Omdat het buiten zo koud is ben ik op zoek naar een stoere muts. Aangezien ik de mode enzo niet zo volg, de volgende vragen.
Waar koop ik zo'n ding..???
Wat zijn stoere mutsen..??
Succes.
tip doe volgende keer mee met de nieuwjaarsduik in scheveningen dan kan je een oranje unoxmuts scoren
quote:heeft u voorbeelde waarde bea..??
Op dinsdag 7 januari 2003 14:02 schreef Koningin het volgende:
Die zijn toch overal te krijgen
Bij iedere kledingzaak en zeker bij sportzaken hebben ze er genoeg.Succes.
Of die lila-witte Milka muts met twee punten die je cadeau krijgt/kreeg bij twee grote repen...
quote:Die mutsen, daar word je mee doodgegooid. Laatst ook bij de Appie bij twee worsten cadeau.
Op dinsdag 7 januari 2003 14:04 schreef Flying_Vee het volgende:Ik dacht dat dit een heel ander topic was
![]()
tip doe volgende keer mee met de nieuwjaarsduik in scheveningen dan kan je een oranje unoxmuts scoren
![]()
Ik heb er pas nog minstens honderd gezien op 1 dag, in de Efteling.
weet alleen niet in welke winkel ze te krijgen zijn
quote:Dit soort is gaaf ja
Op dinsdag 7 januari 2003 15:38 schreef KnoXville het volgende:
ik vind deze wel mooi..:[afbeelding]
weet alleen niet in welke winkel ze te krijgen zijn
Ksnap je redenering niet echt... Je kiest een muts toch omdat je hem zelf mooi vind en niet zozeer omdat een stelletje mede-FoK!ers een muts stoer ( ) vinden?
quote:omdat ik stoer ben natuurlijk... duh..
Op dinsdag 7 januari 2003 15:57 schreef xXOsirisXx het volgende:
Mag ik vragen wrom je per see een STOERE muts wil hebben?
quote:ik ben met aan het orienteren..
Ksnap je redenering niet echt... Je kiest een muts toch omdat je hem zelf mooi vind en niet zozeer omdat een stelletje mede-FoK!ers een muts stoer () vinden?
Wel moet je dan op minimaal 25 euro rekenen
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 07-01-2003 16:30]
quote:Hej, die heb ik iemand voor haar verjaardag gegeven
Op dinsdag 7 januari 2003 17:50 schreef bloempjuh het volgende:
Deze?[afbeelding]
Voor het winterfeestvarken
quote:Precies. Jammer dat ze niet de artistieke waarde van die muts goed in weet te schatten
Op dinsdag 7 januari 2003 17:56 schreef bloempjuh het volgende:
In onze familie heeft mijn oma 'm gehad, maar die vond 'm helemaal niet mooi. Vreemd.. 't is zo'n mooie taartenmuts
quote:Dat rood kleurt goed bij je gele blouse..
Op woensdag 8 januari 2003 09:56 schreef misterM het volgende:
Ik heb deze --> [afbeelding]
quote:meesterlijk
Op woensdag 8 januari 2003 09:59 schreef Coelho het volgende:[..]
Dat rood kleurt goed bij je gele blouse..
In oostenrijk was het echt super
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:59 schreef Coelho het volgende:[..]
Dat rood kleurt goed bij je gele blouse..
quote:Tja klopt.. mm volgende keer zal k mijn kerstversie effe posten dies Rood + wit
Op woensdag 8 januari 2003 09:56 schreef misterM het volgende:
Ik heb deze --> [afbeelding]
quote:Ik weet het verder niet hoor, maar ik zou dus nooit een tip van de koningin aannemen over mutsen. Voor je het weet loop je iedere dag met een ander hoedje rond...
Op dinsdag 7 januari 2003 14:02 schreef Koningin het volgende:
Die zijn toch overal te krijgen
Bij iedere kledingzaak en zeker bij sportzaken hebben ze er genoeg.Succes.
quote:
Mutzig, Kristin
High School: Conestoga, Berwyn PA
Year: Sophomore
Position: Forward
Notes: Kristin has played since her freshman year and is the field hockey club's THON-chair for 2002. She will be representing the PSUFHC on the dance floor for THON this year.
Personal Quote: "We are all nuts...just in a different shell!"
hehe, is er een om te onthouden
Dit is mijn muts dus.
Dit is echt een topper. Lekker warm.
En je bent binnen 2 dagen beroemd
in je omgeving
quote:Ik vind het wel een stoere muts eigenlijk.
Op donderdag 9 januari 2003 10:20 schreef ook_gek het volgende:
En nee het is geen thee muts!!!
Ik vond hem cool en ik paste hem gewoon..
Lekker warm
Het is deze
Dan die in het lichtblauw
Ja, zo eentje wil ik maar dan met een langere "staart" zodat hij wat meer hangt net al een kerstmuts.
Bij de Perrysport gevonden. Daar hebben ze veel soorten.
Ik zie mezelf al van de piste boarden met deze muts.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zal vanavond eens een foto van mijn Russische muts maken..
quote:De mijne is dus in zwart bond maar met exact dezelfde ster.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:47 schreef MaartenGrendel het volgende:![]()
quote:Daar heb ik er net 5 van weg gegooid.
Op vrijdag 10 januari 2003 13:51 schreef Robbo het volgende:
zo eentje van Unox.
maar ja... die kon ik nergens krijgen.
quote:weggegooid?!
Op vrijdag 10 januari 2003 17:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
Daar heb ik er net 5 van weg gegooid.
Mijn muts blijft het mooiste vind ik.
quote:Die unox dingen die je gratis krijgt?
Op vrijdag 10 januari 2003 17:42 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
weggegooid?!
wtf..?!
die dingen zijn me mmoooooooi
quote:http://www.ad.nl/artikelen/VrijeTijd/1042178237359.html
Zelfgebreide muts is helemaal hot
De muts op je hoofd vertelt wie je bent. Een woeste rapper, een goedmoedige hippie of een handwerkfreak. Want een beetje muts brei je zelf.
Enrique Iglesias: nooit zonder muts
Latin-zanger Enrique Iglesias woont in Miami. Het is er snikheet, maar toch zet deze hartenbreker geen stap zonder zijn gebreide muts. Of hij nu in zijn privé-jet stapt op weg naar een optreden, zich in het zweet werkt op een podium of wordt geïnterviewd, altijd zie je Iglesias mét muts.
En het nieuwste clipje van Will Smith al gezien? Een zonovergoten tafereel met een prachtige dame die als een limbodanseres om Smith heen kronkelt. Op zijn hoofd prijkt een knalrode, gebreide muts.
De muts is cool, dat is duidelijk. En dat is niet voor het eerst. ,,Weet je nog hoe Abba's Agnetha in 1974 Waterloo zong? Juist, met zon blauw gehaakt mutsje op haar hoofd'', zegt Franc Craanen, muziekjournalist van het tijdschrift Avantgarde. ,,Kort daarop hadden alle jonge meisjes zo'n ding.''
Drie jaar geleden beleefde de flowerpower zijn zoveelste revival. En direct verschenen er popsterren met een muts. Craanen: ,,Moloko scoorde een enorme hit met Sing it Back. De zangeres droeg precies zo'n mutsje als Agnetha destijds. Ook onze eigen Guusje Nederhorst verscheen op optredens met vriendinnen Katja en Babette met zo'n gezellig gehaakt geval.''
Naast het lieflijke haakwerk van de post-flowerpower lijkt Enrique Iglesias met zijn dikke wollen exemplaar een zware jongen. ,,Al is zijn muts eigenlijk maar soft gedoe'', vindt Craanen. ,,Het echte zware werk komt van jongens als Ice T, Nelly en Method Man. Donkere rappers als zij, geboren en getogen in het getto, trekken gewoon een oude panty van hun moeder over hun hoofd. Dat is pas heavy.
In ieder geval te heftig voor blanke rappers als Justin Timberlake van N'Sync. Daarom kiezen zij voor een ijsmuts. Ook best stoer, maar vriendelijker dan een panty en dus beter passend bij hun imago. Zij zijn immers níet in The Bronx opgegroeid; hun woede is gespeeld. Ze willen alleen koketteren met streetwise gedrag.'' Ook iemand als Will Smith is volgens Craanen eigenlijk een keurige jongen, die graag wild wil dóen. ,,Net als Eminem. Een angry young man, maar wel goed gestyled.
Rapper P. Diddy? Die komt wel uit de sloppenwijk, maar door zijn rijkdom is hij doorgeslagen. Zijn pakken zijn van Armani en Prada en zijn mutsen dus ook. Stom eigenlijk, want met merkloos exemplaar ziet hij er precies zo uit. Want of je nu een muts van de markt hebt of een designerexemplaar, het gaat om het effect. Met een muts hoor je er bij. Kijk maar naar David Beckham. Sinds die een muts op heeft gezet, kan het hoofddeksel ook in Groot-Brittannië niet meer stuk. R en B-zanger Craig Davids doet geen fotosessie of optreden meer zonder en zelfs U2-voorman Bono heeft er nu één. Daarom kan de rest niet achterblijven. Als Agnetha dat ooit had kunnen vermoeden...''
Ook op de catwalks in Parijs en Milaan regent het gebreide mutsen. Met een lange punt, met oorkleppen, met borduursels of pompoenen. Of zo'n ouderwetse schaatsmuts. Richard Edwards, Bernhard Willhelm, Dolce en Gabanna en Marni hebben vrolijke wollige exemplaren. Lekker warm, maar, veel belangrijker, het staat zo knus. Want behaaglijkheid, daar hebben we behoefte aan in deze barre tijden. Geen ruzie, maar lief zijn voor en zuinig zijn op elkaar. Geen snoeiharde technohouse waarop je in je eentje uit je dak gaat, maar bij het warme stemgeluid van Elvis Presley een potje scrabbelen.
Of een beetje breien aan een eigen muts, want huisvlijt is weer in. ,,Klopt'', zegt Mark Vos van fourniturenzaak Jan, de groot kleinvakman aan de Albert Cuypstraat in Amsterdam. ,,Vroeger waren het vooral oma's die breiden, tegenwoordig zien we hier steeds meer jonge mensen. Vooral dikke wol die je breit met pen acht of negen, loopt op dit moment heel goed. Want we hebben haast en willen snel resultaat zien.'' Kwam er in het verleden gemiddeld vier keer in de week een breiklant, nu zijn het er wel vier op een dag. En echt niet alleen maar vrouwen. Vos: ,,We hebben zelfs de tekst op onze plastic draagtassen moeten aanpassen. Vroeger stond onder onze winkelnaam 'paradijs voor haar', maar daar kwamen opmerkingen over. Daarom hebben we de tekst aangepast en staat er nu 'en hem' achter. Mannen breien tegenwoordig immers ook.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |