abonnement Unibet Coolblue
pi_186811332
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Moet de finale wat dat betreft trouwens ook gelijk zijn aan de halve finale of mag daar nog wel wat gewijzigd worden?
Nee, dat moet ook helemaal hetzelfde :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186811506
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:49 schreef FruitofUtopia het volgende:
Oh dit maakt het allemaal weer onnodig ingewikkeld/spannend... vooral het feit dat het productieteam dus een eigen agenda heeft ipv het nummer zo goed mogelijk uit de verf te laten komen
Dat riep ik al vanaf het begin, ik heb met veel Israëliërs gewerkt en als je niet je poot enorm stijf houdt gaan ze over het algemeen altijd doordrukken wat ze zelf willen en vinden. En dit bedoel ik totaal niet verkeerd, wij Nederlanders hebben immers altijd overal commentaar op en gooien die er ook ongevraagd uit. Zit in de cultuur. Daarnaast is het een erg trots volk wat heel graag al hun pracht en praal ten toon stelt. Jammer dat dit zoveel invloed heeft op de stagings van sommige landen. Ook best wel onprofessioneel vind ik.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:09:49 #78
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186811520
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap er echt geen bal van wat er dan met de stand in rehearsal is gebeurd dat ze ineens zo verbaasd waren toen ze daar kwamen. Ik bedoel, aan de stand in kan je toch al zien of het in de buurt komt?

Maar fijn om te horen dat het zondag goed ging. Minder fijn om te horen dat het alsnog kennelijk woensdag niet kan werken en hij dan weer weg moet. Dat klinkt tegenstrijdig met 'zondag ging het goed'. Hoezo zou het dan weer weg moeten..

MAAK HET TOCH NIET ZO SPANNEND _O-
Zo te horen werkt het technisch, die bal komt naar beneden, op de juiste plek (hoop ik) en gaat ie aan. Maar ze hebben waarschijnlijk niet een volledige doorloop gehad, in ieder geval niet met Duncan. Dus ik denk niet dat de volledige 3 minuten getest zijn.Ze houdt dus nog een slag om de arm omdat ze het nog wil zien samen komen.
Stand-in rehearsals waren misschien zonder bal, maar met alleen de camera angles, misschien zelfs in een andere hal, want ze waren nog tot laat aan het opbouwen?
Anyway, dit interview maakt het wel weer wat spannender, maar #TeamKomtGoed
:o)
  maandag 13 mei 2019 @ 18:10:30 #79
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186811537
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:59 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dat is denk ik als uiterste noodoplossing. Dat het dan alsnog zonder bal kan, mochten ze toch nog lopen te kloten daar.

Ik ga er overigens niet vanuit. :)
Zo interpreteer ik het ook :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 mei 2019 @ 18:12:19 #80
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186811587
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:09 schreef nik4ever het volgende:

[..]

Dat riep ik al vanaf het begin, ik heb met veel Israëliërs gewerkt en als je niet je poot enorm stijf houdt gaan ze over het algemeen altijd doordrukken wat ze zelf willen en vinden. En dit bedoel ik totaal niet verkeerd, wij Nederlanders hebben immers altijd overal commentaar op en gooien die er ook ongevraagd uit. Zit in de cultuur. Daarnaast is het een erg trots volk wat heel graag al hun pracht en praal ten toon stelt. Jammer dat dit zoveel invloed heeft op de stagings van sommige landen. Ook best wel onprofessioneel vind ik.
Ik heb vooral de ervaring met Israeli's: "ok, ok, no problem, no problem, that's not difficult, I'll do that". Puntje bij paaltje, toch een probleem.
Maar goed, dat is gebaseerd op 1 persoon.
:o)
pi_186811598
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:49 schreef FruitofUtopia het volgende:
Oh dit maakt het allemaal weer onnodig ingewikkeld/spannend... vooral het feit dat het productieteam dus een eigen agenda heeft ipv het nummer zo goed mogelijk uit de verf te laten komen
Ze hebben een eigen agenda OM het nummer zo goed mogelijk uit de verf te laten komen.
pi_186811828
Het blijft dus spannend zo te lezen, maar wat ik vooral fijn vind is dat het team er alles aan probeert te doen om het woensdag en donderdag in orde te hebben voor Duncan, meer kunnen ze niet doen. Zelfs op het laatste moment nog een nieuwe bal laten invliegen _O_ .

Ik snap dus ook niet wat er dan tussen de stand in rehearsal en de eerste repetitie is mis gegaan. :') Het lijkt me niet zo moeilijk om een lamp boven de piano te hangen, dus ik weet niet wat die Israelische crew daar zit te doen??? Stelletje amateurs. Nu maar hopen dat woensdag alles klopt.

En teamNL heeft zaterdag 3 verschillende settings geprobeerd, waarvan 1 zonder lamp. Dus ze weten hoe het er uit komt te zien als die bal niet werkt. Dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Ik hoop echt dat die bal gewoon werkt, want dat kan een ontzettend mooi effect geven.
~The present is all there is~
pi_186811869
Maar even hè, de organisatie heeft dus geen probleem met het maken van Mirror images, en space- en game of thrones themed stagings, maar het is blijkbaar wel moeilijk om het podium donker te maken en een lamp op de juiste plek te hangen? Serieus? Hoe moeilijk kan het zijn? Gaat het daar om de show en de songs of om het podium?

Onze delegatie had het gewoon heel goed uitgedacht, alleen daar lopen ze te kloten.

Wat een prutsers. Ik ga er toch vanuit dat ze ons niet gaan naaien met de staging en dat alles magisch is, zoals het is bedoeld.

Ik ga er gewoon vanuit. Het wordt magisch. Punt. w/
  maandag 13 mei 2019 @ 18:25:50 #84
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186811892
Het land is echt te klein als we door de organisatie niet de staging krijgen die we voor ogen hadden en daardoor verliezen. Het interview bevestigd in elk geval alles was we dachten en toen weer goed hadden gepraat. Ze bleven niet voor niets zo lang weg na de eerste doorloop bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd hoe de sfeer toen was...

  maandag 13 mei 2019 @ 18:27:29 #85
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186811933
@ Christer Bjorkmann, we weten je te vinden..

pi_186811956
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:25 schreef lashatumbai het volgende:
Het interview bevestigd in elk geval alles was we dachten en toen weer goed hadden gepraat.
Precies. Kon me gewoon al niet voorstellen dat Ilse tevreden zou zijn met al die wide shots.
Forbidden but tasteful.
pi_186812033
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:22 schreef grazz het volgende:
dus ik weet niet wat die Israelische crew daar zit te doen??? Stelletje amateurs.
Het is eigenlijk vooral Ola's crew die zich er mee bezig houdt, dezelfde crew als vorig jaar...
  maandag 13 mei 2019 @ 18:32:39 #88
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186812080
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar even hè, de organisatie heeft dus geen probleem met het maken van Mirror images, en space- en game of thrones themed stagings, maar het is blijkbaar wel moeilijk om het podium donker te maken en een lamp op de juiste plek te hangen? Serieus? Hoe moeilijk kan het zijn? Gaat het daar om de show en de songs of om het podium?

Ik vermoed dat dat bij bijvoorbeeld Zweden een eitje zou zijn. :+

Of een ander 'belangrijk' land.
pi_186812185
Ilse zo in RTL Boulevard
~The present is all there is~
pi_186812233
Kirkorov: Say gellow to Pul de Leeuwoei _O-
~The present is all there is~
pi_186812256
Duncan: het wordt echt heel vet
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2019 @ 18:39:33 #92
163650 Greys
pi_186812266
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar even hè, de organisatie heeft dus geen probleem met het maken van Mirror images, en space- en game of thrones themed stagings, maar het is blijkbaar wel moeilijk om het podium donker te maken en een lamp op de juiste plek te hangen? Serieus? Hoe moeilijk kan het zijn? Gaat het daar om de show en de songs of om het podium?

Onze delegatie had het gewoon heel goed uitgedacht, alleen daar lopen ze te kloten.

Wat een prutsers. Ik ga er toch vanuit dat ze ons niet gaan naaien met de staging en dat alles magisch is, zoals het is bedoeld.

Ik ga er gewoon vanuit. Het wordt magisch. Punt. w/
Het zal ook wel werken.
Het werkte gisteren.

Maar tis idd gek..
En ik hoop dat we (desnoods na afloop) nog eens horen hoe de stand in rehearsal was dan.

Want Duncan zei toch echt dat ze heel tevreden waren toen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186812299
Ronald :')
~The present is all there is~
  maandag 13 mei 2019 @ 18:41:39 #94
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186812312
Ik kijk niet, maar: Ronald :')
:o)
pi_186812345
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:29 schreef Em31 het volgende:
Ilse aan het woord over de staging
[..]

Dit is aan de ene kant schokkend, en aan de andere kant geruststellend. Schokkend omdat de Israëlis gewoon doen wat ze zelf willen, geruststellend omdat het team-Duncan ook ziet dat die bal er niet uitzag.
pi_186812364
Ilse zegt niets over de stand in rehearsal. De eerste keer dat je ziet of het werkt is tijdens de eerste repetitie. Hebben ze dan geen stand in rehearsal gezien ofzo? :? Lijkt me sterk.
Als die bal werkt gaat het een magisch moment opleveren.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2019 @ 18:45:21 #97
163650 Greys
pi_186812396
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:43 schreef grazz het volgende:
Ilse zegt niets over de stand in rehearsal. De eerste keer dat je ziet of het werkt is tijdens de eerste repetitie. Hebben ze dan geen stand in rehearsal gezien ofzo? :? Lijkt me sterk.
Als die bal werkt gaat het een magisch moment opleveren.
Ik snap er geen bal van.
Echt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 13 mei 2019 @ 18:45:29 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_186812400
Ooooh dat rtl4 item. Huilen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2019 @ 18:45:43 #99
163650 Greys
pi_186812406
EBU_HQ twitterde op maandag 13-05-2019 om 18:29:31 🔹23 cameras🎥 🔹2100 Lights💡 🔹The most high-res LED stage ever!🚥Every year, @Eurovision showcases some of the most innovative technologies available in broadcasting📺Read more about how we help to accelerate tech innovation with our Members👉 https://t.co/LuFovIRgcg https://t.co/ldxv2Ty0Hm reageer retweet
Ik ga even op m'n handen zitten.. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186812410
Kijk nou, Natalia van TunefulTV heeft Duncan (en anderen) gesproken tijdens de London Eurovision Party!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')