Vertel dan tenminste ook welke film.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond!
Ik heb weer een leuke film gezien maar deze was wel wat extravagant maar wel op een goede manier. Ik heb gelachen in ieder geval.
En ondertussen voelen ze hete adem van de nieuwe lichting acteurs in hun nek.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en ze krijgen gewoon nog toprollen dus het loont nog ook
Travolta zag ik op zijn best in Pulp Fiction.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
De blauwe of de groene?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelde de film. Kate Beckinsale is ook prachtig.Maar ik zette de muziek op.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Travolta zag ik op zijn best in Pulp Fiction.
Grease bedoel jequote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Travolta zag ik op zijn best in Pulp Fiction.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey dat werkt. Maar dat is alleen mijn pink. De andere vingers kent ie. Ook niet handig.
Maar het is iets in elk geval. Thanks!
Kan ik gerust slapen nu
Terwijl een mooie doorleefde kop veel fotogenieker is.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke film maar niet zijn beste rol.quote:
Precies, net als Mickey Rourke.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef pullup het volgende:
Travolta ziet er toch gewoon nog normaal uit
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
Beetje slapen zo. nu. Fijne avond/nacht mensjens
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
quote:
BEN JE GEK OFZO KIJK EVEN NAAR DIT STRAKKE DOCH SMELTENDE GEZICHTquote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef pullup het volgende:
Travolta ziet er toch gewoon nog normaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Droom fijn!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
De twee beste albums van Underworld zijn een blauwe en een groene.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik luister nu het nieuwste album, dat ken ik nog niet echt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
BEN JE GEK OFZO KIJK EVEN NAAR DIT STRAKKE DOCH SMELTENDE GEZICHTDat is een rolletje, rareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Precies!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl een mooie doorleefde kop veel fotogenieker is.
grote smurfquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
BEN JE GEK OFZO KIJK EVEN NAAR DIT STRAKKE DOCH SMELTENDE GEZICHTIk herken hem nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |