Bij mannen wel ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl een mooie doorleefde kop veel fotogenieker is.
Ik google zijn recente foto's en daar is niets mis meequote:Op maandag 13 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel z'n halve hele kop laten verbouwen
Scott Pilgrim vs. the World (2010) - IMDbquote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel dan tenminste ook welke film.
Oh, mijn CD's zijn kopieën en ik luister nu op Spotify. Welke albums bedoel je dan? "Second Toughest in the Infants" heeft niet echt een kleur, "Beaucoup Fish" is blauw en "Dubnobasswithmyheadman" is zwart/wit.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De twee beste albums van Underworld zijn een blauwe en een groene.
Ohh, nou ik wilde 'm eigenlijk niet meer posten, maar ik had 'm al staan en vergeten eruit te halen maar achquote:
Kind verwekt?quote:
Beaucoup Fish en Everything, Everything.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn CD's zijn kopieën en ik luister nu op Spotify. Welke albums bedoel je dan? "Second Toughest in the Infants" heeft niet echt een kleur, "Beaucoup Fish" is blauw en "Dubnobasswithmyheadman" is zwart/wit.
Soul Asylum.quote:
En dat is?quote:
Ah, "Everything, Everything" is een live album, dus die nam ik niet mee. Die heb ik nooit geluisterd.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beaucoup Fish en Everything, Everything.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Voxs het volgende:
Die noodoproepfunctie..moet je die zelf instellen? (klinkt logisch wel) Ik zie het altijd staan maar heb geen idee
Wat ben je nou voor fan!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, "Everything, Everything" is een live album, dus die nam ik niet mee. Die heb ik nooit geluisterd.
Hij claimde ook de overwinningen van The Red Sox omdat die itt tot andere teams wel in het Witte Huis op bezoek waren geweest.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:39 schreef Recce het volgende:
Trump: Hungary's Viktor Obrán has done a "tremendous job."
Trump on authoritarian leader Viktor Orbán: "Probably like me, a little bit controversial, but that's OK."
Vogelscheuche gaf de vertaling mij.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij claimde ook de overwinningen van The Red Sox omdat die itt tot andere teams wel in het Witte Huis op bezoek waren geweest.
de lied was de kleinstadtjongquote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vogelscheuche gaf de vertaling mij.
Die is wel lekker hoor. Ik heb ook niet zoveel van hen, behalve die twee alleen A Hundred Days Off nog.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, "Everything, Everything" is een live album, dus die nam ik niet mee. Die heb ik nooit geluisterd.
Het wordt wel moeilijk zo.quote:
Ja, logisch toch!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij claimde ook de overwinningen van The Red Sox omdat die itt tot andere teams wel in het Witte Huis op bezoek waren geweest.
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.quote:
Ja, je hebt het alleen niet bevestigt.quote:
Beaucoup Fish heb ik wel goede herinneringen aan. Daar kon ik lekker mee relaxen 's ochtends met een kop koffie.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is wel lekker hoor. Ik heb ook niet zoveel van hen, behalve die twee alleen A Hundred Days Off nog.
Die op links trekt het mooiste gezichtquote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.
[ afbeelding ]
Ja, die begint lekker mellow.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Beaucoup Fish heb ik wel goede herinneringen aan. Daar kon ik lekker mee relaxen 's ochtends met een kop koffie.
Hij is ook heel blij met die telefoons.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lange achteraan wacht op het moment om toe te slaan.quote:
Godsamme, zeg.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We kennen je inmiddels zo goed dat je niet altijd dingen letterlijk hoeft te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |