abonnement Unibet Coolblue
pi_186828908
Bij de eerste halve finale maken de landen geen schijn van kans.
Ik heb even een overzicht gemaakt. Je ziet de actuele stand bij de bookies en met de RODE stip voor de landen heb ik aangegeven welke landen er volgende bookies in de top 15 eindigen en meedoen aan de 1e halve finale. Hoe kan het toch dat ze dat niet beter verdelen? Het is echt opzienbarend dat echt alle goede landen in 'onze' finale zitten...
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:02:13 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186828984
Er zijn toch paar daarvan automatisch geplaatst?
pi_186829028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch paar daarvan automatisch geplaatst?
Frankrijk, Italië en Spanje. Klopt, maar dan nog.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_186829079
Er worden toch lootjes getrokken? Dan weet je het nooit van te voren
pi_186829433
Al maanden geleden werd er geloot voor de halve finales en de helften waarin de landen zitten. De exacte startplek wordt door de organisatie bepaald.

Op het moment dat dit plaatsvindt is een groot deel van de inzendingen nog niet eens bekend. Het is dus puur toeval dat de nummers uit semi 2 dit jaar een stuk kansrijker zijn. In andere jaren is het meestal wat meer verdeeld.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186829472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
Al maanden geleden werd er geloot voor de halve finales en de helften waarin de landen zitten. De exacte startplek wordt door de organisatie bepaald.

Op het moment dat dit plaatsvindt is een groot deel van de inzendingen nog niet eens bekend. Het is dus puur toeval dat de nummers uit semi 2 dit jaar een stuk kansrijker zijn. In andere jaren is het meestal wat meer verdeeld.
Dat begrijp ik ook wel, blijft het opvallend dat het zo 'scheef' verdeeld is.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')