Is helemaal mooiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
F1 naar Nederland hoe leuk is dat!
Nee jij wel danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is helemaal mooi
Heb je al hotel gereserveerd?
Ja, we love elkaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn zosk en crono het nieuwe sc stelletje, wat leuk
Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samenquote:
Denk niet dat crono op mijn huidskleur valtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn zosk en crono het nieuwe sc stelletje, wat leuk
Hey, zoeken jullie nog een docent Engelsquote:
Doe niet zo jaloersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samen
Bizar ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat crono op mijn huidskleur valt
Foto?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lol déjà vuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen kend toch gewoon engelsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, zoeken jullie nog een docent Engels
Bepaal ik zelf welquote:
Ja, daarom ben ik docent Engels geworden. Lekker weinig doen haha beetje film kijkenquote:
Ben je klaarquote:
Beetje vingeren onder de les dit dat, herkenbaar ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik docent Engels geworden. Lekker weinig doen haha beetje film kijken
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vingeren onder de les dit dat, herkenbaar ook.
Nu ga je zeker een verhaal vertellen over dat je op de middelbare school een docent hebt gevingerd in het bezemhokquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vingeren onder de les dit dat, herkenbaar ook.
Ik had zulke aartslelijke leraressen johquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ga je zeker een verhaal vertellen over dat je op de middelbare school een docent hebt gevingerd in het bezemhok
Gezelligheid.quote:
Durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, zoeken jullie nog een docent Engels
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had zulke aartslelijke leraressen joh
Krimpen jullie? Wij wel, en veel veranderingen komend jaar, heb ik geen zin in. Ga wel in Tilburg werken ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezelligheid.
[..]
Durf ik niet te zeggen.
Er is er nu een met zwangerschapsverlof. En weet dat er een weggaat einde schooljaar. Maar geen idee hoeveel we er volgend jaar nog nodig hebben.
Zoek je wat nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |