Die neemt de instructies van Jan en Addy wel heel serieus.quote:
Moschetti is al een tijdje niet zo best.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lobaat ook op 12 minuten. Die gaan we nog zien komende week
Moschetti op 13 minuten. Is die gevallen of wat
Toch nette ereplaatsen in Denain en Scheldeprijs. Daarna heeft ie kennelijk wat verkeerds gegetenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moschetti is al een tijdje niet zo best.
Tweemaal zelfs.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gebremedhin (die blijkbaar ook is gevallen)
Ik lees op tickerquote:Op zondag 12 mei 2019 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Israel heeft wel een probleem trouwens, Boivin en Gebremedhin (die blijkbaar ook is gevallen) zijn nog zoek.
twitter:yallaACADEMY twitterde op zondag 12-05-2019 om 17:22:55But in the other hand: We are concerned with the injuries suffered by @Guillaumeboivin and @g_awet . Both trying to finish in time limit although suffering. #GirodItalia https://t.co/aRGweYsnlb reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees op ticker
Not much of an update, but the Giro d'Italia medical team tells us that Le Gac is fine and that all riders, including Carretero and Sütterlin, finished the stage, which has to be a good sign.
Niets over OTL oid. Anderzijdstwitter:yallaACADEMY twitterde op zondag 12-05-2019 om 17:22:55But in the other hand: We are concerned with the injuries suffered by @:Guillaumeboivin and @:g_awet . Both trying to finish in time limit although suffering. #GirodItalia https://t.co/aRGweYsnlb reageer retweet
Ze zijn binnen, ja!twitter:yallaACADEMY twitterde op zondag 12-05-2019 om 18:06:53ICA update from the #GirodItalia : Both our riders that crashed and suffered injuries have finished the stage - bravely !. @g_awet seems in better shape but @Guillaumeboivin was taken to x Rays. reageer retweet
Respect voor je verhaal, heeft flink wat tijd ingezeten denk ik. Maar als ik een tip mag geven: je kan beter alinea's gebruiken, dat maakt het wat leesbaarder. En ik zou het wat korter houden, niemand die zo'n lang verhaal (helemaal) gaat lezen.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Tappa 2: Bologna - Fucecchio, 205 km
De kop is eraf.
Sow dit zijn uitsprakenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Respect voor je verhaal, heeft flink wat tijd ingezeten denk ik. Maar als ik een tip mag geven: je kan beter alinea's gebruiken, dat maakt het wat leesbaarder. En ik zou het wat korter houden, niemand die zo'n lang verhaal (helemaal) gaat lezen.
Ik wel. Tijdens de Giro en Tour elke dag 's ochtends vroeg met een bakkie koffie voordat ik naar mijn werk ga. Alleen de voorspellingen aan het einde sla ik over, ik ben dan vaak geneigd om mijn Scorito team te veranderen en dat pakt meestal verkeerd uitquote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Respect voor je verhaal, heeft flink wat tijd ingezeten denk ik. Maar als ik een tip mag geven: je kan beter alinea's gebruiken, dat maakt het wat leesbaarder. En ik zou het wat korter houden, niemand die zo'n lang verhaal (helemaal) gaat lezen.
Post niet gelezenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
RR-God heeft dit geschrevenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij weet er veel van moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RR-God heeft dit geschrevenIk lees zijn stukjes altijd met veel plezier...al sla ik soms ook wel een alinea over.
quote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat de alinea's wat lang zijn ben ik het wel mee eens. Buiten dat, niets dan lof.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |