wijze uitspraakquote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt meer aan de levensfase dan aan de leeftijd. Ik kan nog prima met studentes daten, maar merk wel een kloof met hoe ik in het leven sta tegenover hen. Ik weet al wie ik ben, waar ik heen wil en zij een stuk minder. Aan de andere kant zijn er ook meiden een paar jaar jonger dan ik die al kinderen willen.
Als je weet waar je heen wil, dan is dat toch een doel? Hij zegt toch niet dat hij er al is?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:57 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wijze uitspraak
maar jij zegt dat je voor jezelf al weet waar je heen wilt. Is dit op basis van je huidige gesettelde situatie? Heb je geen toekomstdoel meer? Dingen die je nog wilt bereiken?
Ik weet waar ik heen wil is toch letterlijk een parafrase van wat mijn toekomstdoelen zijn?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:57 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wijze uitspraak
maar jij zegt dat je voor jezelf al weet waar je heen wilt. Is dit op basis van je huidige gesettelde situatie? Heb je geen toekomstdoel meer? Dingen die je nog wilt bereiken?
het komt op mij een beetje over als.. je toekomst al uitgetekend hebben en niet meer open staan voor een andere koers of andere keuze.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je weet waar je heen wil, dan is dat toch een doel? Hij zegt toch niet dat hij er al is?
Dus....je weet waar je heen wil gaan?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:03 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik heb nog dromen over de toekomst die ik in vervulling hoop te zie gaan
verschillende ideeën, verschillende wensen, verschillende padenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus....je weet waar je heen wil gaan?
De zoektocht kan de bestemming zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 23:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
verschillende ideeën, verschillende wensen, verschillende paden
het is in mijn geval soms nog een zoektocht welk pad te bewandelen
username checks outquote:Op zondag 12 mei 2019 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
Kan jou het schelen wat 'de maatschappij' ervan vindt man.
/ 3 + 8 jeweetzelfquote:Op zondag 12 mei 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Je leeftijd / 2 + 7 als je onder de 40 bent
Je leeftijd / 1,5 + 7 daarboven
Dat loopt enigzins spaak bij de gepensioneerden, maar tot en met 70 klopt het redelijk
Uit ervaring houdt het de gemoederen in een dorp wel bezig als je een vriendin hebt die 20 jaar jonger is. Voordeel is dan wel als je daarna een vriendin hebt die 12 jaar jonger is de gewenning alweer is opgetreden.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:46 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik ken een vrouw van 54 die een oogje op mij heeft, terwijl ik op mijn beurt een oogje op iemand heb die dezelfde aantal jaren verschil kent maar dan jonger dan ik zelf ben.
Hoe gaat de maatschappij en de mensen om mij heen met mij om als ik een relatie zou hebben met een vrouw die misschien wel 15 jaar jonger of ouder is?
Ben jij in staat een relatie met iemand te hebben die zoveel jaar jonger of ouder is?
Geen cliché antwoorden aub zoals leeftijd is een nummer en liefde kent geen grenzen of weet ik veel wat. Graag jouw mening op basis van vooroordeel of ervaring.
De middelbare school wil zijn grap terug.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Je leeftijd / 2 + 7 als je onder de 40 bent
Je leeftijd / 1,5 + 7 daarboven
Dat loopt enigzins spaak bij de gepensioneerden, maar tot en met 70 klopt het redelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |