Ja. Duurde een beetje langquote:
quote:Kalfskop zo worden Delftenaren genoemd
Dat heb ik adriaan niet horen zeggen wel regelmatig dat hij buiten Gerrit zou meppenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef snetje het volgende:
Dylan: En dat hij iemand een steen in zijn gezicht wilde beuken...nou dat vind ik echt geen uitspraak voor Adje..SW..
Ah! Daar hebben we de opmerking waar Jessie het gisteren over had dat zoiets niet kan ..dat het überhaupt al in zijn hoofd opkwam vond Jessie al te ver gaan...
Heeft die ook gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef snetje het volgende:
Dylan: En dat hij iemand een steen in zijn gezicht wilde beuken...nou dat vind ik echt geen uitspraak voor Adje..SW..
Ah! Daar hebben we de opmerking waar Jessie het gisteren over had dat zoiets niet kan ..dat het überhaupt al in zijn hoofd opkwam vond Jessie al te ver gaan...
Ja. Dat zei Adriaan van de week. Verschillende keren dat soort dreigementen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef snetje het volgende:
Ik heb Kaylee 1 ding horen zeggen tegen Dylan. Het waren allemaal leuke mensen vandaag, maar ze had opmerking(en) gehad dat ze beter konden fluisteren. En daar snapte Kaylee helemaal niks van wat daar mee bedoeld werdquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef Angelique61 het volgende:
Zijn Kay en Dyl nog aangesproken over hun gedrag in het huisje?
stoeptegel laten kussen is iets anders als steen kapot slaan op iemand zijn hoofd. los van dat het beiden niet echt netjes isquote:Op zondag 12 mei 2019 20:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat zei Adriaan van de week. Verschillende keren dat soort dreigementen.
Dingen als: Als ik buiten was geweest had hij tegen de stoeptegels gelegen (of zoiets)
En dat hij als hij buiten was een keer naar Groningen zou om Gerrit te pakken.
Dat vonden ze allemaal behoorlijk ver gaan en hadden het over de agressie van Adriaan en dat dat zo maar in eens ook daar zou kunnen gebeuren dat hij Gerrit een stoot geeft
Die opmerking zat achter een SL... ik hoorde Jessie er over klagen en door Dylan weten we nu wat er precies is gezegd..quote:Op zondag 12 mei 2019 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heb ik adriaan niet horen zeggen wel regelmatig dat hij buiten Gerrit zou meppen
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
waar kan ik nalezen hoe te openen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]top! thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wow pin deze post ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zullen vast meerdere mensen blij mee zijn
Ik heb het recht om te bepalen!
kloptquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Die dylan is ook een oud wijf zeg.Franny uithoren of er een fitty was. En vertellen dat Gerrit had gehoord dat Adje iemand met een steen buiten zou bewerken. Dylan zegt dat adje dat nooit zou zeggen. Nou mensen kennis heeft Dylan dus niet want Adriaan heeft dit al een paar keer gezegd dat hij Gerrit buiten dit of dat had aangedaan.
Meestal gooi ik het in DM als ik het iemand zie vragenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow pin deze post ergens![]()
zullen vast meerdere mensen blij mee zijn
Dat was gisteren ook een hele rare omslag in ene bij Adriaan ...eerst was er niets aan de hand en lachte Adriaan zelf ook mee om Gerrit..pas nadat Erik tegen Adriaan zei dat Jessie en Gerrit gefrustreerd bezig waren sloeg de knop om bij Adriaan ...en hoe agressief hij op Gerrit af kwam toen was gewoon niet normaal ...quote:Op zondag 12 mei 2019 20:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat zei Adriaan van de week. Verschillende keren dat soort dreigementen.
Dingen als: Als ik buiten was geweest had hij tegen de stoeptegels gelegen (of zoiets)
En dat hij als hij buiten was een keer naar Groningen zou om Gerrit te pakken.
Dat vonden ze allemaal behoorlijk ver gaan en hadden het over de agressie van Adriaan en dat dat zo maar in eens ook daar zou kunnen gebeuren dat hij Gerrit een stoot geeft
Ah oke, dat is lief van je! Topquote:Op zondag 12 mei 2019 20:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Meestal gooi ik het in DM als ik het iemand zie vragen
Er was wel ooit een topic hiervoor, maar te ver gezakt denk ik
Ik zou dat kutwijf van hem met een blok beton over het hek tiefenquote:
Precies. Vond ik ook. Maar het is allemaal de schuld van Gerritquote:Op zondag 12 mei 2019 20:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook een hele rare omslag in ene bij Adriaan ...eerst was er niets aan de hand en lachte Adriaan zelf ook mee om Gerrit..pas nadat Erik tegen Adriaan zei dat Jessie en Gerrit gefrustreerd bezig waren sloeg de knop om bij Adriaan ...en hoe agressief hij op Gerrit af kwam toen was gewoon niet normaal ...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien waag ik me er ook eens aan.....dit is duidelijk......quote:Op zondag 12 mei 2019 20:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Meestal gooi ik het in DM als ik het iemand zie vragen
Er was wel ooit een topic hiervoor, maar te ver gezakt denk ik![]()
Het lijkt wel alsof ze daar allemaal denken dat Gerrit op 1 staat in de popu poll..quote:Op zondag 12 mei 2019 20:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. Vond ik ook. Maar het is allemaal de schuld van Gerrit
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Misschien waag ik me er ook eens aan.....dit is duidelijk......
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze daar allemaal denken dat Gerrit op 1 staat in de popu poll..
Och jezus wat een sufkutje, nog dom ook!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb Kaylee 1 ding horen zeggen tegen Dylan. Het waren allemaal leuke mensen vandaag, maar ze had opmerking(en) gehad dat ze beter konden fluisteren. En daar snapte Kaylee helemaal niks van wat daar mee bedoeld werd
Neen zo ging dat niet Hij lachte als een boer die kiespijn had. en ja als je dan hoort dat Jessie en Gerrit dit niet deden voor de lol maar omdat ze boos waren, dus hem in de zeik nemen kan ik me voorstellen dat hij boos werd. Toen hij naar Gerrit liep vroeg hij in eerste instantie of hij wilde ophouden met prikken. Gerrit vond dat hij dit gewoon kon/mag doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook een hele rare omslag in ene bij Adriaan ...eerst was er niets aan de hand en lachte Adriaan zelf ook mee om Gerrit..pas nadat Erik tegen Adriaan zei dat Jessie en Gerrit gefrustreerd bezig waren sloeg de knop om bij Adriaan ...en hoe agressief hij op Gerrit af kwam toen was gewoon niet normaal ...
Ja. Dat zei hij later dat hij lachte als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen zo ging dat niet Hij lachte als een boer die kiespijn had. en ja als je dan hoort dat Jessie en Gerrit dit niet deden voor de lol maar omdat ze boos waren, dus hem in de zeik nemen kan ik me voorstellen dat hij boos werd. Toen hij naar Gerrit liep vroeg hij in eerste instantie of hij wilde ophouden met prikken. Gerrit vond dat hij dit gewoon kon/mag doen.
[..]Die mag ik vast wel even overzetten naar de FAQ, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede vraag. Al eventjes niet gezien inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2019 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
Waar zijn Franny en Gerrit. Franny wilde de kant van Gerrit nog horen zei ze tegen dylan.
Jawel hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die mag ik vast wel even overzetten naar de FAQ, toch?
Wacht maar nog een paar uurtjes en die lacht niet meerquote:
Smeken is zijn MO.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar nog een paar uurtjes en die lacht niet meer
De lulquote:Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit wil liever het frietbakken niet door utopianen laten doen, want echt buffelen
En jij neemt dat serieus?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef zodeju het volgende:
Gerrit draait er omheen.....was niet allemaal zo erg......als hij echt had willen chillen dan had hij wel bij Amy gestaan....
Jessie gaat hem de woorden in de mond leggen......als je populair bent dan moet je eigenlijk geen taak hebben......![]()
hij zou eens een keer echt moeten werken. Echt met de handen werken kan of wil die niet wat een gozer.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit wil liever het frietbakken niet door utopianen laten doen, want echt buffelen
Ja maar serieus, doe het gewoon. Personeel huhuhuhuhuuuuuuquote:Op zondag 12 mei 2019 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alsof hij aanvoelt dat er gerouleerd moet gaan worden![]()
![]()
![]()
de sfeer zit er goed in dus, goed om te horen!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley begint al te schreeuwen. ''Hou je muil!!''
Nee, Jessie grinnikte erbij.quote:
En eigenlijk is het helemaal niet zo gek.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar serieus, doe het gewoon. Personeel huhuhuhuhuuuuuu
Die is ook al aan het zuipen. Gerrit ziet zijn kans met die dronken lorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley begint al te schreeuwen. ''Hou je muil!!''
Al maakte hij het verhaal daarna als een boer met kiespijn. Als hij later hoort dat ze hem voor de gek aan het houden waren kan je toch alsnog boos worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat zei hij later dat hij lachte als een boer met kiespijn.
Dat was niet te zien. Ook Shelley zei hem later in een gesprek er verbaasd over te zijn omdat hij gewoon mee lachte.
Ook Hiske hoorde het met verbazing aan omdat hij gewoon aan het mee lachen was.
Dus dat is dan toch wel apart, dat niemand dat gezien heeft.
M.i. is dat meer dat Adriaan het er maar van maakte (boer met kiespijn) want dan is hij weer vrijgepleit over zijn eigen gedrag
Dat is /was hem verteld door de fam. van Gerrit. of in iedergeval misschien niet tegen hem maar wel tegen Jessie.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:25 schreef Alocanda het volgende:
Dus Adriaan denkt op 1 te staan in de poll, zag in de uitzending dat hij weet dat Andrea verliefd op hem is, dacht hij ook van His en Chris en iedereen is jaloers op hem. Tja....
Dan moet hij dat zeggen en geen lul verhalen er om heen op gaan hangen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Al maakte hij het verhaal daarna als een boer met kiespijn. Als hij later hoort dat ze hem voor de gek aan het houden waren kan je toch alsnog boos worden.
Ergens heeft hij best een punt, maar stel dat als iedereen gewoon even een uurtje oid patat bakt, dan heeft iedereen genoeg ruimte om te kletsen met de mensen. Maarja dat zal dan ook wel weer te ingewikkeld zijn....quote:Op zondag 12 mei 2019 20:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En eigenlijk is het helemaal niet zo gek.
Want het is gewoon een feit dat bezoekers met inwoners willen kletsen en begroeten en foto's etc.
Daar komen de meesten voor en om het terrein te zien.
Maar ze zullen wel het voorbereidende werk moeten doen. En dat ging deze keer wel ietsje soepeler dan voorgaande keren, waar de meesten zich drukten en in hun huisje kropen als er veel gedaan moest worden
Ik schreef voordat Adriaan dat zelf noemde het hier ook al. Dat Andrea voortdurend om hem heen hangtquote:Op zondag 12 mei 2019 20:25 schreef Alocanda het volgende:
Dus Adriaan denkt op 1 te staan in de poll, zag in de uitzending dat hij weet dat Andrea verliefd op hem is, dacht hij ook van His en Chris en iedereen is jaloers op hem. Tja....
Dat zou ook prima kunnen. Aantal dingen zelf houden en dan rouleren.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ergens heeft hij best een punt, maar stel dat als iedereen gewoon even een uurtje oid patat bakt, dan heeft iedereen genoeg ruimte om te kletsen met de mensen. Maarja dat zal dan ook wel weer te ingewikkeld zijn....
dan zou je om de markt patat moeten bakken, goed te doen toch.
ja daar zeg je wat, je krijgt die utopianen niet meer uit de klauwen van de fotografen enzo. achja ze zullen wel vrijwilligers inschakelenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zou ook prima kunnen. Aantal dingen zelf houden en dan rouleren.
Maar dan moet dat rouleren wel shift gerelateerd zijn
Is het niet aan de bezoekers om te respecteren dat ze druk zijn ipv op de foto willen. Het is wel de omgekeerde wereld zo. Ze organiseren een markt maar ze willen niet werken. Ze hebben het te druk met populair zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 20:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En eigenlijk is het helemaal niet zo gek.
Want het is gewoon een feit dat bezoekers met inwoners willen kletsen en begroeten en foto's etc.
Daar komen de meesten voor en om het terrein te zien.
Maar ze zullen wel het voorbereidende werk moeten doen. En dat ging deze keer wel ietsje soepeler dan voorgaande keren, waar de meesten zich drukten en in hun huisje kropen als er veel gedaan moest worden
Daar maak je weer een nieuw puntje......niet iedereen wil daar staan......quote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ergens heeft hij best een punt, maar stel dat als iedereen gewoon even een uurtje oid patat bakt, dan heeft iedereen genoeg ruimte om te kletsen met de mensen. Maarja dat zal dan ook wel weer te ingewikkeld zijn....
dan zou je om de markt patat moeten bakken, goed te doen toch.
lastig lastig dat utopia, ze willen wel de lusten maar niet de lastenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar maak je weer een nieuw puntje......niet iedereen wil daar staan......
Shelly geeft geen reactiequote:Op zondag 12 mei 2019 20:52 schreef zodeju het volgende:
Ach, Gerrit is een beetje down.....is dat omdat hij Amy mist........??
Ben je mal?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:52 schreef zodeju het volgende:
Ach, Gerrit is een beetje down.....is dat omdat hij Amy mist........??
Het was nog bedankt en tot ziens...maar Mylene zei al we moeten ze is uitnodigen om ze persoonlijk te bedanken want we hebben zoveel aan ze.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lastig lastig dat utopia, ze willen wel de lusten maar niet de lasten![]()
veredelde fandag onder het mom markt, zodat ze nog centjes kunnen vangen ook
doen ze eigenlijk nog wat leuks met de vrijwilligers? of is het bedankt en tot ziens?
Hij zei het vanmiddag al maar het boeide hem niet......quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ben je mal?
Kan me er wel wat bij voorstellen. De adrenaline van zo'n dag en daarna direct weer in al het gezeik zitten. Doodvermoeiend lijkt me. (Geldt voor allen overigens)
Volgens mij is er na de eerste keer dat ze kwamen (was dat nu afgelopen markt of die daarvoor) wel aandacht geweest voor de vrijwilligers.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was nog bedankt en tot ziens...maar Mylene zei al we moeten ze is uitnodigen om ze persoonlijk te bedanken want we hebben zoveel aan ze.
nou puntje voor mylene dan!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was nog bedankt en tot ziens...maar Mylene zei al we moeten ze is uitnodigen om ze persoonlijk te bedanken want we hebben zoveel aan ze.
ho ho ho myleentje ik gaf je net een duimpje!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene is dus even over streamers aan het zeiken die vanachter hun pc slecht over ze praten.
Geen idee, weet alleen dat met His en Cris de bedoeling was om nog ff na te babbelen na een markt maar His al zowat op de markt al het geld aan het tellen was....quote:Op zondag 12 mei 2019 20:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij is er na de eerste keer dat ze kwamen (was dat nu afgelopen markt of die daarvoor) wel aandacht geweest voor de vrijwilligers.
Staat me bij dat ze een aardigheidje kregen en speciaal momentje even. Weet niet precies meer
die cees mag ook graag zien wat hij wil zien heb ik het ideequote:Op zondag 12 mei 2019 20:57 schreef Zeyina het volgende:
Ja. En Cees die aan iedereen vertelt dat hij de groep van de rondleiding had 'toegesproken' over hoe ze spraken over de inwoners op Social Media en dat er een applaus volgde.
Het kan dat het zo was hoor, maar dat applaus is mij niet opgevallen eigenlijk.
Wat dat betreft passen hij en Jessie wel bij elkaar. Allebei vol van hun eigen dingen en ideeënquote:Op zondag 12 mei 2019 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die cees mag ook graag zien wat hij wil zien heb ik het idee
Moest ook even lachen toen hij zei.......wij zijn ook mensen......en ja wij gaan er vrijwillig in om.....ja de aandacht.....quote:Op zondag 12 mei 2019 20:57 schreef Zeyina het volgende:
Ja. En Cees die aan iedereen vertelt dat hij de groep van de rondleiding had 'toegesproken' over hoe ze spraken over de inwoners op Social Media en dat er een applaus volgde.
Het kan dat het zo was hoor, maar dat applaus is mij niet opgevallen eigenlijk.
quote:
Niks. Maar die zit heel vaak op plekjes waar ze veel af kan luisterenquote:
Hij kwam van 'achter'. Zal wel een opbeurend gesprekje hebben gehadquote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan vond het mooi vandaag, veel centjes, veel positieve dingen. brrrr het is wel koud, achja.
Oh, ze komt weer verhaal halen stokie!quote:
Aha! De koffie was weer goed dusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij kwam van 'achter'. Zal wel een opbeurend gesprekje hebben gehad
Op weg van 'achter' naar de silo heeft hij wel 3-4 keer in de camera gekeken
En straks in 'het groepje' weer alles uitgebreid vertellen met een eigen draai er bijquote:Op zondag 12 mei 2019 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh, ze komt weer verhaal halen stokie!
Die is gevaarlijkquote:Op zondag 12 mei 2019 21:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En straks in 'het groepje' weer alles uitgebreid vertellen met een eigen draai er bij
quote:
Daar zit weer aardig wat drank inquote:
Ah Dree spreekt hem aan omdat hij niet op zijn plek stond?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:04 schreef Ranah het volgende:
gerrit geeft er een draai aan, vrijwilligers nodig en bla bla
had het gewoon even gezegd zegt andrea
yepquote:Op zondag 12 mei 2019 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah Dree spreekt hem aan omdat hij niet op zijn plek stond?
Zelfs bij Andrea komt Gerrit niet goed uit de verf met zijn verhaal......die dendert dwars door hem hem met ehhh jaa joh weet je wat het is.....en eh.......ja, neequote:Op zondag 12 mei 2019 21:04 schreef Ranah het volgende:
gerrit geeft er een draai aan, vrijwilligers nodig en bla bla
had het gewoon even gezegd zegt andrea
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef Ranah het volgende:
op alle tips die andrea geeft heeft gerrit een weerwoord nadat hij zegt: ... ja klopt......
maar...
netto 11000 als ik het goed hebquote:Op zondag 12 mei 2019 21:07 schreef spapaars het volgende:
Al bekend hoeveel ze vandaag hebben opgehaald met de verkoop?
Dat denk ik ookquote:Op zondag 12 mei 2019 21:07 schreef Poezewoes het volgende:
Ze is aan het oefenen om de baas te worden stokie, de manier waarom ze praat gaan je haren recht overeind staan.
Ger heeft hele 'joh das een dingetje en ja maar'verhalenquote:
Over 10 jaartjes Lenie 2.0quote:
Vreselijk......het is geen ja het is geen nee het is gebakken lucht.......quote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ger heeft hele 'joh das een dingetje en ja maar'verhalen
en zegt eigenlijk helemaal niets
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
andrea heeft nog een grote toekomst in utopia, let maar op
we zullen het allemaal gaan zien, ik denk dat ze oprecht wel een bepaalt doel heeft met wat ze doet. we gaan het allemaal meemakenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Poezewoes het volgende:
Bezig zijn met anderen hun spullen af te pakken, hun bezigheden, stoelen niet eens zelf gemaakt Stokie, en nu advocaatje spelen in de rechtbank!
Tokkie, roken maakt lelijkquote:
Klein gluiperdje.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niks. Maar die zit heel vaak op plekjes waar ze veel af kan luisteren
Is gewoon opvallend
Waarom?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef snetje het volgende:
Dylan voelt zich nu helemaal "Het Mannetje"....
Oh gelukkig dacht dat het aan mij lag dat ik teveel op hem ging letten en dingen zag die er niet waren.....quote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Ranah het volgende:
ik dacht dat gerrit met de mannen opruimde maar meer dan een knop omdraaien, fricandellen pakken heb ik niet gezien
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Ranah het volgende:
ik dacht dat gerrit met de mannen opruimde maar meer dan een knop omdraaien, fricandellen pakken heb ik niet gezien
Nu alquote:
beter toch? de persoon zelf aanspreken?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef Poezewoes het volgende:
Snap trouwens niet waarom ze dat gesprek met Gerrit voert, dat kan ze beter doen met Jessie en Merel, of durft ze dat niet, en dan staat ze nog met een gore vieze gele jas aan, geen gezicht!
Dat hij zoveel heeft binnen gehaald met zijn tattoo's..quote:
jammer voor het doel.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:24 schreef snetje het volgende:
Is het geld wat Merel binnen heeft geharkt al geteld? ..Heb het idee dat ze baalt...
Ze heeft zolang ze in Utopia zit een dag gewerkt, en dat was dat schijnbaar vandaag, die stokie, voor de rest zit ze op gehoorsafstand gesprekken af te luisteren van andere bewoners, heeft ze een dagtaak aan die stokie!quote:
is ze lekker snel ingewerkt, doet ze netjesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze heeft zolang ze in Utopia zit een dag gewerkt, en dat was dat schijnbaar vandaag, die stokie, voor de rest zit ze op gehoorsafstand gesprekken af te luisteren van andere bewoners, heeft ze een dagtaak aan die stokie!
Ik neem aan dat het iets vervelends was. Nou, dan hoe je ook lacht, het is aannemelijk dat je lacht als een boer die kiespijn heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat zei hij later dat hij lachte als een boer met kiespijn.
Dat was niet te zien. Ook Shelley zei hem later in een gesprek er verbaasd over te zijn omdat hij gewoon mee lachte.
Ook Hiske hoorde het met verbazing aan omdat hij gewoon aan het mee lachen was.
Dus dat is dan toch wel apart, dat niemand dat gezien heeft.
M.i. is dat meer dat Adriaan het er maar van maakte (boer met kiespijn) want dan is hij weer vrijgepleit over zijn eigen gedrag
Snap ik, maar blaas dan niet hoog van de toren!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is ze lekker snel ingewerkt, doet ze netjes
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Snap ik, maar blaas dan niet hoog van de toren!
100euro toch voor die stoel......quote:Op zondag 12 mei 2019 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Aah merel gaat even vloggen
12uur overleefd in deze kooi, woooow zo heftig.
morgen pas tellen, want nu te weinig.
maar er komt iig nog 1200 euro voor de stoel bij!
nog weekje menson, snel storten het kan nu nog!
zoooo en nu weer snel een frikandel
Ik zag hem niet maar hoorde hem zeggen excuus voor mijn gedrag maar ga nu naar bed??quote:Op zondag 12 mei 2019 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
wow cees rookt? of wiet roken?
sorry voor mijn gedrag, maar ik ga zo naar bed zegt cees
ja daarom dacht ik, misschien rookt hij een stikje ofzo, maar hij blijkt gewoon te roken.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zag hem niet maar hoorde hem zeggen excuus voor mijn gedrag maar ga nu naar bed??
cpd olie dacht ikquote:Op zondag 12 mei 2019 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ja vreemd dat hij zich verontschuldigd dat hij een sigaret rookt.quote:
bamquote:Op zondag 12 mei 2019 21:36 schreef formule het volgende:
Erik pleurt een leeg bier blikje op de tafel, en pakt een nieuwe
hij had wat last van winderigheid zeg maarquote:Op zondag 12 mei 2019 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
oooooh was dat hetquote:Op zondag 12 mei 2019 21:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij had wat last van winderigheid zeg maar
Nee hij had 3 x cpd olie genomenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja vreemd dat hij zich verontschuldigd dat hij een sigaret rookt.
oke nu snap ik er helemaal niks meer vanquote:
hij rookte, liet er 1 vliegen en zei sorry, meer was het nietquote:Op zondag 12 mei 2019 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke nu snap ik er helemaal niks meer van
maar oke, cees gaat zo pittenhahah
Vraag het haarquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 19:55 schreef Zeyina het volgende: [..] Ja. Ik vind het soms hier ook maar puber gepraat van die is jaloers op die, die is verliefd op die etc etc . En vooral Jessie overal maar bij betrekken. Adriaan is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag (evenals de anderen) en te simpel om te zeggen dat het komt omdat hij iets tegen Jessie zijn zin heeft gedaan, dat hij daarom 'gepakt' wordt. Kom op zeg. Hij is toch een volwassen vent. Ik denk dat het veel meer te maken heeft dat Adriaan niet tegen 'weerstand' of andere meningen kan. Eerst even wel, maar op gegeven moment wordt het error, omdat het anders gaat als dat Adriaan wilt. En dat is zeker een stuk waar Adriaan voor zichzelf wel eens mee aan het werk mag gaan. I.p.v. maar roepen: Ja maar dat ben ik. Ik ben gewoon Adriaan etc etc.
Cees neemt sinds een jaar cpd olie , kan hij goed op slapen.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke nu snap ik er helemaal niks meer van
maar oke, cees gaat zo pittenhahah
Tering veel op de pollies geweest. Alleen ofquote:Op zondag 12 mei 2019 21:42 schreef zodeju het volgende:
Gerrit denk dat hij publiekslieveling is.....vindt hij wel geinig zegt hij tegen Hiske.....
Met Jessiequote:Op zondag 12 mei 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering veel op de pollies geweest. Alleen of
Vergeleken met de meeste andere bewoners is dat niet heel moeilijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:42 schreef zodeju het volgende:
Gerrit denk dat hij publiekslieveling is.....vindt hij wel geinig zegt hij tegen Hiske.....
Ik durfde het niet te zeggenquote:
CBD olie. En daar kun je inderdaad geen overdosis van krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cees neemt sinds een jaar cpd olie , kan hij goed op slapen.
Hij vertelde daarstraks dat hij al 3 keer die olie had genomen ,meer dan hij thuis normaliter tot zich neemt ,maar dat is niet erg,kan geen kwaad en hij heeft dat ook eerder met zijn huisarts besproken ,
Erik zat inderdaad en Adriaan ,kwam aanlopen volgens mij en Erik zei dat direct tegen Adriaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
erik ging heel niet naar adriaan, hij zat er toevallig, en maakte een opmerking. dat jessie en gerrit niet blij waren met de rondleiding lol
Het sprookje van Utopia.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:50 schreef QuarterBack het volgende:
Is het weer zover, nog nooit is er in een Utopia zoveel "winst" gedraaid
, ze rekenen zich weer rijk, alle inkoop was zeker gratis
"Iedereen heeft heel erg goed gedraaid. De pollies 1648 euro, merchandise 4674 euro, bakkerij 526 euro, knippen plus de survivorjacks 715 euro, de tattoos 910 euro, de bar 3.016, cocktails 480 euro. Dan de snacks plus patat 1172 euro en de rondleidingen 384 euro. Dan komen we uit op 11.000 euro nettowinst."
ja idd dat is wel waarquote:Op zondag 12 mei 2019 21:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Erik zat inderdaad en Adriaan ,kwam aanlopen volgens mij en zei dat direct tegen Adriaan.
Erik zat later bij Cees nog de zielepiet uit te hangen, van het is mijn schuld. Ik had niets moeten zeggen etc etc.
Erik wist verdomd goed wat het gevolg zou zijn van wat hij zei
Wat heeft dat allemaal voor zin achterafquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Ranah het volgende:
hiske heeft gehoord dat er spelletjes gespeeld zijn om chris naar huis te sturen
ze denkt aan maikel
gerrit denkt dat jens er ook wel achter zit, die had blijkbaar een hele grote wrok
mensen hebben het hier allemaal wel achter de ellebogen
hiske wil wel weten hoe het gegaan is
Ik ben het daar helemaal niet mee eens.quote:
Jens had om een of andere reden een enorme hekel aan Chris.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Ranah het volgende:
hiske heeft gehoord dat er spelletjes gespeeld zijn om chris naar huis te sturen
ze denkt aan maikel
gerrit denkt dat jens er ook wel achter zit, die had blijkbaar een hele grote wrok
mensen hebben het hier allemaal wel achter de ellebogen
hiske wil wel weten hoe het gegaan is
nieuwsgierigheid? of horen dat het niet echt om chris gingquote:
Het lijkt wel dat ze Adriaan meer en meer pakken op zijn makke, terwijl ze nu donders goed weten wat zijn grenzen zijn. Adriaan werkt hard maar die is van "de klok" en als je er vanaf wijkt gaat hij uit zijn plaat. Dat weet iedereenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het daar helemaal niet mee eens.
Ook ik erger me soms kapot aan Adje , En natuurlijk is Adje verantwoordelijk voor zichzelf , en mag je hem daar ook op aanspreken
Maar hij is op een bepaalde manier ook wel degelijk kwetsbaar
Dat iedereen overal in mee is gegaan en dat ze hem nu een lastpak vinden , daar hebben ze zelf ook hun aandeel in. Ze hebben er alle baat bij gehad om hem te 'laten'
Het is best wel lastig om te leven met een soort van onzichtbare handicap , maar die heeft hij wel .
Ik heb niks gezien van het begin van Uto2, heb me in de afgelopen weken dat ik weer kijk wel afgevraagd of Adje wel eens aan de groep (in zijn geheel) heeft verteld wat er met hem is en/of hoe mensen hem kunnen helpen of ondersteunen in dingen.
Ik heb ergens wel een zwak voor hem maar ik ben me ook steeds meer gaan ergeren aan zijn gedrag. Maar aan een hoop kan hij weinig doen, en van een aantal dingen zou hij veel kunnen leren .
Ohhh hoe zou dat nou komenquote:
quote:
ik hoorde jens van de week na chris' vertrek zeggen dat "ze" of hijzelf de oude garde weg willen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat ze Adriaan meer en meer pakken op zijn makke, terwijl ze nu donders goed weten wat zijn grenzen zijn. Adriaan werkt hard maar die is van "de klok" en als je er vanaf wijkt gaat hij uit zijn plaat. Dat weet iedereen
Jens had door dat Chris deze momentjes er uitpikte om goed over te komen, maar dat ze helemaal niet zo lief is als ze zich voordeed.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jens had om een of andere reden een enorme hekel aan Chris.
Wat ik niet snap is dat toen hij zo'n huilbui had toen hij er een poos was heeft hij heel veel steun gekregen van Chris. Wel een half uur uitgehuild op haar schouder en later uren bij haar in het huisje en dat schilderijtje etc nog gemaakt.
Waar je m.i. duidelijk de aversie ziet van Jens naar Chris is nadat Chris in de groep vertelde over haar vader en of haar bezoek mocht komen. Jens omhelst haar daar en duwt haar tegelijkertijd eigenlijk van zich af
Jens probeert altijd A3 weer met beide benen op de grond te zetten......met een lolletje of wat dan ook.....quote:Op zondag 12 mei 2019 22:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik hoorde jens van de week na chris' vertrek zeggen dat "ze" of hijzelf de oude garde weg willen hebben
tja... toch zei hij datquote:Op zondag 12 mei 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jens probeert altijd A3 weer met beide benen op de grond te zetten......met een lolletje of wat dan ook.....
Hissie is beter sinds Chrissie weg isquote:Op zondag 12 mei 2019 22:02 schreef Ranah het volgende:
hiske heeft aardig samengevat hoe men er hier ook over denkt
Dat idee heb ik ook.....altijd als iemand niet lekker in zijn vel zat ging ze erop af of als het een eenling was.....maar voor de rest deed ze er weinig mee.......klein gesprekje en dat was het weer.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Jens had door dat Chris deze momentjes er uitpikte om goed over te komen, maar dat ze helemaal niet zo lief is als ze zich voordeed.
Adje heeft dat in het begin voortdurend geroepen: Ik ben autistisch. M.a.w. laat mij het op mijn manier doen. En daar was enigszins begrip voor, maar de laatste maanden 'misbruikt' hij het als het ware veel meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook ik erger me soms kapot aan Adje , En natuurlijk is Adje verantwoordelijk voor zichzelf , en mag je hem daar ook op aanspreken
Dat iedereen overal in mee is gegaan en dat ze hem nu een lastpak vinden , daar hebben ze zelf ook hun aandeel in. Ze hebben er alle baat bij gehad om hem te 'laten'
Het is best wel lastig om te leven met een soort van onzichtbare handicap , maar die heeft hij wel .
Ik heb niks gezien van het begin van Uto2, heb me in de afgelopen weken dat ik weer kijk wel afgevraagd of Adje wel eens aan de groep (in zijn geheel) heeft verteld wat er met hem is en/of hoe mensen hem kunnen helpen of ondersteunen in dingen.
Ik heb ergens wel een zwak voor hem maar ik ben me ook steeds meer gaan ergeren aan zijn gedrag. Maar aan een hoop kan hij weinig doen, en van een aantal dingen zou hij veel kunnen leren .
Hoe Adje in het begin was: hij trok zijn eigen plan. Al zijn tijd ging in de moestuin zitten (die uiteindelijk volledig verpieterde), terwijl anderen bezig waren producten te maken om geld te verdienen en onderkomen te bouwen. Ook hielp hij niet bij het straten, hij gebruikte de stenen wel voor zijn moestuin.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zijn houvast en met een aantal dingen zou zeker wel meer rekening mogen worden gehouden. Zoals hoe Ger Adriaan zit te zieken, net zolang tot hij helemaal over de rooie gaat.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat ze Adriaan meer en meer pakken op zijn makke, terwijl ze nu donders goed weten wat zijn grenzen zijn. Adriaan werkt hard maar die is van "de klok" en als je er vanaf wijkt gaat hij uit zijn plaat. Dat weet iedereen
fame, shine en een tv momentje?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
zou die merel nog weten waarom ze vandaag in die kooi zat, wat een mormel
Misschien komt het wel dat zijn lichaam oververmoeid is. Die jongen sport 4 uur per dag. Eten is ook eenzijdig daarbij ook nog best wel zwaar werk stenen rapen kruien en weer terug of zand scheppen en kruien. Als er iets zwaars getild moet worden is hij er ook altijd bij. Weken dagenlang in de bakkerij alleen Tja als je energie op is word je ook wat kribberiger.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Adje heeft dat in het begin voortdurend geroepen: Ik ben autistisch. M.a.w. laat mij het op mijn manier doen. En daar was enigszins begrip voor, maar de laatste maanden 'misbruikt' hij het als het ware veel meer.
Jessie heeft bijv. ook erg veel geduld met hem gehad en steeds weer gesprekken met hem gehad en op 'een Adje' manier proberen hem te benaderen.
Maar hij drijft het te ver door de laatste tijd en vindt zelf dat hij het geweldig doet. En dat kost hem zijn kop. Je bent maatje van Adriaan als je met hem mee lult en hem sust en gelijk geeft.
Zo niet dan is het na even over.
En ja. In Utopia ontbreekt bij iedereen de échte betrokkenheid en interesse naar elkaar, maar Adriaan kapt het zelf ook heel vaak af als het hem te moeilijk wordt.
Ik heb/ had ook een zwak voor hem, maar dat begint wel weg te raken door hoe hij zich de laatste tijd gedraagt in steeds meer situaties
Dat is m.i. best lang wel gebeurd, maar de grens is bereikt denk ik, want het is eenzijdig.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zijn houvast en met een aantal dingen zou zeker wel meer rekening mogen worden gehouden. Zoals hoe Ger Adriaan zit te zieken, net zolang tot hij helemaal over de rooie gaat.
In een samenleving zorg je ook voor de wat kwetsbare mensen
Dat betekend niet dat je alles van de ander maar goed moet keuren maar een beetje meer rekening houden of anders benaderen zou al helpen
Dat is nog een mazzeltjequote:Op zondag 12 mei 2019 22:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
Cees heb net 3 poeders met glazen water op
dj droom is pas net begonnen he, moet je even de tijd gunnenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske negatief over Andrea. Geen droom of zo. Doet niet zoveel.
Maar Hiske zal nooit iets zeggen over Gerrit die ook geen ene reet uitvoert daar.
Dromen zijn bedrogquote:Op zondag 12 mei 2019 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dj droom is pas net begonnen he, moet je even de tijd gunnen
Dat heeft Gerrit ook gezegd dat hij precies wist hoe hij Adriaan over de rooie kan krijgen. Vind het zo misselijk makend dat je mensen die psychisch kwetsbaar zijn zo uit gaan dagen. Walgelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zijn houvast en met een aantal dingen zou zeker wel meer rekening mogen worden gehouden. Zoals hoe Ger Adriaan zit te zieken, net zolang tot hij helemaal over de rooie gaat.
In een samenleving zorg je ook voor de wat kwetsbare mensen
Dat betekend niet dat je alles van de ander maar goed moet keuren maar een beetje meer rekening houden of anders benaderen zou al helpen
ze ziet ook iets opbloeien tussen shel and maikelquote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
andrea krijgt van mij nog steeds het voordeel van de twijfel
Ze is een draak. Welkom dusquote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
zeker hier ook hoor, al verbaasd ze mij soms ook welquote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |