Waarom?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Moet verboden worden. En dit zegt een Chinees!
Past precies bij dit topicquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:08 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Om oestrogeen gelijkende stoffen. Slecht voor mannen.
Dudette daarom zeg ik dat ook.quote:
Kijk AOC haar SoyBoy-vriendje danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:31 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ze zijn plantbased. Mediteren. Hun broeken zijn strak, hun haar halflang. Hebben minstens 1x een reis gemaakt ' om zichzelf te ontdekken'. Zitten in een open relatie met nog een andere man. Hebben filosofie/sociologie gestudeerd. Doen aan yoga. Lezen Paolo Coelho.
Hoe is het zo ver gekomen? Waar zijn de normale mannen gebleven? Het lijkt wel alsof elke blanke man tegenwoordig of een soyboy is. Tenzij je in Urk komt, daar heb je het andere extreem. Maar ik weet niet waar ik sneller van opdroog.
Fucking cucks.
Check.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Also... je kan een echte man zijn én manieren hebben. Lekker grillen met je vrienden,
Checkquote:lekke band plakken,
Checkquote:bier drinken
Ik sport zelf meer dan dat ik kijk.quote:en sport kijken.
Check.quote:En ook de deur voor je vrouw openhouden,
Geen commentaar.quote:niet vreemdgaan of liegen.
Ja daar noem je ook een stadquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
80% van de mannen rond Amsterdam is dit.
Dafuq? Jij gaat een fiets naar de fietsenmaker brengen voor een lekke band?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:35 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf je band plakken
Dat laat ik gewoon door de fietsenmaker doen. In de tijd die ik anders daaraan had besteed kun je veel leukere dingen doen
ja dit dus, en dit komt van iemand die echt twee linkerhanden heeftquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dafuq? Jij gaat een fiets naar de fietsenmaker brengen voor een lekke band?
Dat kost al een veelvoud aan tijd van de 5 minuten die het kost om zelf je band te plakken
Gewoon nieuwe band kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dafuq? Jij gaat een fiets naar de fietsenmaker brengen voor een lekke band?
Dat kost al een veelvoud aan tijd van de 5 minuten die het kost om zelf je band te plakken
Ja dat is voor mij 3 minuten lopen. Bijna buurman inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2019 07:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je je barrel daar naar toe hebt gebracht heb je je band toch al wel zelf kunnen plakken? Of is je buurman een fietsenmaker?
Van die figuren die met hun bakkus wijd open op de foto moetenquote:
Natuurlijk zijn ze niet zichzelf, ze hebben letterlijk dezelfde look en interesses.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:27 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind ze wel schattig en ze zijn in ieder geval zichzelf![]()
Beter dan die fake alpha mannetjes met hun masker op om maar vooral geen watje, mietje, homo, whatever gevonden te worden door hun soortgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |