abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186800959
Ik wil weten waar je gewoonlijk Chinese producten koopt. koop wat? hoe te betalen voor hen, en hoe lang duurt het om de goederen te ontvangen?
  maandag 13 mei 2019 @ 05:20:12 #2
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186800961
Aliiiiiiii
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_186800964
Aliexpress

Betalen met paypal

Gemiddeld 2-3 weken
  dinsdag 14 mei 2019 @ 12:05:23 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_186828134
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 05:19 schreef Diven het volgende:
Ik wil weten waar je gewoonlijk Chinese producten koopt. koop wat? hoe te betalen voor hen, en hoe lang duurt het om de goederen te ontvangen?
Dat hangt van enorm veel dingen af:

- Gearbest
- Aliexpress
- Banggood
Zijn wel de shops waar de meeste spullen wegkomen. Levertijden zitten tussen de 6 dagen en 5 weken. Afhankelijk van de verzendmethode, er is eigenlijk (nog steeds) niets zinnigs over te zeggen.

Overigens kan je dit soort antwoorden ook wel vinden in de openingspost van het volgende topic:
CHI / [Chinese Webshops] Topic #403
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_186924452
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 05:22 schreef Sjemmert het volgende:
Aliexpress

Betalen met paypal

Gemiddeld 2-3 weken
ze ondersteunen geen paypal, gewoon betalen met je visa of mastercard
pi_186924536
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:04 schreef mschol het volgende:

[..]

ze ondersteunen geen paypal, gewoon betalen met je visa of mastercard
100% zeker dat je met paypal kan betalen op Aliexpress. Ideal kan ook gewoon trouwens.
pi_186924685
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

100% zeker dat je met paypal kan betalen op Aliexpress. Ideal kan ook gewoon trouwens.
dat is dan heel recent veranderd..

ideal is de zowat de meest slechte manier om te betalen, niet verzekerd en je moet maar hopwn dat ali je netjes terugbetaald (dat zullen ze vast wel doen indien dat moet, maar ideal is eigenlijk altijd af te raden bij buitenlandse shops)
pi_186925058
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is dan heel recent veranderd..

ideal is de zowat de meest slechte manier om te betalen, niet verzekerd en je moet maar hopwn dat ali je netjes terugbetaald (dat zullen ze vast wel doen indien dat moet, maar ideal is eigenlijk altijd af te raden bij buitenlandse shops)
Klopt wel van Ideal maar volgens mij is het in ieder geval bij AliExpress wel goed geregeld. Ze dienen ook als tussenpersoon voor de transactie. Als je bestelling volgens de track&trace geleverd is heb je een X aantal dagen de tijd om te confirmeren dat je het daadwerkelijk ontvangen hebt. Aliexpress maakt het geld pas over naar de verkoper nadat je geconfirmeerd hebt of als de daarvoor staande tijd verlopen is.

Heb een stuk of 20 bestellingen gedaan bij Aliexpress en heb nog nooit problemen gehad eigenlijk. Maarja ook geen ervaring met de afhandeling wanneer het wel fout gaat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')