abonnement Unibet Coolblue
pi_186886657
Ik heb bij een rolstoelende-dierenarts gewerkt. Zittend helpen opereren, zittend de dieren kunnen vasthouden; ideaal! En bijvoorbeeld katten reageerden er ook vaak goed op, want veel minder dreigend als je als arts er niet overheen gebogen staat maar gewoon op ooghoogte zit. ^O^

Enig nadeel: wanneer er een Duitse dog van 70kg was ingeslapen en je die dan maar samen met de schoonmaaksters naar de koeling moest zien te slepen :')
pi_186886662
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:

Yep.
Openbare gebouwen zijn nog niet zo gek lang (en lang niet allemaal ) goed toegankelijk
Bij de Duitse wegrestaurants langs de snelwegen weet je wel altijd 100% zeker dat het super goed geregeld is _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186886672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:10 schreef fietsie het volgende:

En vervolgens bouw je een gebouw wat brede deuren heeft, brede gangen, juiste hoeveelheid draaicirkel, en zeggen overheid (en door overheid gedelegeerde verzekeraars): "Sjah, die extra vierkante meters waren nergens voor nodig, je mag die echt niet opnemen in je kostprijsberekening hoor, je gebruikt maar een referentiegetal wat significant lager is."
Nee... -O- Wat erg eigenlijk...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:12:11 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186886698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee... -O- Wat erg eigenlijk...
Met onze mooie nieuwe SEH doen we onszelf dus structureel financieel pijn, door de ruime gangen en manoeuvreerruimte overal....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186886720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:12 schreef fietsie het volgende:

Met onze mooie nieuwe SEH doen we onszelf dus structureel financieel pijn, door de ruime gangen en manoeuvreerruimte overal....
Laat me raden. De mensen die dat soort dingen dan beoordelen, hebben nog nooit op een SEH gewerkt |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:13:37 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186886738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laat me raden. De mensen die dat soort dingen dan beoordelen, hebben nog nooit op een SEH gewerkt |:(
Sowieso komen die nooit in de gebouwen zelf, ze bekijken de opgeleverde staatjes met m2 en vergelijken die met een referentiemodel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:15:17 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186886783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

En vervolgens bouw je een gebouw wat brede deuren heeft, brede gangen, juiste hoeveelheid draaicirkel, en zeggen overheid (en door overheid gedelegeerde verzekeraars): "Sjah, die extra vierkante meters waren nergens voor nodig, je mag die echt niet opnemen in je kostprijsberekening hoor, je gebruikt maar een referentiegetal wat significant lager is."
Zo leide ik een project voor een nieuw kantoor hier in Duitsland. Aantal parkeerplaatsen werd door het Bundesland afgekeurd, waren er teveel, beleid is mensen moeten met het OV. Dus kantoor werd gebouwd met minder parkeerplekken. Nu werkten veel van mijn collega’s buiten de deur, maar als er een grote bijeenkomst op kantoor was stond de buurt vol met auto’s, konden nergens anders heen. Buurt klagen, komt de stad (het Ordnungsamt) langs en krijg je een boete want je hebt X medewerkers en Y parkeerplaatsen. Dat is niet genoeg.
Dat je er niet meer mocht bouwen hebben ze geen boodschap aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:16:36 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186886807
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zo leide ik een project voor een nieuw kantoor hier in Duitsland. Aantal parkeerplaatsen werd door het Bundesland afgekeurd, waren er teveel, beleid is mensen moeten met het OV. Dus kantoor werd gebouwd met minder parkeerplekken. Nu werkten veel van mijn collega’s buiten de deur, maar als er een grote bijeenkomst op kantoor was stond de buurt vol met auto’s, konden nergens anders heen. Buurt klagen, komt de stad (het Ordnungsamt) langs en krijg je een boete want je hebt X medewerkers en Y parkeerplaatsen. Dat is niet genoeg.
Dat je er niet meer mocht bouwen hebben ze geen boodschap aan.
Dat is hier in NL ook op een heleboel plekken; laatst was er nog een heel artikel over de Politie Meldkamer hier in Noord-Nederland, waarbij mensen dus midden in de nacht dienstwissels hebben maar er niet kunnen parkeren omdat er gerekend is met x% OV gebruikers.
Midden in de nacht.

Die hebben nu een weiland er tegenover moeten laten ombouwen tot een parkeervoorziening onder een andere juridische entiteit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:17:26 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186886829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sowieso komen die nooit in de gebouwen zelf, ze bekijken de opgeleverde staatjes met m2 en vergelijken die met een referentiemodel.
Het begrip “bekrompen” wordt nu ineens erg duidelijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_186886848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

En vervolgens bouw je een gebouw wat brede deuren heeft, brede gangen, juiste hoeveelheid draaicirkel, en zeggen overheid (en door overheid gedelegeerde verzekeraars): "Sjah, die extra vierkante meters waren nergens voor nodig, je mag die echt niet opnemen in je kostprijsberekening hoor, je gebruikt maar een referentiegetal wat significant lager is."
Gezondheidscentrum hier, gebouwd in opdracht van de maatschappij met een M. Apotheek zit op de begane grond, maar voor huisarten en fysio moet je een trap op. Er is wel een lift, maar die laten komen en omhoog gaan kost ongeveer net zoveel tijd als een consult.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:18:42 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186886863
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het begrip “bekrompen” wordt nu ineens erg duidelijk
In de gezondheidszorg bestaan er lijsten met ruimte-types. En dan vervolgens referentiegetallen hoeveel m2 die zijn, en hoeveel die per m2 mogen kosten.

En dan probeer je dus innovatie te doen, of nieuwe mogelijkheden te verzinnen. En dat past niet in die staatjes....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:18:56 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186886869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is hier in NL ook op een heleboel plekken; laatst was er nog een heel artikel over de Politie Meldkamer hier in Noord-Nederland, waarbij mensen dus midden in de nacht dienstwissels hebben maar er niet kunnen parkeren omdat er gerekend is met x% OV gebruikers.
Midden in de nacht.

Die hebben nu een weiland er tegenover moeten laten ombouwen tot een parkeervoorziening onder een andere juridische entiteit.
Keukens: VWA: alles moet gladde naadloze oppervlaktes zijn, ook de vloeren. Arbeidsinspectie, die vloeren zijn te glad.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:20:07 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186886888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gezondheidscentrum hier, gebouwd in opdracht van de maatschappij met een M. Apotheek zit op de begane grond, maar voor huisarten en fysio moet je een trap op. Er is wel een lift, maar die laten komen en omhoog gaan kost ongeveer net zoveel tijd als een consult.
Maar op papier is er een lift
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_186886920
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laat me raden. De mensen die dat soort dingen dan beoordelen, hebben nog nooit op een SEH gewerkt |:(
Of hulpbehoevend geweest :')

Deze week heb ik me ook plaatsvervangend kwaad gemaakt over vervoer op maat.

Dat bestel je, chauffeur mag een half uur van de ophaaltijd afwijken. Dat is redelijk, naar verhouding is het immers niet duur en ze combineren ritten.
Ongeveer 15 minuten voor ze arriveren krijg je een automatisch bericht. En moet je gaan klaarstaan/zitten op de stoep. Want uitstappen en aanbellen doet men niet. :|W
Deze week 40 minuten buiten gestaan. Blijkbaar mag chauffeur jou een bericht sturen, jij moet buiten gaan staan, maar hij mag intussen een andere rit aannemen zonder iets te laten weten. En dan nog een keer bellen met een nieuwe aankomsttijd....

Écht niet leuk als het donker is en regent ;( En als klant kun je daar blijkbaar helemaal niks mee. Enige andere optie is thuisblijven :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:23:02 #215
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186886949
Bekende van me is een eigenaar van een grote huisartsenpraktijk en die wil Eem gezondheidscentrum bouwen op het dorp. Echter, hij is geen lid van de Christendemocraten. Hij wordt dus aan alle kanten tegengewerkt, krijgt never nooit niet een vergunning. Nu bouwt een andere arts samen met de gemeente een gezondheidscentrum, krijgt zelfs geld ervoor.
Jaja, maar corruptie bestaat niet hier...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_186886951
Bezopen eigenlijk, die regelgeving die niks meer functionaliteit en realiteit te maken heeft -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:24:21 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186886975
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Of hulpbehoevend geweest :')

Deze week heb ik me ook plaatsvervangend kwaad gemaakt over vervoer op maat.

Dat bestel je, chauffeur mag een half uur van de ophaaltijd afwijken. Dat is redelijk, naar verhouding is het immers niet duur en ze combineren ritten.
Ongeveer 15 minuten voor ze arriveren krijg je een automatisch bericht. En moet je gaan klaarstaan/zitten op de stoep. Want uitstappen en aanbellen doet men niet. :|W
Deze week 40 minuten buiten gestaan. Blijkbaar mag chauffeur jou een bericht sturen, jij moet buiten gaan staan, maar hij mag intussen een andere rit aannemen zonder iets te laten weten. En dan nog een keer bellen met een nieuwe aankomsttijd....

Écht niet leuk als het donker is en regent ;( En als klant kun je daar blijkbaar helemaal niks mee. Enige andere optie is thuisblijven :{
Voor dit soort zaken heb je als land tabloids nodig die daar eens lekker met gestrekt been ingaan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:24:32 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186886977
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Bekende van me is een eigenaar van een grote huisartsenpraktijk en die wil Eem gezondheidscentrum bouwen op het dorp. Echter, hij is geen lid van de Christendemocraten. Hij wordt dus aan alle kanten tegengewerkt, krijgt never nooit niet een vergunning. Nu bouwt een andere arts samen met de gemeente een gezondheidscentrum, krijgt zelfs geld ervoor.
Jaja, maar corruptie bestaat niet hier...
Nee da's geen corruptie, dat is het uitvoeren van de wi.... oow wacht...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:26:10 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186887016
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Of hulpbehoevend geweest :')

Deze week heb ik me ook plaatsvervangend kwaad gemaakt over vervoer op maat.

Dat bestel je, chauffeur mag een half uur van de ophaaltijd afwijken. Dat is redelijk, naar verhouding is het immers niet duur en ze combineren ritten.
Ongeveer 15 minuten voor ze arriveren krijg je een automatisch bericht. En moet je gaan klaarstaan/zitten op de stoep. Want uitstappen en aanbellen doet men niet. :|W
Deze week 40 minuten buiten gestaan. Blijkbaar mag chauffeur jou een bericht sturen, jij moet buiten gaan staan, maar hij mag intussen een andere rit aannemen zonder iets te laten weten. En dan nog een keer bellen met een nieuwe aankomsttijd....

Écht niet leuk als het donker is en regent ;( En als klant kun je daar blijkbaar helemaal niks mee. Enige andere optie is thuisblijven :{
Ik hoorde van een collega dat daar een oplossing voor is: blockchain.
Dat lost alles in de zorg op.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186887037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik hoorde van een collega dat daar een oplossing voor is: blockchain.
Dat lost alles in de zorg op.
Is dat zoiets als de pil van Drion?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:28:13 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186887062
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat zoiets als de pil van Drion?
Daar is blockchain ook een alternatief voor.

Na de zoveelste keer dat je het woord hoort spring je moeiteloos van een hoog gebouw.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186887080
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

Of hulpbehoevend geweest :')

Deze week heb ik me ook plaatsvervangend kwaad gemaakt over vervoer op maat.

Dat bestel je, chauffeur mag een half uur van de ophaaltijd afwijken. Dat is redelijk, naar verhouding is het immers niet duur en ze combineren ritten.
Ongeveer 15 minuten voor ze arriveren krijg je een automatisch bericht. En moet je gaan klaarstaan/zitten op de stoep. Want uitstappen en aanbellen doet men niet. :|W
Deze week 40 minuten buiten gestaan. Blijkbaar mag chauffeur jou een bericht sturen, jij moet buiten gaan staan, maar hij mag intussen een andere rit aannemen zonder iets te laten weten. En dan nog een keer bellen met een nieuwe aankomsttijd....

Écht niet leuk als het donker is en regent ;( En als klant kun je daar blijkbaar helemaal niks mee. Enige andere optie is thuisblijven :{
Oh, ik kan ook wel een uurtje doorgaan over dat soort vervoer op maat dingen _O- Wat een baggerzooi is dat zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186887085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:28 schreef fietsie het volgende:

Daar is blockchain ook een alternatief voor.

Na de zoveelste keer dat je het woord hoort spring je moeiteloos van een hoog gebouw.
Even vragen wat blockchain precies is, in Jip & Janneke taal. Lukt ze niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:29:59 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186887105
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even vragen wat blockchain precies is, in Jip & Janneke taal. Lukt ze niet.
Ja dat.
Antwoord: blockchain, oplossing voor alles in de gezondheidszorg. Heilige graal. <repeat>

Hij: "Ik rij een Tesla van blockchain oplossingen voor klanten."
Ik: "Wat voor klanten geven jou dat geld."
Hij: "Zorg."
Ik: "En wat heb je er mee opgelost?"
Hij: "Een prototype, om het concept te testen dat..."
:X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186887124
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:29 schreef fietsie het volgende:

Ja dat.
Antwoord: blockchain, oplossing voor alles. Heilige graal. <repeat>
Even verbeterd vanuit het gezichtspunt van een blockchainguru.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186887126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja dat.
Antwoord: blockchain, oplossing voor alles in de gezondheidszorg. Heilige graal. <repeat>
*springt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186887156
Kramp in mijn arm van het vasthouden van de tablet maar neerleggen kan niet, want ik lig onder slapende kittens O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:33:44 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186887189
Mooi, webcast afgelopen. Kan ik eindelijk naar huis.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186887255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 15:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook zo mooi om te zien dat we hier op Fok hele teams aan top-auteurs hebben, schrijvers met indrukwekkende vaardigheden, mensen die expert scenario schrijver zijn, de absolute top in het ontwikkelen van succesvolle tv verfilmingen.
:Y Geweldig toch, dat Fok he O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:37:16 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186887271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y Geweldig toch, dat Fok he O+
Gelukkig kunnen we dan ook wel weer commentaar geven op Great British Menu, hier in CUL :P
(Gisteravond nog -net- niet aan mijn tv staan likken.... damn wat zag dat er goed uit....)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186887413
Maar eerst onze Duncan vanavond w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:45:47 #232
63722 z80
I fink you freaky
pi_186887463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is hier in NL ook op een heleboel plekken; laatst was er nog een heel artikel over de Politie Meldkamer hier in Noord-Nederland, waarbij mensen dus midden in de nacht dienstwissels hebben maar er niet kunnen parkeren omdat er gerekend is met x% OV gebruikers.
Midden in de nacht.

Die hebben nu een weiland er tegenover moeten laten ombouwen tot een parkeervoorziening onder een andere juridische entiteit.
Dit probleem is er al jaren. En ook in DenHaag bekend. Maar regels zijn regels. Dat je midden op een industrietrein zit waar geen OV komt en 24 uur bezetting van het pand is maakt niets uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_186887478
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar eerst onze Duncan vanavond w/
Ga nu ook maar kijken. Of eigenlijk lezen, met ESF aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_186887491
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar eerst onze Duncan vanavond w/
*O*
Zijn winkansen zijn gewoon gestegen naar 38%
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:49:45 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_186887540
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Keukens: VWA: alles moet gladde naadloze oppervlaktes zijn, ook de vloeren. Arbeidsinspectie, die vloeren zijn te glad.
Je kent ook het verhaal met de deuren?
Deze moeten in de loop/vlucht richting open gaan. Behalve de voordeur de moet naar binnen draaien. Dat dit in een halletje niet werkt en vaak onmogelijk is maakt niet uit. De deuren zullen regen elkaar in open gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_186887546
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Sarabi het volgende:

*O*
Zijn winkansen zijn gewoon gestegen naar 38%
Welke landen hebben hogere winkansen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186887559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welke landen hebben hogere winkansen?
Geen zag ik ergens langs komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_186887584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

Geen zag ik ergens langs komen
Wat leuk voor Duncan. Die ik nog nooit gezien of gehoord heb. Misschien vanavond eens kijken, maar ik weet niet of ik alle slechte inzendingen wel door kan komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186887589
We have far more in common than that which devides us..
pi_186887595
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar eerst onze Duncan vanavond w/
Hmm was het daarom zo druk met pizza bestellen _O-
Vond al dat het zo bizar lang duurde.
pi_186887608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welke landen hebben hogere winkansen?
Niemand
De eerst volgende heeft volgens mij rond de 12%
pi_186887609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk voor Duncan. Die ik nog nooit gezien of gehoord heb. Misschien vanavond eens kijken, maar ik weet niet of ik alle slechte inzendingen wel door kan komen.
Het schijnt dat dit wel de beste halve finale is van de 2. Gewoon aanzetten, boek erbij en soms opkijken of oren dicht bij vals
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 16 mei 2019 @ 19:54:00 #243
63722 z80
I fink you freaky
pi_186887631
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even vragen wat blockchain precies is, in Jip & Janneke taal. Lukt ze niet.
Of vragen hoe dat moet zonder internet koppeling? Wel zorgen dat er een camera op het gezicht gericht staat. Die uitdrukking die er dan op komt is goud waard. Een systeem zonder internet? Kan dat dan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_186887646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O*
Zijn winkansen zijn gewoon gestegen naar 38%
Ja, kan nu alleen maar misgaan _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186887650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het schijnt dat dit wel de beste halve finale is van de 2. Gewoon aanzetten, boek erbij en soms opkijken of oren dicht bij vals
Slechter dan dinsdag kan ook echt niet :D
pi_186887656
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, kan nu alleen maar misgaan _O-
Zou je bijna wel denken he...
Nu zelfs 39%
pi_186887665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm was het daarom zo druk met pizza bestellen _O-
Vond al dat het zo bizar lang duurde.
Op welke planeet leef jij? :D

Hoe ben je de dag doorgekomen zonder iets van de hysterie mee te krijgen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186887682
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186887686
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

Op welke planeet leef jij? :D

Hoe ben je de dag doorgekomen zonder iets van de hysterie mee te krijgen _O-
Ik krijg alleen maar iets mee door jullie hier :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186887704
Ah, er stonden twee kittens half aan (ik vond het al snel) maar ze zijn weer uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')