ik ben een schijterd...durf bijna m'n eigen bier niet eens te proevenquote:
Het is in ieder geval nog niet gedetoneerd, dat is alvast iets.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben een schijterd...durf bijna m'n eigen bier niet eens te proeven
Het noodnummer onder speeddial en zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Ik vind ook gewoon dat je die overdreven strakgetrokken pupkes geen hoofdrollen moet geven.Moedig dat rare wangedrag niet aan!!!
dat is waar. Hoewel dat spectaculair zou zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nog niet gedetoneerd, dat is alvast iets.
Schoonheid zegt ook niets.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Ik vind ook gewoon dat je die overdreven strakgetrokken pupkes geen hoofdrollen moet geven.Moedig dat rare wangedrag niet aan!!!
het is leuk om te doen vind ik. Wachten hoort erbij.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Koop gewoon bierdat hipster gedoe weken wachten
Ja, alle ruiten in de Betuwe eruit.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is waar. Hoewel dat spectaculair zou zijn geweest.
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxjequote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Tilly diep van binnen ook zo'n botoxbehandeling.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmm....quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het noodnummer onder speeddial en zo?
In dit geval dus wel want ze werd neergezet als schoonheid maar ben ik het niet mee eensquote:
Bloedje mooi, maar wel een mini Francaise 'avec des problemes'. Helemaal goed dusquote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
@:pullup die Isabelle lijkt me geen vrolijk typje eigenlijk. Zal wel bij de naam horen.
Een beetje vrede en liefde graag.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxje
Ja, die is nu behoorlijk verspookt.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxje
skeiterdquote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
We hebben TIll getriggerd run run
[ afbeelding ]
Ook al verspookt intussen overigensquote:Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Bloedje mooi, maar wel een mini Francaise 'avec des problemes'. Helemaal goed dus
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik toevallig gister aan te denken. Ik heb geen vaste telefoon meer, enkel mijn mobiel. Maar bij nood is het best lastig om een noodnummer te draaien. Telefoon aan, beetje pech pakt die je vinger afdruk niet, moet je code intoetsen, dan contacten zoeken...dat duurt lang.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het noodnummer onder speeddial en zo?
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
SoS appquote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig gister aan te denken. Ik heb geen vaste telefoon meer, enkel mijn mobiel. Maar bij nood is het best lastig om een noodnummer te draaien. Telefoon aan, beetje pech pakt die je vinger afdruk niet, moet je code intoetsen, dan contacten zoeken...dat duurt lang.
Ik dacht dat er iets was waardoor het sneller kon maar kon het niet zo snel vinden,. Toch eens opzoeken of dat kan.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje vrede en liefde graag.
Ik ging nooit meer naar buiten als dat mijn vriendin wasquote:
Die hufter weet zelfs dat ik niet kan rennen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om zo'n opmerking te plaatsen.quote:
Heeft je telefoon geen noodoproepfunctie? Daarvoor hoef je hem niet eens te unlocken met vingerafdruk.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig gister aan te denken. Ik heb geen vaste telefoon meer, enkel mijn mobiel. Maar bij nood is het best lastig om een noodnummer te draaien. Telefoon aan, beetje pech pakt die je vinger afdruk niet, moet je code intoetsen, dan contacten zoeken...dat duurt lang.
Ik dacht dat er iets was waardoor het sneller kon maar kon het niet zo snel vinden,. Toch eens opzoeken of dat kan.
hoe werkt dat?quote:
Maar Till, dat is heel normaal, men moet gewoon doen wat men wil doen, moet toch kunnen etc etcquote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Je krijgt vanzelf wel weer lonka withdrawalsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ging nooit meer naar buiten als dat mijn vriendin was
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
Cate Blanchett
Scarlet Johansson
Kristin Scott Thomas
Rachel Weisz
+ tig
Ghehequote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar Till, dat is heel normaal, men moet gewoon doen wat men wil doen, moet toch kunnen etc etc
*legt overtrokken de eigen woorden weer terug aan de voeten.
Druk je op een icoon en dan word iemand gebeld die je van te voren hebt ingevoerd met de locatie waar je bentquote:
Thuisbezorgenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf wel weer lonka withdrawals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |