Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Nah. Morgen even uitzoeken. Tijd om te slapen. Trusten alvast![]()
Vera Lynn.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
In dat lijstje hoorde ook Michelle Pfeiffer natuurlijk.
Trusten Prishquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Dan moet ik er eens induiken.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik zag laatst dat ik het nog niet had gedaan. Een nummer die ze kunnen bellen als er iets met je aan de hand is. Een familielid of zo.
Druk eens twee keer op de Homeknop met een vinger die je telefoon niet herkent.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.
vergrendelen, voor je ontgrendelt, moet je het zien.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.
Slaap lekker Prisha.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Voor mannen geldt hetzelfde btw, John Travolta in die serie over OJ Simpson wowwwwwwwwwwwwwwwww waarom waarom waarom.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Marijke heeft gruwelijk spijt.
Zo wordt ze nog gezien, voorheen misschien. Nu niet meer.
hey dat werktquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Druk eens twee keer op de Homeknop met een vinger die je telefoon niet herkent.
Beetje te 'wholesome'quote:
Knorzequote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
Ik ben een vreselijke kluns met mijn mobiel. Buiten het feit dat ik 'm bijna nooit bij me heb, heb ik al problemen met inkomende gesprekken opnemen![]()
Een app om het makkelijker te maken, zou het voor mij alleen maar moeilijker maken
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Eeuwige jeugd, vooral angst geen rol meer te krijgen. Het is treurig.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Voor mannen geldt hetzelfde btw, John Travolta in die serie over OJ Simpson wowwwwwwwwwwwwwwwww waarom waarom waarom.
Slaap fijn!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Oh dat is ook prima, Underworld is lekkerquote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelde de film. Kate Beckinsale is ook prachtig.Maar ik zette de muziek op.
Ja en ze krijgen gewoon nog toprollen dus het loont nog ookquote:Op maandag 13 mei 2019 22:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eeuwige jeugd, vooral angst geen rol meer te krijgen. Het is treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |