Idris Elbaquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt iets om te lachen maar oké haha
Waarom niet? Ik zeg toch morgen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt helemaal niets mee, Amarantha
8/10quote:
Is normaal, ik ben na S5 gestoptquote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan het niet opbrengen om aan het laatste seizoen van GoT te beginnen, is dat normaal?
Veel mensen die tegen jou zeggen dat je normaal moet doen hequote:
Ja ik begrijp jullie niet zo goedquote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel mensen die tegen jou zeggen dat je normaal moet doen he
Dat jij die smiley verkeerd interpreteert betekent niet dat ik een zure kwal ben hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je hebt echt te lang in een augurkenpot gezeten, zure kwal
Vervelend hahaquote:
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ligt dan toch echt aan jou, misschien moet je hulp zoeken
noem je mij een zure kwal? nu wordt ie helemaal mooiquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat jij die smiley verkeerd interpreteert betekent niet dat ik een zure kwal ben hoor
Hulp achter t stationquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ligt dan toch echt aan jou, misschien moet je hulp zoeken
Voor jullie klaarblijkelijk. Ik heb er alleen last van als jullie erover beginnenquote:
McGrath is dan misschien toch meer een kennis van jequote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat jij die smiley verkeerd interpreteert betekent niet dat ik een zure kwal ben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |