Ze is gewoon zoquote:Op maandag 13 mei 2019 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Crono is nog steeds niet bekomen van haar aanval van klamme hondsdolheid zie ik.
Ik gun je.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Leg je er maar gewoon bij neer inderdaad, ga je toch niet winnen.
Zo hallo.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:04 schreef Zosk het volgende:
Saai hier, ik ga maar weer hard aan het werk dan
Ik hoop het. Voor beide niet veel te halen dus lekker vrij uit.. mooie pot voor maken voor het publiekquote:Op maandag 13 mei 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeeyyyyy woensdag wordt wel een leuke open wedstrijd denk ik.
Zowel ADO als Willem II kunnen de playoffs toch nog halen?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor beide niet veel te halen dus lekker vrij uit.. mooie pot voor maken voor het publiek
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn goede vriend weigert hier nog langer te komen met dit beleid
Aldus meneer dansschoentjesquote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef scrupuleus het volgende:
Wat lopen er hier toch een idioten rond.
Dit beleid?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn goede vriend weigert hier nog langer te komen met dit beleid
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef scrupuleus het volgende:
Wat lopen er hier toch een idioten rond.
Hij is een beetje gepikeerd dat hij een ban kreeg wegens trollen en degene die hem dood wenste mocht nog verder posten.quote:
Je kunt ook de meubels buiten zetten en binnen gaan dansen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er zitten wel ribbels onderaan, even zaterdagnacht afwachten..
Ik houd jullie op de hoogte @:HPLC @:Flippiee
Ja dat wel.. maar who gives a fuck..quote:Op maandag 13 mei 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zowel ADO als Willem II kunnen de playoffs toch nog halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |