Ik denk niet dat ik zoveel impact heb op prof hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop dan met posten, want anders fapt hij harder
Jawel, als je maar blank wit bentquote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel impact heb op prof hoor.
Weet niet of het dan lekker gaat zijn, dat is toch de insteek.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet. Juist ook prettig toch als je weg dommelt, dan slaap je in ieder geval.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop dan met posten, want anders fapt hij harder
Kan jij misschien even normaal doenquote:
Slaap zacht profquote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of het dan lekker gaat zijn, dat is toch de insteek.
Ik ga nu bye xx
Rustig maar, ik ga ook tussen de lappen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Kan jij misschien even normaal doen
ieder zijn ding, vind het onvoorstelbaar hoe jaren zorgvuldig opgebouwd zo te niet wordt gedaanquote:
Dan kijk je lekker niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder zijn ding, vind het onvoorstelbaar hoe jaren zorgvuldig opgebouwd zo te niet wordt gedaan
beetje goedkope opmerkingquote:Op maandag 13 mei 2019 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker niet.
Hadden wel meer afleveringen mogen zijn, dat wel. Is nu een beetje van bam bam bam overal doorheen wat zonde is. Desalniettemin vette aflevering.
Lijkt me wel moeilijk om zoveel gedetailleerde verhaallijnen allemaal af te wikkelen in 1 seizoen dus op zich heb je wel gelijk, maar alsnog was de aflevering vet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje goedkope opmerking
maar daarmee bevestig je het toch al
de afleveringen zijn oke, maar dat mag ook wel met zo'n verhaal/cast/budget.. Imo bij lange na niet zoals het was en dat is zondequote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk om zoveel gedetailleerde verhaallijnen allemaal af te wikkelen in 1 seizoen dus op zich heb je wel gelijk, maar alsnog was de aflevering vet.
Niets is perfect. Geniet er gewoon van zolang het nog duurt.
bijna miljonair bijna dood bijna is niksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Mooie ochtend dit, stoeien met een resistance band, bijna oor van collega afgerukt en met uitsloven bijna een teelballetje kwijtgeraakt.
nee was wel misselijk, nog steeds beetjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je overgeven lief schattig meisje?
Muggen in mei?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee was wel misselijk, nog steeds beetje
slecht geslapen man, kutmuggen
Hallo collegakameraad.quote:
voel me echt zwak nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
bedankt dat je mijn grap even afmaakt.
klinkt als iets dat ik nodig hebquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, dit is exclusief, kan je niet in de supermarkt krijgen
aightt, hoezo nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jawel, maar laatste seizoen nog niet begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |