die hele dag door tieren, dat ze weer ff motte schijten, ruzie op de weg weer es hadden zoals altijd , sex grapjes, ze het eten van werk niet goed vinden, ze het niet meer trekken, echt onzin grapjes of geile chicks op Tinder zien voorbij komen. (En ja ook 50jarige collega's roepen dit) Ik lig ervan in een deuk. Het tiert ook door mijn noise cancelling koptelefoon heen. Maar mijn dag is wel gemaakt door deze hilarische collega's.
pi_186892530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Klinkt niet als een erg veeleisende baan eerlijk gezegd.

Bij ons wordt er ook natuurlijk gelachen en gepraat maar 95% van de tijd is het gewoon zwaar geconcentreerd zijn. En die tijd heb ik gewoon keihard nodig.

Mijn eerste 40 urige werkweek was verschrikkelijk. Maar dan vooral omdat mijn leidinggevende echt een tyfushond was.
Ik wil ook binnen 2jaar graag kinderen vandaar dat ik bewust voor een minder veeleisende baan gekozen heb, en ik jaren lang al veelgevraagde lastige technische studies heb gedaan, wilde ik nu puur de business.(ook al heb ik 0 ervaring, dit is iets wat puur in mijn bloed zit en mij geen moeite kost , en energie geeft in tegenstelling tot technische dingen wat mij wel concentratiekost en minn energieslurpt) Gewoon weer wat anders meemaken en ook lekker mezelf tot rust brengen en kunnen relaxen eindelijk van alles. Ik vond dat ik die rust verdiend had en nu eindelijk kan ik bijkomen. Deze baan bied mij de mogelijkheid dat ik eindelijk ook op andere verwaarloosde dingen kan focussen wat ik niet kon door het
ingewikkelde technische. Later ga ik ooit wel weer wat andere dingen doen maar voor nu is het eindelijk bijkomen en doen wat ik leuk en ontspannend vind en waar ik mezelf kan zijn.
pi_186892739
Eerste echte 40 uur werkweek viel wel mee.
Wel meer ook omdat ik naast mijn studie er al bijna 20 uur bijwerkte.

Daarna echt als contract ook ok, het hangt echt onwijs af van het werk en collega's of zoiets lang of niet lang duurt voor je gevoel.
Daarna veel meer uren nog gewerkt per week zonder probleem.

Maar er komt wel een beetje een sleur in op een gegeven moment en dan is er wss de uitdaging passie er niet genoeg ofzo.
Do what you love, love what you do!
pi_186892859
Ja ik kan wel inzien dat de uitdaging wel weg gaat nu tijdje bij mij als ik opgeefment snap hoe de business werkt maar dan wil ik meer langs bedrijven etc dieper erop ingaan op andere manieren. Maar voordat ik de kennis beheers duurt nog wel ff. Collega's om mij heen komen uit de business wereld voor meer dan 14jaar en ik heb 0 ervaring en achtergrond in die wereld
pi_186893023
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ja ik kan wel inzien dat de uitdaging wel weg gaat nu tijdje bij mij als ik opgeefment snap hoe de business werkt maar dan wil ik meer langs bedrijven etc dieper erop ingaan op andere manieren. Maar voordat ik de kennis beheers duurt nog wel ff. Collega's om mij heen komen uit de business wereld voor meer dan 14jaar en ik heb 0 ervaring en achtergrond in die wereld
Ja is zo het werk en collega's hebben mij ook nooit gedemotiveerd, wel het management met alle stomme regeltjes (lees niet luisteren naar werknemers) terwijl ze eigenlijk zelf dus niet eens weten wat er speelt allemaal op de werkplekken. Nja LOL management killed het vooral bij mij meestal :P
Do what you love, love what you do!
pi_186893776
De eerste werkweek was volgens mij inpakken van kabels in een plastic verpakking. Echt horror, de tijd is nog nooit zo langzaam gegaan als daar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_186894634
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
De eerste werkweek was volgens mij inpakken van kabels in een plastic verpakking. Echt horror, de tijd is nog nooit zo langzaam gegaan als daar.
Kwam dit dan door de collega's?
Waarom is die eerste werkweek dan het meest lastige?
Ik vind het juist leuk om nieuwe dingen te zien en mee te maken
Nieuwe informatie, nieuwe (maar oké het zijn hele Chille gezellig sociale vrolijke mensen) mensen, geeft mij energie
pi_186894822
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef kree het volgende:
Eerste echte 40 uur werkweek viel wel mee.
Wel meer ook omdat ik naast mijn studie er al bijna 20 uur bijwerkte.

Daarna echt als contract ook ok, het hangt echt onwijs af van het werk en collega's of zoiets lang of niet lang duurt voor je gevoel.
Daarna veel meer uren nog gewerkt per week zonder probleem.

Maar er komt wel een beetje een sleur in op een gegeven moment en dan is er wss de uitdaging passie er niet genoeg ofzo.
Ja het fijne waar ik werk, heb ik wel het idee dat ik door kan stromen naar leukere hogere functie omdat de directeur bedrijf kamertje naast ons zit. ;) Ik weet al waar ik naartoe wil en bespreek al mensen met dingen over die functie waar ze nu zijn ingestroomt, dat word mijn volgende stap, alleen moet ik wel reëel blijven dat ik nog geen 14jaar ervaring heb en ik rustig in mijn eisen en arrogantie moet zijn :p

Ik merk wel dat ik al soms haantje de voorste wil zijn soms maar nog voor me moet houden, maar krijg al de neiging de leiding te willen van de dingen die ik dan een mini pinie beetje snap en de leiding dan al wil nemen op dag 4. Maar ik hou me in.
pi_186894880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Kwam dit dan door de collega's?
Waarom is die eerste werkweek dan het meest lastige?
Ik vind het juist leuk om nieuwe dingen te zien en mee te maken
Nieuwe informatie, nieuwe (maar oké het zijn hele Chille gezellig sociale vrolijke mensen) mensen, geeft mij energie
Dit was een vakantiebaan toen ik 14 was ofzo, het was een halve sociale werkplaats. Ik heb het twee weken volgehouden
٩๏̯͡๏)۶
pi_186895042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit was een vakantiebaan toen ik 14 was ofzo, het was een halve sociale werkplaats. Ik heb het twee weken volgehouden
En hoe zit het dan nu met jou werk? Hou je dat dan wel beter vol en waarom dat wel
pi_186896951
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Ik wil ook binnen 2jaar graag kinderen vandaar dat ik bewust voor een minder veeleisende baan gekozen heb, en ik jaren lang al veelgevraagde lastige technische studies heb gedaan, wilde ik nu puur de business.(ook al heb ik 0 ervaring, dit is iets wat puur in mijn bloed zit en mij geen moeite kost , en energie geeft in tegenstelling tot technische dingen wat mij wel concentratiekost en minn energieslurpt) Gewoon weer wat anders meemaken en ook lekker mezelf tot rust brengen en kunnen relaxen eindelijk van alles. Ik vond dat ik die rust verdiend had en nu eindelijk kan ik bijkomen. Deze baan bied mij de mogelijkheid dat ik eindelijk ook op andere verwaarloosde dingen kan focussen wat ik niet kon door het
ingewikkelde technische. Later ga ik ooit wel weer wat andere dingen doen maar voor nu is het eindelijk bijkomen en doen wat ik leuk en ontspannend vind en waar ik mezelf kan zijn.
Wat voor technische studies heb je dan gedaan? Ik zit zelf ook in de techniek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_186901757
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat voor technische studies heb je dan gedaan? Ik zit zelf ook in de techniek.
Computer en data science en in de cyber security. En nog een andere technische studie die ik niet kan zeggen.
pi_186902710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:04 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Computer en data science en in de cyber security. En nog een andere technische studie die ik niet kan zeggen.
Waarom niet?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 10:03:27 #35
382129 crew  Donna
pi_186903342
Geen idee. Ik was 16.
pi_186903746
Koekjes inpakken!
Ik wist waarom ik beter kon gaan studeren.
pi_186912638
Ik ben nu zo happy en zo adreline en zo vol met energie dat ik nu helemaal wilde dingen wil gaan doen, maar ik verbied mezelf want straks krijg ik anders de terugklap in mijn volgende werkweek dus nu uitrusten en gehele huis schoonmaken etc zodat ik gereed weer ben voor volgende week! Het zijn precies de mensen zoals ik op werk en ben helemaal mezelf met iedereen een klik , snap ze precies, en goede persoonlijke gesprekken met ze individueel gehad. Echt fijne mensen. En zelfde mentaliteit. Maargoed miss vind ik gewoon 35+ers gewoon veel meer op m'n golflengte dan m'n eigen leeftijd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Naregenkomtzon op 17-05-2019 19:25:02 ]
pi_186958306
waar en wat voor soort werk en wat voor soort organisatie werk je dan?

Heel tof voor je dat je het zo naar je zin hebt, vraag me af hoeveel mensen in NL net zoals jij denken en dan ook vooral dat punt met dat energie niveau na je werk... 35 %? Of ben ik dan heel positief of heel negatief?
pi_186958818
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:40 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik:
-krijg energie ervan, avonds enorm energiek en happy (ondanks dat ik 1e werkdag ongesteld was geworden)
-bang dat ik avonds doorsla qua energiekheid en ik teveel dingen na werk doe(wil skateboarden, vrienden zien, tinderdates erna haha en doe dat ook volop), maar ik het super leuk vind om hele dag en avond met mensen te zitten en te praten
-super leuke collega's, hele dag door praten en lachen met z'n allen. 0seconde tijd voor mezelf/ alleen zijn maar vind dat alleen maar leuk en gezellig!
-voelt niet als werk maar als gezelligheid
-hoef eindelijk niet na te denken/ zorgen te maken want praktisch ipv theoretisch leren, heerlijk
-voelt vrij
-hoewel ik uiteindelijk verder wil groeien en iets andere functie als vervolg wil en dit niet mijn eindrichting is geniet ik enorm met de dag
-kan vet goed concentreren en luisteren en leer luisterend en gebruik geen computer om dingen op te moeten leren, vraag alles direct aan collegas en doe alles samen 0 rust iedereen gilt en praat door elkaar maar ik vind het lachen en iedereen is lekker open en lomp. Continu sexgrappen worden rondgeroepen, echt beste humor ever hier.

Ik had dit allen niet verwacht!
Ik zie mensen om mij heen moe van hun werk vooral als het op IT ers aankomt. Die lachen niet met andere collega's, zitten suf achter een schermpje, lijkt mij enorm ongezellig en eenzaam. Die halen hun energie uit koffie, en mijn tijd vliegt voorbij en heb geen koffie nodig. Hun energie wordt opgezogen na zo dag, en mijne wordt opgebouwd door de dag heen. Het niveau wat ik doe als werk is ook simpel qua theorie(hersens hoeven niet moeilijk na te denken, maar ze zijn wel geniaal in praatjes hebben). Ik kan altijd thuis zelf over moeilijke hersenkrakende zaken nadenken als ik wil, doe dat al genoeg. Zou dat ook niet 40uur volhouden. Ik heb liever werk als hobby. En dat lijkt nu wel een beetje meer! Ik ben blij dat ik dat niet heb maar 1grote chaos gezellige rondren en gil bende is met een heel informeel brutaal en ultra grappig team. Dat doet het hem echt voor mij de sfeer en geeft mij de energie! Maar ook mijn haantjes gedrag kan ik hier denk ik wel kwijt!
Laat me raden...
Jij bent een vrouw?
pi_186988025
Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je klinkt wel een beetje hyper.
pi_187008147
Ik heb het nog steeds naar mijn zin en het is heerlijk want op mijn werk kan ik ultra hyper zijn
Ben niet te stoppen
Vind het super gezellig met iedereen lullen en zakenrelaties opbouwen. Toptoptop. Zal mijn toekomstige partner later ook blij mee zijn want vraag ik minder aandacht van hem.
Niemand houdt eigenlijk pauze en gaat langer door dan eindtijd en staan er al 08.15 elke dag. We moeten zelfs verplicht elke dag in het weekend dingen doen. De tijd vliegt omdat ik lekker bezig ben en heen en weer ren en we als team moeten samenwerken en altijd problemen zijn. Kan niet wachten tot ik ooit meekan en mag naar andere delen in NL. Maar na werk bruis ik van de energie en heb ik al zin in de volgende dag.

[ Bericht 14% gewijzigd door Naregenkomtzon op 21-05-2019 19:07:09 ]
pi_187008280
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 09:31 schreef velden het volgende:
waar en wat voor soort werk en wat voor soort organisatie werk je dan?

Heel tof voor je dat je het zo naar je zin hebt, vraag me af hoeveel mensen in NL net zoals jij denken en dan ook vooral dat punt met dat energie niveau na je werk... 35 %? Of ben ik dan heel positief of heel negatief?
Ik begin de dag met genoeg energie/ word fit wakker want word een leuke dag. (De dag begint al met een reismaatje waar ik ook mee terug reis die ik pas ontmoet heb , die bij een ander bedrijf werkt die ernaast zit, waar ik ook allemaal leuke bedrijfsverhalen over hoor) en gedurende hele dag bouwt mijn energie op tot max 100procent energie.. maar mijn energie neemt wel toe gedurende dag.

Na het werk merk ik dat ik teveel sociaal met andere mensen wil blijven en doen en ik mezelf echt moet verbieden iets te doen omdat ik anders misschien later een terugklap krijg en ik mijn eigen grenzen niet zie. Ik heb dan helemaal geen zin om op de bank te moeten zitten en een programma te moeten kijken maar wil drankjes doen met vrienden en mensen en sporten en heel veel praten. Toen ik werkloos en student was was ik elke dag uitgeput en wilde ik op de bank blijven hangen elke avond want had geen energie om sociaal te moeten doen of om te sporten.

Het betreft werk waar je relaties met andere bedrijven moet onderhouden en moet benaderen. Veel bellen , mailen, continu (strategie) overleggen met team, en in de toekomst langs de bedrijven ook en gesprekken hebben ermee.

[ Bericht 10% gewijzigd door Naregenkomtzon op 21-05-2019 19:11:06 ]
pi_187009429
Het klinkt wel of je het onwijs naar je zin hebt :)
Maar vraag me af hoelang je zoiets volhoudt, komt wel heeeeeel erg overenthousiast over als je het mij vraagt.

Maargoed als het voor je werkt zo, prima toch ;)
Do what you love, love what you do!
pi_187010117
Wacht even tot de prik van de cola is. Hoor je graag over een maand of 3 nog eens wanneer al het nieuwe ervan af is. Tot die tijd, geniet ervan!
pi_187010174
Dankjewel! :)
Misschien komt het ook wel door zeer moeilijke omstandigheden die ik heb meegemaakt hiervoor (soort van depressief enzo), dat ik zo blij ben, en ik elke seconde de zin van het leven weer iets meer kan zien wat mij echt heel erg blij maakt! Minder nachtmerries elke dag ook door problemen op werk wat mijn eigen (veel ingewikkeldere problemen/ verdriet doet vergeten!), helpt ook echt heel erg!!!:)

Ik heb angsten overwonnen en ben intern heel ver gekomen. Verdriet heb die zeker ik nog steeds, dingen zijn anders gelopen wat ik gehoopt had, nog steeds vind ik het heel jammer maar ik kan die aan en heb die geaccepteerd. Ik hou mij al minder bezig met de nachtmerries die ik al jaren heb. Ik kan genieten van elke lach op mijn collega zijn gezicht, of een collega die ik kan helpen of iemand aan de telefoon die ik kan helpen. Dat maakt mij blij! Ik had altijd willen helpen/ mensen blij willen maken, maar wat ik ook probeerde jarenlang kreeg ik dat niet bij mensen voor elkaar. De mensen waar ik eerst mee zat haalde niet hun geluk uit menselijk contact (die focusde alleen puur op formules en of alles correct genoteerd is, ipv de omgang en connectie met elkaar!) Laat ik net mijn geluk uit het menselijk contact halen! Nu is mijn werk ook relaties onderhouden met mensen, dus dat past ook goed bij wie ik ben en mij gelukkig maakt en ik dus goed in ben. Ik kon mensen niet helpen in mijn vorige functies, daar was werk niet gefocust op contacten leggen en de mensen van wie ik hield/ en nog steeds van hou kon ik ook niet helpen. Dat deed mij pijn. Het doet mij goed er nu voor andere te kunnen zijn, en levende mensen om mij heen te zien met wat energie die vrolijk zijn. Het voelt wat meer of ik leef! Het voelt of ik mij nuttig maak en wat kan betekenen.

Een wiskundige formule geeft mij geen energie/vibe hoe interessant dan ook. Een levend organisme benaderen voel en krijg ik
ter plekke energie van. Als ik energie heb kan ik pas functioneren. Heb al altijd problemen met energie tekort en nu dus niet meer door richting van mijn werk! Van energie word ik een ambitieus en gelukkig mens!

[ Bericht 25% gewijzigd door Naregenkomtzon op 21-05-2019 20:32:13 ]
pi_187017618
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:00 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Ik begin de dag met genoeg energie/ word fit wakker want word een leuke dag. (De dag begint al met een reismaatje waar ik ook mee terug reis die ik pas ontmoet heb , die bij een ander bedrijf werkt die ernaast zit, waar ik ook allemaal leuke bedrijfsverhalen over hoor) en gedurende hele dag bouwt mijn energie op tot max 100procent energie.. maar mijn energie neemt wel toe gedurende dag.

Na het werk merk ik dat ik teveel sociaal met andere mensen wil blijven en doen en ik mezelf echt moet verbieden iets te doen omdat ik anders misschien later een terugklap krijg en ik mijn eigen grenzen niet zie. Ik heb dan helemaal geen zin om op de bank te moeten zitten en een programma te moeten kijken maar wil drankjes doen met vrienden en mensen en sporten en heel veel praten. Toen ik werkloos en student was was ik elke dag uitgeput en wilde ik op de bank blijven hangen elke avond want had geen energie om sociaal te moeten doen of om te sporten.

Het betreft werk waar je relaties met andere bedrijven moet onderhouden en moet benaderen. Veel bellen , mailen, continu (strategie) overleggen met team, en in de toekomst langs de bedrijven ook en gesprekken hebben ermee.
ohh! ik bedoelde het percentage van de werkende mens, hoeveel mensen zouden zoals jij na en in hun werk zijn bedoel ik, had ik beter kunnen formuleren.

ik word wel blij voor je als ik je posts lees! Superfijn voor je :)
  woensdag 22 mei 2019 @ 17:41:26 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_187027719
40 urige werkweek ik vind het maar kut. Na 11:00 ben je gewoon al helemaal gaar en dan moet je nog tot 17:00. En heb je vervolgens geen energie om nog wat te doen na werktijd. Gelukkig staat de koffie machine een paar kamers verderop want zonder koffie is het niet uit te houden. Gezellige collega's wat een hel is dat helemaal als ze non-stop praten :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_187118729
Mij is iets gelukt/binnengehaald op werk wat meestal pas na aantal maanden bij nieuwe werknemers lukt! Dus ik maak goede indruk :d #happy
pi_187118739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 08:14 schreef velden het volgende:

[..]

ohh! ik bedoelde het percentage van de werkende mens, hoeveel mensen zouden zoals jij na en in hun werk zijn bedoel ik, had ik beter kunnen formuleren.

ik word wel blij voor je als ik je posts lees! Superfijn voor je :)
Dankje dankje!!
pi_187118752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 17:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
40 urige werkweek ik vind het maar kut. Na 11:00 ben je gewoon al helemaal gaar en dan moet je nog tot 17:00. En heb je vervolgens geen energie om nog wat te doen na werktijd. Gelukkig staat de koffie machine een paar kamers verderop want zonder koffie is het niet uit te houden. Gezellige collega's wat een hel is dat helemaal als ze non-stop praten :')
Ik start al 08.15 in pauze werk ik eig door en eindig super fit en energiek om 17.30 en nu barst ik van de energie. Ben ik thuis ga ik maar een happn date binnen een halfuur proberen te fixen voor zo :p
pi_187118807
Tja, ik woonde thuis. Ik vond het fantastisch. Zolang ik maar weg was van huis. En een beetje lol maken met collega's. En nog lekker verdienen ook nog. Alleen maar 200 gulden per maand kostgeld betalen thuis, de rest ging naar de bank. Geweldige tijd.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187118816
Wat wel typisch is ik heb wat leveranciers war ik zakelijk contact mee heb die voorstellen om wijntjes met mij te doen.
pi_187118820
Onze werkweek is nog steeds 40 uur. Ik heb er geen probleem mee.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187118829
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
Tja, ik woonde thuis. Ik vond het fantastisch. Zolang ik maar weg was van huis. En een beetje lol maken met collega's. En nog lekker verdienen ook nog. Alleen maar 200 gulden per maand kostgeld betalen thuis, de rest ging naar de bank. Geweldige tijd.
Goed om te horen! Ik ben allang blij want werk is een vlucht van mijn gedachten!
pi_187118882
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:44 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Goed om te horen! Ik ben allang blij want werk is een vlucht van mijn gedachten!
Zo werkt het nog steeds. Als ik trouwens 40 uur per week thuis moest werken (nu is het 1 dag per week), zou ik knettergek worden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187118935
Het allerleukste werk vond ik eigenlijk het laagste werk, waar ik mee begon. Magazijnwerk, fabriekswerk, beetje klungelen in archieven. Dat was echt lollig vond ik. Beetje nachtdienst draaien. Dat zijn de gezellige beroepen. Alleen het verdient zo armetierig (behalve nachtdienst dan, dat was cashen, dat was leuk, 's nachts vrachtwagens inladen, altijd lol en dan samen uitpuffen bij de kantine als de vloot uitreed, was echt leuk werk). Ik zou het zo weer willen doen, maar ja....
Nu zit ik meer in een Jiskefet-debiteuren-crediteuren-omgeving met dezelfde humor. :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Sigaartje op 27-05-2019 18:57:26 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:41:13 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187172370
TS, wat doe je dan voor werk?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 00:41:23 #58
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_187177661
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:56 schreef Geerd het volgende:
Niet 36 uur werken :')
pi_187187383
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Zo werkt het nog steeds. Als ik trouwens 40 uur per week thuis moest werken (nu is het 1 dag per week), zou ik knettergek worden.
Ik zou dat echt niet kunnen thuiswerken heb ik 0 motivatie. Ik heb echt het team nodig. Ik vind het ook helemaal niet gezellig. Vroeger was ik andersom. Ik ben 180graden gedraaid. Maargoed ik had ook alleen autisten en een gezellig studentenhuis heb ik helaas niet kunnen ervaren.
pi_187187413
quote:
99s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:41 schreef Gary_Oak het volgende:
TS, wat doe je dan voor werk?
Dat kan ik niet zeggen
pi_187187436
Vandaag weer goede dag gehad, weer iets bereikt, voor de 2e keer al waardoor ik super goede reputatie heb :) mensen werken hier in deze industrie al jaren , meer dan 10jaar, en ik heb alweer mensen binnengehaald, wat hun niet zo vaak lukt. Gaat echt lekker. Ook hilarisch de menselijke ruzies(ik heb met niemand een probleem, maar sommige vliegen hier elkaar de haren in) om mij heen, het voelt net of ik in programma big brother zit, Dus leuke sensatie ook. Werk voelt voor mij als vakantie!
En nu ook nog eens genieten van het weekend op de boot in Amsterdam en nog wat dingen!

Mijn collega's die meer dan 10jaar oud zijn ook goed bevriend mee, ga ik ook eens mee uit binnenkort, en ook Temptation island mee kijken, top models en love island. Lekker verstand op 0!

En die collega's gaan mij ook mee nemen naar andere plekken in NL naar andere bedrijven, super leuk!
  vrijdag 31 mei 2019 @ 18:57:38 #62
286575 Roces18
Chef de party
pi_187187471
werk voelt als vakantie :')
ben je astronaut ofzo _O-

klinkt alsof je een vrije makkelijke baan hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187187492
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:57 schreef Roces18 het volgende:
werk voelt als vakantie :')
ben je astronaut ofzo _O-

klinkt alsof je een vrije makkelijke baan hebt.
Voor mij is het inderdaad vrij makkelijk, omdat ik zeer efficiënt en goed kan werken onder druk (wat ik juist niet als druk ervaar, maar dat mij toezet wat te moeten doen; beetje dopamine)
  vrijdag 31 mei 2019 @ 18:59:23 #64
286575 Roces18
Chef de party
pi_187187497
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:59 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Voor mij is het inderdaad vrij makkelijk, omdat ik zeer efficiënt en goed kan werken onder druk (wat ik juist niet als druk ervaar, maar dat mij toezet wat te moeten doen; beetje dopamine)
jaja wat voor werk doe je dan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187187510
Het is ook leuk dat we verschillende culturen op mijn werk hebben. Heb veel over Roemenië bijv geleerd
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:01:15 #66
286575 Roces18
Chef de party
pi_187187528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Het is ook leuk dat we verschillende culturen op mijn werk hebben. Heb veel over Roemenië bijv geleerd
gezelli hé op het land werken tussen de polen en roemenen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187187532
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

jaja wat voor werk doe je dan?
Kan ik niet zeggen
Wat ik wel kan zeggen, is dat er ooit een deelnemer van de koppels van temptation island zich bij een geheime dienst had opgegeven maar was afgewezen ivm zijn temptation historie😂

Ik lach me ook rot, want hij is heel bekend die gast en hij was echt een dramaqueen in temptation island
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:04:19 #68
286575 Roces18
Chef de party
pi_187187565
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:01 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen
Wat ik wel kan zeggen, is dat er ooit een deelnemer van de koppels van temptation island zich bij een geheime dienst had opgegeven maar was afgewezen ivm zijn temptation historie😂

Ik lach me ook rot, want hij is heel bekend die gast en hij was echt een dramaqueen in temptation island
/troll alert
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:50:07 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187189936
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:53 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zeggen
Dan heeft dit topic weinig zin met zo weinig context.
pi_187190010
Wat een blij gelul zeg. Temptation Island kijken met collega’s.... of het is iets callcenters achtigs, of een hip marketing bureau ofzo.

Jij was toch diegene die eigenlijk een man was en je als vrouw voordeed?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 22:08:39 #71
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_187190227
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:54 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Mijn collega's die meer dan 10jaar oud zijn ook goed bevriend mee!
Ik vraag me echt af wat voor werk dat is.
Prrrrr
pi_187291364
Mijn dag kan niet stuk ik heb de meeste winst van iedereen in de maand binnengehaald. Ben de winnaar hier. Iedereen is versteld. Andere al zo 10jaar ervaring hierin. Zo leuk. Ik had 0 ervaring en pas week 3! Dit hebben ze nog nooit meegemaakt. De ervaren van in de 20jaar zagen al dat ik een goede was. Wat een blijheid. Ze volgen mij ook haast op. En ik geef ook mijn mening naar de operationeel directeur wat ik vind en de complimenten stromen binnen ook hoe ik mij persoonlijk gedrag dat hun dat niet zo aankonden als ik de spanningen en werkdruk maar ik voel me ultra relaxt en competitief! Energievoor10. Miss vanavond weer tinderdate nemen net zoals dinsdag. Toptoptop
pi_187291377
Ben soort van collega vd maand :d met 3weken ervaring en hun al ruim zo 10jaar en meer erin
pi_187291385
Maar ik werk ook het liefste in de pauzes door en avonds kijk ik altijd op mijn mobiel en weekend of er nog nuttige mailtjes zijn. Ik wil namelijk de meeste winst binnenhalen /winnen wel erg maar ik geniet daarvan. Dopamine :) en de beste collega's ooit! Mijn operationeel directeur is de meest hilarische man die ik ooit ontmoet heb dus word al zo blij met hem erbij! Als hij er niet was was ik niet zo goed in mijn vel.
pi_187291434
Wel gehoord dat ze in Amsterdam nog betere buros hadden met nog meer druk en meer focus op winst binnenhalen. Gaat er nog harder aan toe, houden mensen vaak kort vol psychisch maar ik denk dat zoiets ook bij mij zou passen qua stapje hoger wie weet ooit.

Het bord wat er in het kantoor hangt dat je ziet wie wat heeft binnengehaald, daar doe ik het voor. Dat maakt mij trots en zie het als een wedstrijd. Ook al moeten we als team fungeren maar ik word gewoon blij van snelheid, winst en resultaat / krijgen wat je wilt.
pi_187291481
En we krijgen bonussen voor de winsten die je behaald dus dat motiveerde mij.dus ik heb al bonussen te pakken
pi_187291512
Je komt manisch op mij over.
Whatever...
pi_187291534
Troll topic
pi_187291637
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Wat wel typisch is ik heb wat leveranciers war ik zakelijk contact mee heb die voorstellen om wijntjes met mij te doen.
Goh hoe zou dat nu kunnen....
pi_187291787
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:49 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Wel gehoord dat ze in Amsterdam nog betere buros hadden met nog meer druk en meer focus op winst binnenhalen. Gaat er nog harder aan toe, houden mensen vaak kort vol psychisch maar ik denk dat zoiets ook bij mij zou passen qua stapje hoger wie weet ooit.

Het bord wat er in het kantoor hangt dat je ziet wie wat heeft binnengehaald, daar doe ik het voor. Dat maakt mij trots en zie het als een wedstrijd. Ook al moeten we als team fungeren maar ik word gewoon blij van snelheid, winst en resultaat / krijgen wat je wilt.
Ach meisje meisje meisje toch
Je verkoopt je ziel.
Hier is al zoveel voor gewaarschuwd.
Het lijkt leuk in het begin maar je gaat er aan onderdoor.
Je zal dit nu niet beseffen maar ik hoop dat je dit optijd doorhebt.
Je bent zoveel beter dan dit!!
  donderdag 6 juni 2019 @ 18:32:47 #81
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_187292030
Ik vind ts in dit topic al dood vermoeiend laat staan wanneer ik haar op de werkvloer zal tegen komen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 6 juni 2019 @ 18:33:34 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187292039
Ik vond het vanaf de eerste werkdag al zonde van mijn tijd.
Het was op zich redelijk leuk werk met leuke collega's maar mijn vrije tijd was altijd leuker.
Ow en vermoeiend.
Dus na 6 jaar was ik al serieus bezig om mijn exit te plannen uit het werkslaven leven :')
Met als target Freedom@40 ! (gehaald) *O*
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_187292055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:59 schreef jpjedi het volgende:
Troll topic
LIF / Werkroddels

Hmm die OP is aangepast, was eerst veel negatiever

[ Bericht 7% gewijzigd door KennyPowers op 06-06-2019 19:07:47 ]
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_187292075
3 maal raden waar het over gaat bij de date
pi_187292482
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2019 18:34 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

https://forum.fok.nl/topic/250081344

Hmm die OP is aangepast, was eerst veel negatiever
Topic is verwijderd
pi_187292502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Topic is verwijderd
Verkeerd gekopieerd door mij
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 6 juni 2019 @ 20:12:08 #87
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_187293572
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Wat doe jij nu?
Ik heb elke dag de slappe lach op kantoor dus voor mij is het echt grote amusement. Zitten super grappige mensen daar, ik mag iedereen, met iedereen goede gesprekken, zelfde smaak qua alles wat ze kijken op tv tot muziek en hebben ook ADHD allen. In de pauze gaan we met zijn allen een wandeling maken, heb ik het over al hun emotionele problemen / echt diepgaande gesprekken en ze willen ook al bbqs gaan geven. Dus heel chill allemaal. En voel mij echt op gemak om dingen aan ze te vragen, is alleen maar gezellig, want ze houden ook van menselijk contact/ ze zijn sociaal. Bij de informatica werd ik altijd afgesnauwd , altijd chagrijnige serieuze pipos met weinig happy energy en humor.
Proficiat, zo te horen zijn het net zulke mongolen zoals jij.

Oeh lekker wandelen met z'n allen.
Irene is bae <3
pi_187293701
Klinkt als iets telemarketing / mlm achtigs. Verkopen,mensen binnenhalen, sfeertje als in de brugklas.

Nou ja. Als je je geld maar verdient en tevreden bent toch?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_187297490
Ik heb een winstmarge van 22 binnengehaald ipv de normale 8procent nu komt ander partij met bubbels om dit te vieren #happyday
pi_187297519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 18:16 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ach meisje meisje meisje toch
Je verkoopt je ziel.
Hier is al zoveel voor gewaarschuwd.
Het lijkt leuk in het begin maar je gaat er aan onderdoor.
Je zal dit nu niet beseffen maar ik hoop dat je dit optijd doorhebt.
Je bent zoveel beter dan dit!!
Ik vind milieu /sustainability verbeteraars , of programmeurs lui die hun ziel verkopen. Als ik zoiets had gedaan had dat gevoeld of ik mijn ziel verkocht had
pi_187297629
Ja ik w
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Klinkt als iets telemarketing / mlm achtigs. Verkopen,mensen binnenhalen, sfeertje als in de brugklas.

Nou ja. Als je je geld maar verdient en tevreden bent toch?
Ja ik word blij van geld en een partner. En ik ben trots erop dat ik simpel in dat ben. Er is niks mis mee om simpel te zijn. Simpel zijn maakt mij gelukkig. En gelukkig zijn is het meest complexe om te bereiken. Het maakt niet uit wat je doet (zolang je maar geen illegale dingen doet) , het enige wat er toe doet, is dingen doen wat je gelukkig maakt. De 1 word gelukkig van een wiskundige formule ik weer van de bonus en iets verkocht te hebben
pi_187297773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 18:33 schreef SeLang het volgende:
Ik vond het vanaf de eerste werkdag al zonde van mijn tijd.
Het was op zich redelijk leuk werk met leuke collega's maar mijn vrije tijd was altijd leuker.
Ow en vermoeiend.
Dus na 6 jaar was ik al serieus bezig om mijn exit te plannen uit het werkslaven leven :')
Met als target Freedom@40 ! (gehaald) *O*
Mijn werk voelt niet als tijd verspilling. Er gebeurd wat! Er komt wat tot stand! Stress van mensen om me heen(maakt mij enorm chill want ik heb altijd snel tempo van mezelf, ik raak compleet gestrest van een relaxte sfeer.. mensen hebben pit, zijn niet op hun mondje gevallen zoals ik, zeiken niet over ethisch gezeik , het gaat om geld verdienen, dus toch the point) , heen en weer lopen met de telefoon, schakelen, verschillende mensen op je dak, geld verdienen, mensen blij maken en ontmoeten en het aller belangrijkste ik gebruik 100PROCENT MIJN INTUITIE IN DIT VAK. Het gaat lekker vanzelf op natuurlijke wijze, en voelt compleet als ontspannen aan en het gaat zo veel beter als ik niet hoef na te denken maar op intuïtie en timing handel. Ik kan niet beredeneren waarom ik keuzes maak en het resultaat is dat ik op de goede mensen gok omdat ik daar goed gevoel bij heb en mijn intuïtie mij geld opleverd. Geen wetenschappelijk gecalculeer, en moeilijke onderbouwing, puur onderbuikgevoel heerlijk. Dit doet ook vertrouwen geven in mijn buikgevoel en mezelf (zonder een kunstmatige formule nodig te hebben wat haast de bijbel, regels die je moest opvolgen, tijdens mijn studie begon te worden. Mijn GEVOEL en aanvoelen kon niet ter sprake komen in informatica , ik/ mijn beslissingen was niet belangrijk in informatica , ik was onderhevig aan de formules die ik als een slaaf moest opvolgen. Nu sta ik zelf met mijn intuïtie centraal. Ik gebruikte ook veel intuïtie in wiskunde en kon dat dan wel goed, maar gevolg was het was nooit helemaal100procent goed of wetenschappelijk correct onderbouwd als ik geen moeite er verder in stopte en de regels niet opvolgde en het interesseerde mij niet om de puntjes op de i af te maken door stomme regels dan nog te volgen etc) omdat ik hier ook zie dat ik de juiste keuzes maak (oké zakelijke keuzes dan maar alsnog) etc. Geweldig.
Tijdens studie werd ik helemaal gek van zitten nietsnutten achter computer schermpje over de realiteit proberen na te bootsen. Eindelijk heb ik te maken met de realiteit en is het lekker praktisch en hoef ik niet te leren. Gewoon doen en lef hebben en aanvoelen , luisteren, en beetje lullen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Naregenkomtzon op 06-06-2019 22:58:30 ]
pi_187298265
De complimenten van hele leuke collega waar ik goed mee kan samen werken en ze bijna 20jaar werkervaring (enorm ambitieuze hardwerkende meid) heeft doen me ook goed. Ze zei dat ze vroeger in mijn positie met mijn weinige werkervaring meerdere malen huilend was weggerend door de werkdruk en blijkbaar de niet altijd fijne sfeer. Ik heb 0 keer mij rot op werk gevoel/emotioneel of iets. Altijd enorm leuk zover en ik vind de sfeer niet rot. Maar ik ben denk ik genoeg gewend door mijn rotte exen dat ik geen last heb van iets en ik mijn mannetje wel sta! Ook hebben mensen het over moe zijn en alles, maar ik ben nog niet moe geweest! En het is al weken verder. De tijd vliegt echt enorm snel. Terwijl ik ook ziek ben geweest maar gewoon alsnog naar werk was gegaan. Ik merk ook dat ik alsnog prima Tinder avondjes met kan behouden, als ik moe ben word ik vanzelf door de dopamine wakker op werk en enthousiast. Het voelt goed om dagelijks continu complimenten te krijgen dat ik het echt zo goed doe! Wel het ding is dat het nu zo goed verloopt en snel onder de knie heb, dat ik niet hoop dat er een moment snel komt dat ik ander werk/nieuwe uitdaging wil omdat ik het dan al helemaal goed kan het vak en meer wil. Maar voor nu: het is leuk en maakt mij blij!

[ Bericht 26% gewijzigd door Naregenkomtzon op 06-06-2019 23:13:39 ]
pi_187298629
En ik ben ook nog de trendsetter. Ik draag iets en nu is iedereen op mijn werk dat aan het kopen en bestellen (ik ga niet zeggen wat). Volgende week weer bedrijfsuitje!
pi_187298876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:14 schreef Naregenkomtzon het volgende:
En ik ben ook nog de trendsetter. Ik draag iets en nu is iedereen op mijn werk dat aan het kopen en bestellen (ik ga niet zeggen wat). Volgende week weer bedrijfsuitje!
Begin een blog

(niet hier)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_187300248
Road to a burn-out, je lijkt me een vreselijke theatrale collega.
pi_187300285
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef yosander het volgende:
Hebben ze de suiker met pep verwisseld of je werk of zo?
Ik kom hier op terug.

Volgens mij hebben de Mexicaanse drugskartels al hun eerste klant binnen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_187302030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:56 schreef Spanky78 het volgende:
Je komt manisch op mij over.
Nou inderdaad, het klinkt als een manische episode met een flinke dosis 'anderen overtuigen dat je zo'n leuk leven hebt zodat je het zelf gaat geloven'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_187302094
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2019 06:18 schreef Twiitch het volgende:
Toen ik begon (en nu nog steeds) vrij snel het gevoel dat 40u per week, pakweg 48 weken per jaar, echt veel teveel is. De tijd vloog ook echt door die sleur. Nu zit ik al een tijd op 32 en dat bevalt me prima. Als de nood hoog is doe ik nog weleens 40 uur draaien maar dat is dan tijd voor tijd.
Zelfde hier ja. Vind 32 ook wel genoeg. Soms door toeslagen betekent het dat ik hiervoor zelfs maar 3 dagen hoef te werken. Of ik doe 3 dagen van 9 uur en een ochtend.

Was voor mij gewoon de afweging geld / vrije tijd en energie die ik heb gemaakt. En ik heb liever iets minder geld en een dagje extra vrij.

Woon samen dus we komen ook gewoon prima rond met een dubbel salaris. Als ik alleenstaand was zou ik wel gaan nadenken over 40 uur.

M'n echte eerste werkweek van 40 uur was overigens prima. Productiewerk toen ik 16 was. Maarja dan maakt niks uit. Beetje ouwehoeren met collega's, frikandellen halen in de kantine en na werktijd gewoon met je vrienden hangen.
pi_187302561
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou inderdaad, het klinkt als een manische episode met een flinke dosis 'anderen overtuigen dat je zo'n leuk leven hebt zodat je het zelf gaat geloven'.
Dat is idd zo'n fase waar je eerst door gaat.
pi_187303032
Godsammelieve je zal maar zo'n collega op je kantoortje erbij krijgen.

Ik gok overigens op recruiters, met een MLM-bedrijfje als alternatief.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187305040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:14 schreef Naregenkomtzon het volgende:
En ik ben ook nog de trendsetter. Ik draag iets en nu is iedereen op mijn werk dat aan het kopen en bestellen (ik ga niet zeggen wat).
Ja tuurlijk, iedereen. Dus ook de mannelijke collega's?
pi_187307543
40 uur werken is voor moderne slaven. Ik ga niet meer dan 4 dagen werken.
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 17:11:10 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_187307551
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 17:10 schreef Cockwhale het volgende:
40 uur werken is voor moderne slaven. Ik ga niet meer dan 4 dagen werken.
Say it sister!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')