quote:Op zondag 12 mei 2019 16:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij moet wel, want hij moet zo weer naar beide ferrari's rijden vanaf de 5e plek. Ik snap zijn strategie niet zo.
quote:
Ja Max ookquote:
Ik weet dat jij dat soort voortdurende verdraaiingen slikt als een Roemeense crackhoer.quote:
Er wordt ook wel heel braaf en volwassen gereden, beetje jammerquote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanaf 1996 kijk ik F1, kan me niet herinneren eerder zo’n saai seizoen als dit tot nu toe gezien te hebben..
Volgend seizoen bij Renault rijden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat is de sanctie als je niet voldoet aan het bandenregelement?
Oh oké joh.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat soort voortdurende verdraaiingen slikt als een Roemeense crackhoer.
D'r gebeurt best veel in de F1.5 maarde regie heeft bijna alleen oog voor de top 6.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer een race zo saai is dat je in de laatste rondes uitgebreid de start gaat herhalen
Nee hoor (lol)quote:
Ik bedoelde tov van Vettel bijv. Die liep in.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Omdat Mercedes z'n zaakjes extreem goed voor elkaar heeft dit seizoen. Zelfs het chassis is beter dan die van RBR op het moment.
Wie immerquote:Op zondag 12 mei 2019 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc is gewoon weer genaaid door Ferrari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |