Begrijpend lezen is lastig hè hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
noem je mij een zure kwal? nu wordt ie helemaal mooi
Maar uiteindelijk gaf het niet de gewenste voldoeningquote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben wel wat dieper gegaan dan dat
Ik merk het inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
McGrath is dan misschien toch meer een kennis van je
Dankjewel vriendquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ook niet, je doet het gewoon heel leuk
Denk dat dat hem dan nog net wel luktquote:
gayyyyyyyyyyquote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel vriend
Jij hebt tenminste altijd mn rug
Ik denk dat het nog wel komt, maar ga niet met tegenzin maar kijken.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaf het niet de gewenste voldoening
Neequote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan het niet opbrengen om aan het laatste seizoen van GoT te beginnen, is dat normaal?
Wat jij voor mij doet kan ik alleen maar proberen terug te betalen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel vriend
Jij hebt tenminste altijd mn rug
Nou bedankt hoor hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat dat hem dan nog net wel lukt
Gewoon de rest in 1 flinke ruk uitzittenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel komt, maar ga niet met tegenzin maar kijken.
Het loopt niet weg denk ik dan haha
Geen probleem hahaquote:
wat doet ie voor jou? prostaatstimulatie?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat jij voor mij doet kan ik alleen maar proberen terug te betalen.
Ik volg mijn gevoel gewoonquote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon de rest in 1 flinke ruk uitzitten
En zo hoort hetquote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat jij voor mij doet kan ik alleen maar proberen terug te betalen.
Deze toon bevalt mij allerminstquote:Op maandag 13 mei 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat doet ie voor jou? prostaatstimulatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |