Die kon ik net zo goed niet krijgen hoor hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen dat flam op anoniem staat haha
Je mag wel een potje kopen zodat je dat over je nieuwe chick kunt gieten en het van haar lijf kunt likkenquote:
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je zo negatief over mij
Hoezo nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die kon ik net zo goed niet krijgen hoor haha
Zo dan, thanks hequote:
Vind droge vrouwen zonder al die onzin zoveel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel een potje kopen zodat je dat over je nieuwe chick kunt gieten en het van haar lijf kunt likken
Gratis tip
Haha ja nee, eerst kklullig doen en dan zeggen dat ik me niet aan moet stellen. Zo werkt dat nietquote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan Crono? Heb geen idee hoe ze eruit ziet
Het gaat makkelijker als ze beetje nat is hoor, haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind droge vrouwen zonder al die onzin zoveel aantrekkelijker
Gaat vanzelf als ze in mijn ogen kijkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat makkelijker als ze beetje nat is hoor, haha.
Tweede gratis tip
Mijn innerlijk wel idd, thxquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Jouw innerlijk is prachtig.
Jij goede vrouw krijgen.
Maar jij bent degene die de hele tijd lullig doet vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja nee, eerst kklullig doen en dan zeggen dat ik me niet aan moet stellen. Zo werkt dat niet
Tranen tellen nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat vanzelf als ze in mijn ogen kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |