abonnement Unibet Coolblue
pi_186863183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:29 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Wat heeft de Marokkaanse wet met de Nederlandse wet te maken?
Niets als geen dubbele nationaliteiten toestaat. Van alles als je wel die toelaat. Nationaliteit is pakket rechten en plichten tov een staat. Veel van die rechten en plichten zijn niet aan grondgebied gebonden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186863240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niets als geen dubbele nationaliteiten toestaat. Van alles als je wel die toelaat. Nationaliteit is pakket rechten en plichten tov een staat. Veel van die rechten en plichten zijn niet aan grondgebied gebonden.
Ahhhh op die manier
pi_186863270
Klopt toch ergens ook of niet, of ligt dat aan mij, als ik vind dat het elders beter is, wat wil ik dan nog met waar ik vandaan kom te doen hebben?
Tenzij ik eens een keer op vakantie daar wil? Of een kwik bezoekje.
pi_186863312
Als het zo verkeerd is het Nederlander zijn waarom laten zich velen dat pensioen nasturen?
pi_186863323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het probleem ligt en bij de kern evt maar hoofdzakelijk bij Nederland, dat stelt geen eisen en wil met zachte hand.
Ze zijn al fout begonnen met het geven van een vinger, dan willen ze de gehele hand tot aan de schouder evt. Welke Nederlander (kaaskop) krijgt nog zwemles door de overheid betaald?
Nou die andere (bezoekers) krijgen het wel, dat is er maar eentje er zijn er meerdere.
Geen eisen stellen en de zachte hand methode lijkt stukken beter te werken bij alle immigranten groepen anders dan behalve die, die een n-a/Arabische (in ieder geval islamitische) roots hebben. Nederland maakt idd ook een fout door niet (te willen?) te beseffen en te erkennen dat de zachte hand niet bij iedere immigranten groep voor een gewenst resultaat zorgt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:38:46 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186863327
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat niets te maken heeft met mijn aangehaalde punt, de verkazings fobie en het negeren daarvan. Dus jij negeert het ook.
[..]

Doe nou ns ff normaal. Als jij serieus denkt dat dat de opvatting is van diegene die zich kritisch uitlaten over dit vreselijk overdreven goedpraatverhaaltje dan heb jij ze niet allemaal meer op een rijtje.
[..]

Voor de centen ja.

Ik had het over iets anders, datgene wat jij nu weer opnieuw plots vergeten lijkt te zijn. Nog één keertje dan maar weer; Een grotere schande dan te horen krijgen dat jij jouw eigen afkomst verloochend, en daarmee lekker aan het verkazen bent, bestaat er zowat niet.

Deze insteek is een recept voor succesvolle segregatie. Over een ''doorslaand succes'' gesproken...
Ik heb "verkazingsfobie" een gegoogled en kom enkel bij een bijdrage van jou uit.
pi_186863346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb "verkazingsfobie" een gegoogled en kom enkel bij een bijdrage van jou uit.
Ik voel me vereerd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_186863722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:35 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ahhhh op die manier
Jahaa, de meeste mensen die roepen dat een dubbele nationaliteit helemaal niets uitmaakt hebben geen idee waarover ze praten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186863768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jahaa, de meeste mensen die roepen dat een dubbele nationaliteit helemaal niets uitmaakt hebben geen idee waarover ze praten.
Tjahhh het is maar waar je je druk om kan maken.

Het is niet zo dat je met een dubbele nationaliteit van de Nederlandse voorzieningen gebruik kan maken en in een ander land kan gaan wonen.
pi_186864058
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:54 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Tjahhh het is maar waar je je druk om kan maken.

Het is niet zo dat je met een dubbele nationaliteit van de Nederlandse voorzieningen gebruik kan maken en in een ander land kan gaan wonen.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik vind het vooral een punt omdat Nederlanders van Turkse afkomst geen vrijheid van meningsuiting genieten hier vanwege de Turkse wet. En dat Turkse jongens een paar duizend euro moeten aftikken of in Turkse krijgsdienst moeten, alwaar ze volgepropt worden met islamofascistische propaganda. Met die paar duizend euro staan ze weer meteen op achterstand tov een Nederlandse leeftijdsgenoot, en het geeft het verkeerde signaal.

Maar mevrouw Arib, wat ik op zich geen slechte kamervoorzitter vind, vond het ook ooit nodig om als verkozen kamerlid haar bezigheden voor de Marokkaanse vrouwenemancipatie en een afspraak met de Koning van Marokko voor te laten gaan op haar kamerwerkzaamheden. Ook loyaliteit is een issue dat feitelijk telkens weer komt met nationaliteit.

En principieel deugt het ook gewoon van geen kant natuurlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186864171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik vind het vooral een punt omdat Nederlanders van Turkse afkomst geen vrijheid van meningsuiting genieten hier vanwege de Turkse wet. En dat Turkse jongens een paar duizend euro moeten aftikken of in Turkse krijgsdienst moeten, alwaar ze volgepropt worden met islamofascistische propaganda. Met die paar duizend euro staan ze weer meteen op achterstand tov een Nederlandse leeftijdsgenoot, en het geeft het verkeerde signaal.

Maar mevrouw Arib, wat ik op zich geen slechte kamervoorzitter vind, vond het ook ooit nodig om als verkozen kamerlid haar bezigheden voor de Marokkaanse vrouwenemancipatie en een afspraak met de Koning van Marokko voor te laten gaan op haar kamerwerkzaamheden. Ook loyaliteit is een issue dat feitelijk telkens weer komt met nationaliteit.

En principieel deugt het ook gewoon van geen kant natuurlijk.
Dan doen ze afstand van hun dubbele nationaliteit.

Simpel.
pi_186864231
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Door te roepen dat de integratie van Marokkanen (nu zijn het weer in één keer Marokkanen :') ) een ''doorslaand succes'' is, ben je lekker bezig met het ontkennen van de negatieve cijfers, geheel volgens het Marrakesh pact. Cijfers die overigens boekdelen spreken, en kritisch tegen het licht gehouden dienen te worden.

Verder is dit stukje stuitende naïviteit een mooi voorbeeld van make believe. Het gaat alleen maar over cijfers op school, maar nergens over de verkazings fobie, waaruit blijkt dat de tekstschrijvers zich maar weinig bewust zijn van de onderliggende conflicterende waarden van beide culturen. Tekenend is dit stukje;
[..]

Inderdaad ja. Maar gegarandeerd vaker van familie en vrienden, dan anders. Met hun dubbele paspoorten. Mooi voorbeeld zijn de voetballertjes; verkiezen Marokko boven Nederland. Een grotere schande dan te horen krijgen dat jij jouw eigen afkomst verloochend, en daarmee lekker aan het verkazen bent, bestaat er zowat niet.

Relatief oververtegenwoordigd in de criminele speeltuin (de mocro maffia is een begrip op zich geworden), en met dank aan een heerszuchtige en intolerante ideologie, schadelijke integratie bedrijvend, maar we hebben het over hogere scholings cijfers. alsof we niet wisten dat er onder Marokkanen ook tal van slimme koppen zitten. Het is een belediging op zich.

Met je ''doorslaand succes''.

Serieus, mensen die zo'n partij leider nog serieus nemen... :|W
  † In Memoriam † woensdag 15 mei 2019 @ 20:21:16 #263
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_186864562
Gaat het ineens over voetbal, waarschijnlijk omdat daar natuurlijk al die geïntegreerde Marokkanen zitten.

Geen wonder, ik hou niet van voetbal...
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:23:25 #264
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_186864625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Dan doen ze afstand van hun dubbele nationaliteit.

Simpel.
Dat kunnen ze volgens mij niet zomaar, dat staan die landen niet toe.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:27:33 #265
117098 Hathor
Effe niet
pi_186864733
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Valt ook wel mee. Één voetballer (Rami) die voor Frankrijk gekozen heeft, de rest allemaal Marokko. (recente selectie)
Nou, als ik naar de Franse selectie kijk, zie ik meer spelers van Afrikaanse origine, dan blanke Fransozen, en dat is bij hen al decennia zo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_186864739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat kunnen ze volgens mij niet zomaar, dat staan die landen niet toe.
Dan moeten ze deze ook maar verplichten om daar te blijven misschien?

Klinkt een beetje als onder huwelijkse voorwaarden scheiden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 20:29:27 ]
pi_186865131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat kunnen ze volgens mij niet zomaar, dat staan die landen niet toe.
Oh -O-

Triest
pi_186865298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Dan doen ze afstand van hun dubbele nationaliteit.

Simpel.
Turken wordt dat heel erg moeilijk gemaakt en ze worden erop aangekeken, Marokko staat het helemaal niet toe. Als de Nederlandse overheid zich nou eens hard opstelt dan maak je het hen makkelijker om Nederlander te worden zoals wij allemaal.

Maar ja, dan heb je weer allerlei sufferds die gaan roepen dat het maar een papiertje is dat niks zegt over hoe je voelt of dat het racistisch is en dat soort onzin.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † woensdag 15 mei 2019 @ 20:52:17 #269
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_186865407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat kunnen ze volgens mij niet zomaar, dat staan die landen niet toe.
Nou, dat is eenvoudig op te lossen, maak de Nederlandse wet zo, dat je maar één paspoort tegelijk kan en mag bezitten, kom je niet van die ander af omdat je thuis/moederland daar niet aan wil?
Dan heb je domweg dikke pech, toedeledokie. :W
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_186865841
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd.
Sure. Je roept gewoon maar wat, dat is het probleem.
pi_186866957
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Op de lange termijn heeft het blijkbaar weinig opgeleverd, anders kwamen ze niet 'massaal' deze kant op, 'om te werken'.
De Marokkanen hebben een geniale plan. In 2030 zullen de Marokkanen laten zien wat groene energie hen in staat stelt. Dit:


Leidt tot penthouses, wolkenkrabbers, metro's, tram en hogesnelheidslijnen.
pi_186867458
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ziyech _O_
Ondanks de vele negatieve geluiden ziyechtoch dat de integratie best ok is.
pi_186867724
Ik hoorde op Radio 1 kritiek van een dame van leefbaar Rotterdam op het onderzoek in dat het niet bevorderend zou zijn voor politiek gewin. Wat maar aangeeft dat populistische partijen hun onderzoeken negatief bijkleuren om er politiek slaatje uit te slaan en de twee heren niet.
  † In Memoriam † woensdag 15 mei 2019 @ 21:49:58 #274
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_186867751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef p078 het volgende:

[..]

De Marokkanen hebben een geniale plan. In 2030 zullen de Marokkanen laten zien wat groene energie hen in staat stelt. Dit:
[ afbeelding ]

Leidt tot penthouses, wolkenkrabbers, metro's, tram en hogesnelheidslijnen.
De vraag is waarheen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_186867899
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
volkskrant twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 21:00:00 Ondanks waardeloos integratiebeleid en vooroordelen presteren Marokkanen in Nederland steeds beter, schrijven @:RobJetten en @:jpaternotte, de fractievoorzitter en woordvoerder integratie voor @:D66 https://t.co/xasgFS2OcF reageer retweet
Ondanks permanente discriminatie, racisme, overheidssegregatie en neoliberalisme (ondanks VVD66 beleid) doen Marokkanen het steeds beter.

Betekent dat het niet beter kan? Uiteraard kan het beter
, maar twee decennia aan moslimpje pesten heeft de zaak geen goed gedaan.

Sowieso zijn rechtse regeringen helemaal niet strenger tegen massa immigratie dan linkse (ook in Nederland niet):

http://stukroodvlees.nl/l(...)r-niet-strenger-van/
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/imre.12288
https://www.theguardian.c(...)ing-to-save-the-left

Lang leve het succes van pappen en nathouden.
Marokkaanse tokkies zijn zielig en Nederlandse tokkies zijn racisten.
De ondergang van links.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')